Ukkomies

  • Viestiketjun aloittaja Marilyn
  • Ensimmäinen viesti
Ukkomies Marilynille
Kiitos Vapputoivotuksestasi ! Vietit kai iloista Vappua itsekin?
Oli hieno sää ja pihamaalla riitti puuhaa Vappupäivänä. Aattoa vietettiin kaveriporukalla, hieman juomaa jne.
Olet mielessäni ja katselen kirjoituksia silloin tällöin.
Luulen tunnistavani tyylisi ...olet aivan ihanan oloinen, Marilyn.
t. Ukkomies
 
Ukkomiehelle Marilyn
Ihana olet sinäkin fantasioitteni kohde.

Ehkä Helsingin kesään eksyt ja tapaamme valoisana kesäyönä oikeasti.
Ruskettunut vartaloni painuu sinua vasten, tunnet rintani ohuen valkoisen puseroni läpi,
kiedot kätesi ympärilleni ja tunnet tuoksuni....
tiedät kyllä mitä sen jälkeen ....

Aurinkoa kesääsi t. Marilyn
 
Marilyn Ukkomiehelle
Kaipaatko kielenkäyttöäni, haluatko pienen annoksen..... ;)))) saat sitä ....

Kalusi on niin nautittavan näköinen kun istut tuolissasi ja luet lehteä aamutakki avoinna.... reitesi ovat hieman auki ja kihartuva karva reisilläsi kiihottaa minua.... en voi vastustaa...
..... laskeudun polvilleni eteesi reisiesi väliin..... rintani pingoittuvat pitsisissä liiveissäni nännit kuultavat punaisina..

Tartun kaluusi hyväillen sitä edestakaisin nauttien näystä kun se kovenee ja kasvaa ja terskasi pää suorastaan kerjää kieltäni.... en malta olla lipaisematta sitä kerran ja vielä uudelleen.... maistan pikkuisen ja otan sen huulieni väliin....
Kieleni nuolaisee sitä kuin jätskiä ja lipoo nautiskellen.....

Lehtesi on pudonnut lattialla ja istut silmät kiinni ja huokaat...

Näykkäisen hellästi terskasi päätä.... nuolaisen tipan ja upotan kalusi kokonaan suuhuni oih miten ihanasti se sykkii ... ja kasvaa....
 
Vaimo ukkomiehelleen
Jumalauta äijänkäppänä, täällä olet kuukausitolkulla lirkutellut jotain Marilyniä, nyt narahdit, katsoin sivuhistorian koneelta, kerran vielä lirkuttele täällä niin olet ulkoruokinnalla.
t. Vaimosi
 
Marilyn
Ukkomies on viriili, komea, seksikäs mies...... katso uudelleen,
ehkä alkaa tehdä mieli uudestaan, hän se osaa käsitellä naista ;)))....

Mutta totta toinen puoli .....

Aikas hauska feikki sulla t. Marilyn
 
Ukkomies
Vaimosille. Pieleen menee, en pakene..Vaimoni suusta ei tule tuollaista tekstiä. Hän on asiallinen nainen.
Mutta lirkutellut olen Marilyniä, siinä olet oikeassa. Ja mielelläni olenkin..
 
Ukkomiehelle
Kaipasinkin sinua jo ;)
Olen saanut sinusta käsityksen että olet fiksu, oman arvosi tunteva, karismaattinen mies. Käsitykseni vain vahvistuu kun luen tekstiäsi...
Usein toivon että voisin oikeasti olla käsivarsiesi hellässä osaavassa syleilyssä... mutta päiväunetkin ovat aivan ihania sinun kanssasi.
Tule jonakin iltana juuri kun sininen hämärä laskeutuu makuuhuoneeseeni.... vapautan rintani liiveistäni, solutan stringit yltäni ja sivelen vartaloni kaarteita sinua odotellen..


t. Marilyn
 
Marilyn Ukkomiehelle
Kätesi etsivät, hivelevät tutkivat rintojani, kovettuneita nännejäni. Otat rintani käsiisi ja suutelet niitä, hengitykseni kiihtyy, kätesi jatkavat seikkailuaan pitkin lantion kaarta, pakaroilleni.
Pakarani painuvat sinua vasten ja värähdän halusta kun tunnen kovan kalusi, hyväilet sillä pakaroitani...
halu sisälläni saa minut kuumaksi ja hieron pakaroitani kaluasi vasten..... tunnet kosteuden ja sivelet klittaani ja painat toisen sormesi kuumaan vakooni...
 
Marilyn Ukkomiehelle
Avaan mökin oven, vastaani tulvahtaa tuttu tuoksu ja mieleeni muistuu eräs sateinen kesäpäivä kun tapasimme mökilläni.

Järven pinta oli harmaana tummista pilven kuvajaisista ja sade piiskasi mökin kattoa.
Takassa oli tuli joka lämmitti kodikkaasti...

