Ulkomaalaistaustaiset miehet alkoivat ahdistelemaan...

  • Viestiketjun aloittaja Aivot räjähtää
  • Ensimmäinen viesti
Aivot räjähtää
...16v tyttöäni kun hän astui bussiin.

En ollut paikalla joten en itse tarkemmin vielä tilanteesta tiedä mutta istuivat tämän viereen ja alkoivat juttelemaan välillä muutaman sanan tytön kanssa välillä toisilleen. Jatkuu siis tälläkin hetkellä.
Ja kuulemma aika huolestuttavia sanoja kuului läpi mitä heidän kielestään voi ny tulkinnanvarisesti jotain sanoja yrittää kääntää suomeksi. En edes viitsi tässä mainita. Mutta sellaista asiaa että on syytä olla huolissaan ja kysellä perään lähes joka minuutilla että onko varmasti kaikki kunnossa. Kysyivät facebookkiakin muttei antanut tietenkään.
Tottakai olen huolissani mutta mitään en voi tehdä vielä muuta kuin odotella. Kotona päin pääsen pysäkille vastaan jos on tarpeen mutta se ei auta kun bussia pitää vaihtaa välissä aivan näillä minuuteilla ja tämä "kolmikko" jäävät kaikki päätepysäkillä pois.

Nämä pakolaiset tekevät nykysuomesta niin helvetin turvattoman ja arvaamattoman paikan että ei täällä kohta enää kestä asua ja varsinkaan liikkua iltamyöhään.

Ja jotkut vielä kehtaavat puoltaa tätä muutosta.
 
vierailija
Ulkomaalainen siis kehtasi puhua tyttärellesi bussissa ja nyt koko suku on varma, että se suunnittelee vähintään raiskausmurhaa? Ehkä on parempikin, että muutatte maasta. Suomi on varmasti parempi paikka ilman kaltaisiasi hysteerikkoja.
 
vierailija
Ulkomaalainen siis kehtasi puhua tyttärellesi bussissa ja nyt koko suku on varma, että se suunnittelee vähintään raiskausmurhaa? Ehkä on parempikin, että muutatte maasta. Suomi on varmasti parempi paikka ilman kaltaisiasi hysteerikkoja.
Tarkoitat varmaan sanoa että aloittajan tyttären täytyy nyt kohdata pelkonsa ja kutsua kahville? Itse luonnollisesti olisit niin jo tehnyt.
 
vierailija
Ulkomaalainen siis kehtasi puhua tyttärellesi bussissa ja nyt koko suku on varma, että se suunnittelee vähintään raiskausmurhaa? Ehkä on parempikin, että muutatte maasta. Suomi on varmasti parempi paikka ilman kaltaisiasi hysteerikkoja.
Et ilmeisesti ole koskaan ollut nuori tyttö, joten et tiedä mistä puhut.

Voin kertoa, että jos joku tuntematon, saati kolmen tuntemattoman ryhmä tulee bussissa tai missään ilta-aikaan tekemään tuttavuutta turhan innokkaasti, on se aina peloittavaa.
 
Ihan aiheellinen pelko on! Kattokaa vaan kun raiskaukset lisääntyy. Sitten on teijän suvakkien turha porata kun oma tytär raiskataan!!!
Mistä muuten uusnatsien jatkuva raiskausfantasiointi kumpuaa, näin aihetta sivuten? Joka kerta kun uutisoidaan mistä tahansa asiasta johon jotenkin liittyy ei-valkoinen ihminen, kommenttipalstaan ilmestyy aina pari hakaristi-hermannia fantasioimaan sillä miten ne kauhiat vihervassarit ja hyysärit raiskataan. Siinäpä vasta naisten oikeuksien puolustajia. Kunpa nuokin ny raiskattaisiin niin. Jep jep.
 
vierailija
...16v tyttöäni kun hän astui bussiin.

