Ukkomies

  • Viestiketjun aloittaja Marilyn
  • Ensimmäinen viesti
Ukkomies
Kohteliasta käytöstä herrasmieheltä, siitä kiitos !
Kohtelet myös naistasi kunnioittavasti, sekin ansaitsee huomiota. Samoin kuin Misu.

Huolenpitoapa hyvinkin...
Orjattarelleni osoitan kiitokseni kärsivällisyydestä toisin tavoin.

t. Ukkomies
Vielä on kiirettä,Marilyn.
Ehkä minulla orjattarelle olisi kuitenkin pieni tehtävä...
 
Ukkomies Marilynille
Kurkotan pöydältä viinirypäletertun, kohotan sen ja haen huulillani alimpia. Vesipisaroita tippuu rinnalleni, seuraat niitä, koetat tavoittaa. Hetken näytti,että halusit nuolla pisarat pois. Pyyhit sitten kädelläsi, et pidä kiirettä.
Arka, pelokas katseesi nousee, katseemme kohtaavat.
Pienellä kädenliikkeellä muu palvelusväki poistuu salista nopein liikkein. Ovi sulkeutuu, olemme kahden.
Totta, olen huomannut kiihottumisesi. Katsoit kiihkosta häkeltyneenä kaluni kääntymistä hieroessasi haarojani.
Rintasi kovaksi paisunut nänni hankasi reittäni, kun kätesi öljysivät pohkeitani. Sain vaivoin hillittyäni itseni huntuun verhoutuneen, kaunismuotoisen peppusi heilahdellessa edessäni..
Kätesi hipaisee kuin ohimennen terskani paisunutta päätä, havahdut ja vilkaiset kuin säikähtäen silmiini. Ruskeat, avonaiset, suuret silmäsi sulavat hyväksyvästä katseestani.
Kätesi ote varmistuu pystyyn nousevan heppini juuressa. Katsot vielä hetken, varmistaaksesi hyväksyntäni, sitten huntuun verhoutunut hahmosi kumartuu ylitseni ja tunnen
kielesi ensikosketuksen punaisena odottavan terskani alla...
 
Marilyn Ukkomiehelle
Ojennan käteni ja tartun pulloon jossa on samettista kiihottavan tuoksuista öljyä.
Hieron öljyn käsiini ja lasken viittani alas seuraten katsettasi,
pyöreät rintani ponnahtavat esiin, etkä saa silmiäsi irti niistä.
Ihoni on ruskea ja nännit kovat tummanpunaiset kuin kirsikat.
Hieron rintoihini öljyä hitaasti nauttien, käteni laskeutuvat vatsalleni ja kummulleni, olen aivan sileä….
et saa silmiäsi irti minusta, näen että olet kiihottunut äärimmilleen.

Käsket käheästi minua avaamaan reiteni, teen sen kuuliaisesti, avaudun edessäsi ruusunpunaisena ja näen miten himoitset minua.

Hyväile itseäsi komennat, katson sinua kiusoittelevasti ja hieron kumpuani ja klittaani joka on halusta turvonnut, katsot minua ..... lantioni nousee malttamattomana, silmäni anovat…

Tartun käteesi ja ohjaan sen kummulleni, sormesi hierovat klittaani ja solutat sormesi sisääni… lihakseni supistelevat kiimasta….
Ojennan pienen käteni ja tartun kaluusi ja katson ihailevasti miten sykkivä ja upea se on.
Öljytty käteni liukuu kalusi varresta terskaan. Käteni hyväilee kaluasi hieroen terskasi päätä kämmenelläni.

Hymyilen ja laskeudun selälleni vuoteelle pää hieman vuoteen reunan yli, ohjaan sinut pääni taakse, avaan ruusunpunaiset huuleni ja ohjaan kalusi syvälle, syvälle suuhuni.
Seisot pääni takana kun imen kaluasi, näin saan sen syvälle kurkkuuni, kokonaan, saan sinut todella nauttimaan, imen sinua ja tunnen miten työntösi kiihtyvät, et voi lopettaa enää ja näen kysymyksen silmissäsi,
katson sinua silmiin tiedät mitä haluan.

Työntösi kiihtyvät ja tunnen miten alat sykkiä suuhuni, nautit, huudat.
Tunnen kun alat laueta. Nielen ihanaa kuumaa spermaasi, se suihkuaa rinnoilleni,
ojennan käteni ja hieron sitä rintoihini nauttien, nuolen kaluasi värähtelet vielä....
katson sinua silmiin… näen silmistäsi että olet minun orjani...

t. orjattaresi
 
Ukkomies Marilynille
Valtasuhteet vaihtuivat hetkeksi. Olin armoillasi ja annoin tunteelle vallan..

Ihanat huulesi saivat minut tärisemään ja kurkunpääsi hankasi terskani tulivuoreksi, jonka valtaisa purkaus oli jotain aivan muuta kuin aikaisemmat kokemukseni.
Vetäydyn voipuneena, tarjoan karahvista viiniä.. punaiset pisarat ylivuotavilta huuliltasi valuvat rintojesi pyöreitä kaaria väistellen.