Olit nukahtanut saunan jälkeen ja katsoessani sinua siinä pyyhe huolimattomasti lantiosi yli heitettynä kalu puolikovana jalkojesi välissä .. tuntui tuttu kuumotus.. olin aivan hellänä vielä käsittelystäsi tosin hyvin tyytyväinen ;)

Otin naulakosta silkkihuivin ja kiedoin sen ranteittesi ympärille, et herännyt, hymyilit unissasi.
Halusin ottaa sinut juuri niin kuin itse halusin.

Riisuin pyyhkeen yltäsi ja otin hierontaöljypullon esiin... kaadoin öljyä kämmenelleni.
Hieroin ensin sitä rintoihini, se tuntui ihanan aistikkaalta joten jatkoin myös sivelemällä sitä reisilleni ja kummulleni.

mmmm oih... nautin siitä ...hyväilin kahdella sormellani klittaani ja tunsin miellyttävän kosteuden ja kuumotuksen, jatkoin hyväilyä ja painoin sormen sisääni, samalla hyväilin klittaani... se oli ihanaa... öljyn liukas kosketus ... sormeni liikkui rytmikkäästi klitallani ja tunsin miten laukean kohta ihanaan orgasmiin... huuleni olivat turvoksissa ja klittani sykki sormiani vasten...
tunsin miten laukean ja nostin lantiotani hyväillen rytmikkäästi itselleni ihanan orgasmin... mmm taivaallista..

Katsoin sinua kiinnostuneena, et ollut herännyt... .... kaadoin lisää öljyä kämmenelleni ja aloin sivellä sitä reisillesi ja otin kalusi käsieni väliin ja aloin hitaan edestakaisen hyväilyn ... kalusi alkoi heti reagoida... jatkoin hyväilyä,
ensin kivekset ja sormeni lipui anuksellesi.... värähdit hieman mutta jatkoit untasi....

Otin uuden leluni esiin jonka olin ostanut ihan sadepäiviä varten, pienen sauvan ... sinua varten.
:) levin öljyä pikkuisen sauvan kärkeen ja painoin sen hellävaraisesti anukseesi...
samalla otin toisella kädelläni kalustasi kiinni ja hyväilin sitä
painaen huuleni terskasi ympärille.... annoin kieleni kiertää terskasi ympärillä ja tunsin miten kalusi kasvoi suussani ihanan isoksi, se himotti minua ja olisin halunnut sinut sisääni heti mutta halusin leikkiä leikkini loppuun....

En tiedä olitko hereillä... silmäsi olivat kiinni ja hengitit syvään.....
Otin kalusi suuhuni syvälle niin että se tuntui kurkussani asti ja aloin hitaasti imeä sitä, sauva anuksessasi tuntui varmaan ihanalta koska nostit lantiotasi ylöspäin ja myötäilit ... tunsit miten värähdit ja aloit liikkua rytmikkäästi... lypsin kaluasi suullani ja hyväilin kiveksiäsi hellästi... huohotit ... liikutin sauvaa anuksessasi ja imin sinua kiihkeästi ....
voihkit ja liikuit voimakkaammin suutani vasten ... otin sinut syvälle kurkkuuni ja tunsin miten lantiosi värisi ja kalusi oli kova ja sykkivä ... laukesit suuhuni syvälle... imin sinua nautinnollisesti jokaisen pisaran, kunnes lepäsit aivan rentona, olit avannut silmäsi ja katsoit minua tyydytettynä ..onnellisena,
hieman unisena vielä... irroitin huivin ranteittesi ympäriltä...
...hmmm ja sitten joku sanoo että miestä ei voi raiskata sanoit ja nauroit....
kiedoin huovan ympärillemme ja painauduin sinua vasten...kohta olimme raukeassa unessa molemmat....

Niin.... tänäänkin odotan sinua mutta en tiedä vielä mikä leikki välillemme kehittyy ...tämä on aina yhtä kiihottavaa...
 
Ukkomies Marilynille
Tänä iltana olet minun..ajattelen sivellessäni sormeani pitkin
pukusi selkämystä. Muodokas lantiosi kaari viivyttää kättäni..Olet aivan ihastuttava tänään vaaleine hiuksinesi, tiedätkö?
Punaisen pukusi helma yltää hädin tuskin peittämään, kun kumarrut jo odottavasti.. Tiedät, kuka takanasi seisoo ja mitä mielessäni liikkuu.. Olemme kärsimättömiä pitkästä odotuksesta, nyt viimein tapaamme.
Puristan kevyesti pakaraasi, liuútan kättäni, kunnes tunnen lämpimän kosteuden..olet hetkessä valmis.Pidän sormeani klitallasi, joka paisuu..
Heilautat hiuksiasi sivulle, seisot selin, käännyt katsomaan vielä kysyvä ilme kasvoillasi ennenkuin tartut tiukasti tuolista kiinni. Emmehän ole ennenkään aikailleet...
 