En ollut paikalla joten en itse tarkemmin vielä tilanteesta tiedä mutta istuivat tämän viereen ja alkoivat juttelemaan välillä muutaman sanan tytön kanssa välillä toisilleen. Jatkuu siis tälläkin hetkellä.
Ja kuulemma aika huolestuttavia sanoja kuului läpi mitä heidän kielestään voi ny tulkinnanvarisesti jotain sanoja yrittää kääntää suomeksi. En edes viitsi tässä mainita. Mutta sellaista asiaa että on syytä olla huolissaan ja kysellä perään lähes joka minuutilla että onko varmasti kaikki kunnossa. Kysyivät facebookkiakin muttei antanut tietenkään.
Tottakai olen huolissani mutta mitään en voi tehdä vielä muuta kuin odotella. Kotona päin pääsen pysäkille vastaan jos on tarpeen mutta se ei auta kun bussia pitää vaihtaa välissä aivan näillä minuuteilla ja tämä "kolmikko" jäävät kaikki päätepysäkillä pois.

Nämä pakolaiset tekevät nykysuomesta niin helvetin turvattoman ja arvaamattoman paikan että ei täällä kohta enää kestä asua ja varsinkaan liikkua iltamyöhään.

Ja jotkut vielä kehtaavat puoltaa tätä muutosta.
 
vierailija
Mistä muuten uusnatsien jatkuva raiskausfantasiointi kumpuaa, näin aihetta sivuten? Joka kerta kun uutisoidaan mistä tahansa asiasta johon jotenkin liittyy ei-valkoinen ihminen, kommenttipalstaan ilmestyy aina pari hakaristi-hermannia fantasioimaan sillä miten ne kauhiat vihervassarit ja hyysärit raiskataan. Siinäpä vasta naisten oikeuksien puolustajia. Kunpa nuokin ny raiskattaisiin niin. Jep jep.
niinpä, aivan käsittämätöntä tuollainen, itselle tuli ruotsin kouluhyökkäyksen jälkeen mieleen et tulisko mieleenkään sanoa jollekkin rasis.. sori, maahamuuttokriittiselle, et toivoisin heidän joutuvan tuollaisen paskan uhriksi, niin ei, ei tulisi. Enemmän mä näitä isänmaantoivoja pelkään,kuin maahanmuuttajia.
 
  • Tykkää
Reactions: dechs
vierailija
niinpä, aivan käsittämätöntä tuollainen, itselle tuli ruotsin kouluhyökkäyksen jälkeen mieleen et tulisko mieleenkään sanoa jollekkin rasis.. sori, maahamuuttokriittiselle, et toivoisin heidän joutuvan tuollaisen paskan uhriksi, niin ei, ei tulisi. Enemmän mä näitä isänmaantoivoja pelkään,kuin maahanmuuttajia.
Et sitten ilmeisesti ole kovin hyvä matikassa, eikä muutenkaan tuo yleissivistys ole hallussa...
Kannattaisi tutustua rikos- ja raiskaustilastoihin ja islamin uskontoon, niin voisi käsitys pelon kohteesta muuttua.
 
vierailija
Et sitten ilmeisesti ole kovin hyvä matikassa, eikä muutenkaan tuo yleissivistys ole hallussa...
Kannattaisi tutustua rikos- ja raiskaustilastoihin ja islamin uskontoon, niin voisi käsitys pelon kohteesta muuttua.
mun matikassa ei ole mitään vikaa..mä tiedän et alle prosentti (itseasiassa reilusti alle prosentti ) maahanmuuttajamiehistä syylistyy raiskaukseen, joten ihan kaikkia ei silloin tarvitse pelätä.
 
vierailija
mun matikassa ei ole mitään vikaa..mä tiedän et alle prosentti (itseasiassa reilusti alle prosentti ) maahanmuuttajamiehistä syylistyy raiskaukseen, joten ihan kaikkia ei silloin tarvitse pelätä.
Jos matikkataitosi ovat kohdallaan, tiedät myös, että todennäköisyyslaskennan pohjalta, esim irakilainen maahanmuuttaja raiskaa huomattavasti todennäköisemmin kuin suomalainen perusjamppa. Vai kuinka.
 
vierailija
Jos matikkataitosi ovat kohdallaan, tiedät myös, että todennäköisyyslaskennan pohjalta, esim irakilainen maahanmuuttaja raiskaa huomattavasti todennäköisemmin kuin suomalainen perusjamppa. Vai kuinka.
aivan, en sitä kielläkkään, mut jos suomalaismiesten prosentti luku on prosentin sadasosia, ja se kerrotaan 13-17 mitkä luvut nyt pyörii kertoimena näissä mamut raiskaa useammin, tekee se silloin maahanmuuttajien luvuksi reilusti alle prosentin, eli n yksi tuhannesta on raiskaaja/seksuaalirikollinen..joten ei, en näe aiheelliseksi pelätä jokaista vastaantulevaa maahanmuuttajamiestä.
 