Suutelen nänninpäästäsi viinitipan, näykin. Vavahtelet kiimasta, jonka vertaista en ole ennen tuntenut. Käteni hyväilee vatsaasi, lantiota. Liú utan öljyisen käteni kummullesi, kohoat hiukan kun sormeni yksi toisensa jälkeen uppoaa sisääsi. Kuljetan sormiani hitain liikkein turvonneita häpyhuuliasi edestakaisin, keskimmäisten sormien naidessa sinua syvemmältä. Lähdet mukaan liikkeeseen ja pian lantiosi keinuu käteni tahdissa kerta kerralta voimakkaammin, pitkin liikkein.
Kerään huulilleni jokaisen pisaran vartaloltasi, rinnoilta, vatsalta, puraisen kaulaasi.. Olet aivan avoin, kun käteni luistaa kokonaan sisääsi, voihkaiset. Ei se ollut kipua, koska tartut kaksin käsin ranteeseeni ja liikutat nyrkkiäni lyhyin, kevyin liikkein, määrätietoisemmin..
Silmistäsi näen äärimmilleeen kiihottuneen naisen, joka vielä haluaa...
 
Marilyn Ukkomiehelle
Nainen joka todella juuri tällä hetkellä ja täällä haluaa sinua taitava ihana mies..... et osaa arvatakaan ... käsittelystäsi uneksin usein...
***
mutta orjattaresi on kiimainen nainen, joka asettuu päällesi,
tartun ranteisiisi ja painan sinut makuulle...
tartun kaluusi ja hyväilen häpyäni kalusi päällä, liuutan terskaasi huulieni välissä ja käytän kaluasi kuin sauvaa... nousen päällesi ja annan kalusi upota syvälle sisääni, painan reiteni yhteen ratsastaessani ja lypsän sinua lihaksillani....
tunnen sykkivän paksun kalusi sisälläni ja ...
 
Ukkomies
..olet niin tiukka ja silti liukas. Valut varttani pitkin ja nesteesi kastelevat kivekseni. Hengität ulos raskaasti aina kun laskeudut kiinni vartalooni. Lypsät minut hetkessä laukeamispisteeseen, pysähdyt, odotat, käytät terskaa aivan huulillasi, hierot huulia.. Jatkat hitain, pitkin nautinnollisin liikkein puristaen voimakkaasti ranteitani. Lähestymme yhdessä nopeasti voimistuvin työnnöin uutta huipennusta.
 
Marilyn Ukkomiehelle
hankaus klitassani on sietämättömän kiihottava, kalusi pää sisälläni hieroen minut hulluuden partaalle... vain sinä voit soittaa minun kieliäni noin, laukeaminen alkaa pieninä sähköiskuina, koko vartaloni tärisee ja supistelen orgasmin kourissa, kätemme ja jalkamme ovat kietoutuneet toisiinsa, uppoamme toisiimme ja rintani painuvat rintaasi vasten... olemme yhtä aina vain.... rakastajani.... huohotten painan pääni rintaasi vasten, siirrät kosteat hiukseni sivuun ja suutelet niskaani... tuletko suihkuun kanssani kuiskaat....
 
Marilyn
Huomenta kulta..... Olet niin suojeleva ja niin miehekäs... taitava...
On hyvä olla kanssasi ajattelen kun avaan silmäni aamulla ja katson sinua.
Olet unessa vielä, hymyilet unessasi ja katselen sinua pitkään.... en raaski herättää vaan nousen hiljaa
astun pehmeälle matolle ja kävelen äänettömästi suihkuun.

Ihoni on täynnä rakkauden jälkiä, häpyni arka mutta oih... miten ihanaa se oli, käsittelysi olet uskomaton.

Saippuoin itseni ja anna veden virrata iholleni... tunnen läheisyytesi ennenkuin näen sinut, kätesi hyväilevät selkääni,
otat pesusienen ja saippuoit selkäni, kätesi hyväilevät pakaroitani ja liukuvat reisien väliin ... värähdän hieman....
painat minut eteenpäin ja tunnen jäykistyneen kalusi.
Laskeudut polvillesi ja kielesi etsii klittani, imet minua ja
nuolet nautinnollisesti, nautin käsittelystäsi... oiiiih ihanaa haluan lisää.....

No niin orjatar, osat ovat vaihtuneet sanot.... tartut hiuksistani ja painat minut niin että peppuni ojentuu sinua kohti, sormesi hyväilevät anustani ja jäykistynyt kalusi etsii .... tunnen kiihtyvää mielihyvää ja tunnen miten kiihotun lisää, yritän kohottautua ylös mutta painat minut takaisin määrätietoisesti ja ....
saippuoidut rintani painuvat viileään kaakeliin .....
 