Marilyn Ukkomiehelle
Tunnen kuuman hipaisusi punaisen pukuni avonaisella selällä.
Toinen olkain valahtaa alas ja suutelet olkapäätäni.
Pörrötät hiuksiani ja tunnustelet tuoksuani... rintani pyrkivät
kurittomasti kaula-aukosta ulos, sivelet niitä hellästi samalla kun nostat hameeni helmaa ja kätesi viipyilee reisilläni sivellen niitä ja sormiesi soluessa tutkimaan kosteuttani...
klittani sykkii vasten sormiasi... nojaudun tuolin selkämyksen yli ja peppuni nousee sinua vasten ja avaat vetoketjusi ja suoriudut nopeasti farkuistasi... kalusi seisoo kovana ja jäykkänä kuin sotilas, hyväilet sillä pakaroitani ja pyöritän lantiotani kärsimättömästi sinua vasten... otat sormiisi liukkauttani ja sivelet sitä anukselleni asti... hyväilet kalullasi vakoani ja painat sormen sisääni liikuttaen sitä taitavasti edestakaisin ja myötäilen lantoillani samalla kun toinen kätesi hieroo klittaani.... oooh .... nai minua ... kuiskaan käheästi... kärsimättömästi....
 
Ukkomies Marilynille
Lantiosi liike saa kaluni paisumaan, punainen terskan pää kiiltelee ja tunnen lisääntyvän paineen varteni suonissa.
Sormeni tuntevat turvonneet huulesi ja kiimasta valuen toivotat minua jo tervetulleeksi..
Kaunis peppusi ponnistaa vielä hieman ylemmäksi. Tuen kädelläni vatsastasi, toisen käteni ohjatessa kaluni varresta terskan päätä pitkin vakosi auenneita huulia.
Otat minut vastaan ponnistaen halukkaasti, silti hitaasti liukuen pitkin suonikasta kyrpääni. Vavahdellen valitat hiljaa..tunnut pieneltä sylissäni.
 
Marilyn Ukkomiehelle
ahhhh miten ihanalta vartesi tuntuu liukuessaan sisääni, oiiih miten mielettömän hyvältä tunnut, liikun hitaasti nauttien, pitkittäen ...., nautinto saa kyyneleet silmiini,
kätesi hyväilee klittaani ja huuleni ovat aivan turvoksissa ja imen sinua sisääni, tiedän että rakastat sitä ja tiedän myös että et kestä tätä kauan laukeamatta ... kiihdytän hieman ja peppuni pyörii edessäsi, huokaat syvään ja painat kalusi rajusti sisääni,
huudat ja tunnen miten laukeat, voimakkaasti, nauttien kuiskaat että haluat lisää ...vielä...uudestaan.... kohta....

kulta, nyt menen saunaan, lauteilla haaveilen sinusta, suustasi, käsistäsi, ja .... ;) t. Marilyn

 
Marilyn
Kahlaan matalassa rantavedessä, on Juhannusaatto ja ranta on autio.
Auringon säteet leikittelevät vedenpinnassa ja hiekka tuntuu varpaissa ihanalta.
Saan hassun päähänpiston, riisun biginit ja asetun selälleni viileälle hiekalle, lämmin merivesi huuhtee nillkojani, pohkeitani ja hivuttautuu ylemmäs... aallot hyväilevät häpeämättömästi reisieni väliä ja tunnen kiihottuvani. Suljen silmäni ja annan auringon suudella kasvojani, olkapäitäni ja rintojani. Auringon kuumat suudelmat kiihottavat minua entisestään. Avaan reisiäni ja tunnen miten klittaani kuumottaa auringon polttava hyväily... ajatukseni kulkeutuvat luoksesi....ajattelen osaavia huuliasi, käsiäsi .....
 
Ukkomies
Ukkomiehen on painettava pitkää päivää. Väistettävä karikot. Vältettävä useamman naisen loukku. Paahduttava tasaisen ruskeaksi..Muistettava Marilyn. Ukkomies palaa vielä..
Ja toivottaa nyt kullalleen lämmintä kesää !
 
Marilyn
Hei Ukkomieheni .... olin lomailemassa, tulin juuri kotiin....
Kiva nähdä viestisi, kiitos toivotuksista.... olen ruskea minäkin ja valmis painautumaan elokuun kuutamolla syliisi, kaipaan Sinua mutta jaksan odottaa kyllä ;) t. Marilyn
 
sivullinen
Alkuperäinen kirjoittaja Marilyn:
Hei Ukkomieheni .... olin lomailemassa, tulin juuri kotiin....
Kiva nähdä viestisi, kiitos toivotuksista.... olen ruskea minäkin ja valmis painautumaan elokuun kuutamolla syliisi, kaipaan Sinua mutta jaksan odottaa kyllä ;) t. Marilyn
Odottaa mitä, mihin? Johan te ootte täällä vuositolkulla jahkailleet.

 

Yhteistyössä