vierailija
Sittenhän suomalaisista miehistä alle promille syyllistyy raiskauksiin.
wau, itsekkö laskit?

suomessa on n 2 000 000 yli 15v miespuoleista ihmistä joista n 100 vuosittain tuomitaan seksuaalirikoksista, joten tuleeko yllätyksenä jollekkin et puhutaan todella pienistä määristä vuosittain? se paljon puhuttu 17 kertainen määrä maahanmuuttajista, on siis tosiaan laskettu näistä tuomituista, ja ulkomaalaisia tuomitaan vuosittain kolmisenkymmentä, ei siis ihan jokainen vastaantulija ole raiskaaja.

(ja ennenku ehtii joku sanomaan, niin KYLLÄ; se satakin on järkyttävä määrä, varsinkin kun vain 10% ilmoitetuista seksuaalirikoksista menee tuomioon asti oikeudessa )
 
vierailija
...16v tyttöäni kun hän astui bussiin.

En ollut paikalla joten en itse tarkemmin vielä tilanteesta tiedä mutta istuivat tämän viereen ja alkoivat juttelemaan välillä muutaman sanan tytön kanssa välillä toisilleen. Jatkuu siis tälläkin hetkellä.
Ja kuulemma aika huolestuttavia sanoja kuului läpi mitä heidän kielestään voi ny tulkinnanvarisesti jotain sanoja yrittää kääntää suomeksi. En edes viitsi tässä mainita. Mutta sellaista asiaa että on syytä olla huolissaan ja kysellä perään lähes joka minuutilla että onko varmasti kaikki kunnossa. Kysyivät facebookkiakin muttei antanut tietenkään.
Tottakai olen huolissani mutta mitään en voi tehdä vielä muuta kuin odotella. Kotona päin pääsen pysäkille vastaan jos on tarpeen mutta se ei auta kun bussia pitää vaihtaa välissä aivan näillä minuuteilla ja tämä "kolmikko" jäävät kaikki päätepysäkillä pois.

Nämä pakolaiset tekevät nykysuomesta niin helvetin turvattoman ja arvaamattoman paikan että ei täällä kohta enää kestä asua ja varsinkaan liikkua iltamyöhään.

Ja jotkut vielä kehtaavat puoltaa tätä muutosta.
No, onko tyttö jo päässyt kotiin?!
 
Et sitten ilmeisesti ole kovin hyvä matikassa, eikä muutenkaan tuo yleissivistys ole hallussa...
Kannattaisi tutustua rikos- ja raiskaustilastoihin ja islamin uskontoon, niin voisi käsitys pelon kohteesta muuttua.
Toisaalta kannattaa tutustua siihen, millainen arvomaailma ja sukupuolikäsitys esimerkiksi natsimielisillä ja rasisteilla on - eivät he mitään tasa-arvon kannattajia normaalisti todellakaan ole. Joten suosittelen kyllä, että samalla jos tilastojen vuoksi varoo maahanmuuttajia, kannattaa varoa yhtä lailla niitä Suomi suomalaisille -tyyppejä. Muistaakseni sekin oli joku uusnatsiporukka, joka teki kaasuiskun prideen tuossa muutama vuosi sitten (ja suihkutti sitä kaasua mm. vauvan päälle). Joten ei tuokaan porukka miltään kauhean ihanalta ja tasa-arvoa ajavalta, liberaalilta ja modernilta ihannemieskerholta vaikuta.
 
Typerä yritys suvakilta väheksyä aloittajan huolta tyttärensä turvallisuudesta. Näitä ahdisteluja tapahtuu päivittäin, ihan joka päivä, ja on todella törkeää pilkata teinityttöjen häiriköinnistä aiheutuvaa turvattomuuden tunnetta.
Kyllähän se tuppisuusuomalaista alkaa pelottaa jos joku istuu viereen bussissa ja alkaa vielä jutella... varsinkin Helsingissä...maalla ei vielä saa hullun leimaa otsaan tuntemattomalle puhumisesta
 

Yhteistyössä