Ukkomies Marilynille
..pystypäinen kaluni nousee huulillesi kun hieron kevyesti, tunnustellen anustasi. Olet aivan kostea ja paisunut terskani liukuu edestakaisin, lyhyin työnnöin hieroen sisälläsi.
Keskisormeni pujahtaa viimein vapautuneeseen anusreikään. Pidän sormeani paikallaan..uudelleen jännittynyt olemuksesi odottaa vielä kun aloitan hitaasti kiihtyvään tahtiin naida sinua takaapäin. Pidän hiuksistasi kiinni ja taipunut selkäsi nostaa kaunismuotoisen pyllysi entistä paremmin ulottuvilleni...menen syvälle, kuulen nautinnon voihkaisun suustasi, haluat lisää nyt lisää.

Imet kovaa kaluani halukkaasti, pusket seinästä minuun kiinni niin, että yllä aivan pohjaan. Takamuksesi pyörii edessäni, enkä enää kauan voi pidättää..
Vedän nopeasti räjähtämäisillään olevan kyrpäni ulos.Olet hieman ymmälläsi, kysyt jotain, saat vastauksen samalla.
Paksu, paisunut melani survoo itsensä pieneen, mutta periksi antavaan reikään. Näen ilmeestäsi, että sattuu hieman, mutta et voi kieltää. Tiedät, etten vahingoita sinua..
Kohotan jalkaani hieman, että yllän hieroa klittaasi.. Peukaloni on jo sisälläsi , kun kuulen tyytyväistä hyrinää suustasi kaluni hitaasti pyöriessä lantioidemme tahdissa..
 
Marilyn Ukkomiehelle
... oiiiih tunnen miten sisälläni alkaa sykkiä ja haluaisin sinut
yhtä aikaa kaikkialle, nautin sinusta ja taitavista sormistasi ja
orgasmi alkaa vyöryä, olen aivan rentona ja nautin sinusta, ihana tunne kun kalusi painuu minuun takaapäin ja sormesi hierovat vakoani enkä voi kuin huutaa ... tuntuu mielettömän hyvältä...
nait minua, työnnöt kiihtyvät ja tunnen miten laukeat, hengität katkonaisesti painut minua vasten ja kaappaat syliisi.

Avaan suihkun,
otan tuoksuvan kylpyvaahdon ja alan saippuoida sinua hellin käsin rakastajani, kalusi on jäykistynyt uudelleen käsittelyssäni, hymyilen otan paksun kylpypyyhkeen ja kiedon sinut siihen...
Aamukahvin aika rakkaani,
mutta vielä, vielä en päästä sinua...
 
Marilyt Ukkomiehelle
Kaipaan kesää, aurinkoa sitä että saan pukeutua naisellisesti liehuvahelmaisiin mekkoihin, stay upeihin, ohuisiin puseroihin.
Aurinko hyväilee ruskettuneita sääriäni, jaloissani on korkeakorkoiset sandaalit joista punaiseksi lakatut varpaankynnet pilkistävät.....

Ehkä tapaamme hämyisässä ravintolassa, istun baarituolilla lasillinen siideriä edessäni, istut viereisellä baarijakkaralla, katseesi hyväilee lyhyen hameenhelman peittämää reittäni ja hyvinmuodostuneita sääriäni.....

 
Marilyn vastaa
Hei
Asun pääkaupunkiseudulla :)
Kotkassa olen kesäaikaan joskus pikaisesti käväissyt.
Ei hassumpi kaupunki.
Niin, en ihan heti ole sinne päin tulossa ...
Tai.... eihän sitä koskaan tiedä ;)
t. Marilyn
 
Marilyn Ukkomiehelle
Niin, tässä olen.... käperryn lämpöisenä kainaloosi
ja painan nenäni kaulakuoppaasi, nuuskin miehekästä tuoksuasi.... hivelen poskeasi, parransänkesi raapii ihanasti....
 
Ukkomies Marilynille
Hei Marilyn !

En suinkaan ole unohtanut sinua.
Elämä kuljettaa ukkomiestä välillä vain kauemmaksi..
Arvostan paljon ajatuksiasi ja luen mielelläni kauniita kirjoituksiasi.
Ehkä jonakin keväisenä iltana kohtaamme..

T. Ukkomiehesi
 
Marilyn Ukkomiehelle
Niin, toivon sitä. =)

Olet kaikissa kirjoituksissani, kaikissa muistossani.
Löydämme kyllä toisemme.

Nauti keväästä rakkaani ;) t. Marilyn

Toivon että törmään kesäyössä erääseen komeaan,
yksinäiseen, pitkään mieheen ...
joka pitää korkeakorkoisista sandaaleista, punaisista varpaankynsistä, ruskettuneista pitkistä sääristä ... ja. ...







 
Marilyn Ukkomiehelle
Tänään on ihana keväinen ilta ...

olen tehnyt puutarhatöitä polvillani kukkapenkissä...
melkein odotin tuntevani kätesi ympärilläni kun nousin ylös...

menin kuumaan suihkuun ja annoin veden valua hiuksilleni, rinnoilleni nautinnollisesti....

mietin että juuri tänään on sellainen ilta että voisin kuulla askelesi puutarhan hiekkakäytävällä... ehkä menee vielä muutama auringonnousu ja lasku, kukapa tietää...
 

Yhteistyössä