Ukkostaaks eteläs, missä?

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Pasilassa tulee vettä kaatamalla, mä en pääse pois töistä, kun ei ole sadevarusteita matkassa.
Me jäätiin kerran kirjaimellisesti ylitöihin kun ukkonen iski sähköt ja ovet tietty sähkölukollisia. Ehti pahin sadekin tauota ulospääsyä ootellessa.
 
poikia3
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Pasilassa tulee vettä kaatamalla, mä en pääse pois töistä, kun ei ole sadevarusteita matkassa.
Me jäätiin kerran kirjaimellisesti ylitöihin kun ukkonen iski sähköt ja ovet tietty sähkölukollisia. Ehti pahin sadekin tauota ulospääsyä ootellessa.
Joo, nyt tuolla vielä ukkostaakin, joten täällä käkitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Eli toiveita on! Kyllä tuolta on tulossa tollasta tummaa pilvimattoo ihan reippaanlaisesti mutta tosta ei osaa sanoo et tuleeks sieltä ukkosta vai lupaaks vaan..
Lupailee vaan... Pihtari-ukkonen :|
:( Se vaan niin kivasti raikastais tota ilmaa..
Niinpä, mäkin seisoin vastaanottamassa ukkosta, vaan tais tyssätä kokonaan. Tuulta tuli täälläkin, ei taida sitäkään enempää riittää.
Mulla särkee nivelet näin painostavassa, ois kivempi kevyempi helle :)
 
äiti+poika
Pukinmäkeen ilmestyi juuri 15min. sitten tummia pilviä ja pari säälittävää jyrähdystä on kuulunut. Täällä hikiset mamma ja vauva 1,5kk toivoo kunnon ukkosta niin ehkä vähän helpottais. :)
 
äiti+poika
Alkuperäinen kirjoittaja äiti+poika:
Pukinmäkeen ilmestyi juuri 15min. sitten tummia pilviä ja pari säälittävää jyrähdystä on kuulunut. Täällä hikiset mamma ja vauva 1,5kk toivoo kunnon ukkosta niin ehkä vähän helpottais. :)
nonni, ja nyt ne katos, eikä edes vettä tullu, saati ukkosta. Kiitti ihan veetusti.
 

Yhteistyössä