Ulkona mahtava ilma! Oletteko ulkoilleet tänään ?

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
=) Hiihdin tyttären kanssa kolmen kilometrin lenkin jäällä ja pojat kävi iskän kans kävelyllä,
Jos huomenn aon hieno ilma lähdetään sauvakävelylle tytön kans.
Ihanaa kun tytör on täällä pääsiäisen vietossa :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Madicken04
Me ei oikein olla ton arskan kanssa väleissä näin keväällä... Tai mun silmät ei tykkää ja sitä myöten pää.
Ja aurinkolasit unohtu tuossa hiljattain uimahalliin... Enkä oo meidän kylältä löytänyt mieluisia tilalle.
 
"vieras"
Kyllä, eilen tänään ja toivottavasti huomennakin, tuntuu vaan koko perhettä vaanivan flunssa .. kaikki hikoilee ja posket punaisina, viakka ei olla palettu auringossa tms.
mutta ainakin pikkiista rauhallista kävelyä onneks voi tehdä vaikka olisi kuumekin..
 
"vieras"
[QUOTE="k.j.";28269483]Juu ollaan ulkoiltu. Peiteltiin viimeinkin tuijat ja tehtiin iso lumiukko.[/QUOTE]

Meillä ei ole täällä kainuussa lumiukkokelejä vielä, sen verran kylmää kuitenkin on ..Mutta mahtava auringonpaiste kyllä.
 
"vieras"
Ei, lapsi on kuumeessa ja mulla kauheet siitepölyoireet >/ no kaupassa käytiin äkkiä ja lapsi nukkui rattaissa. Nyt mä lähden kohta koiran kanssa vähän pitemmän lenkin *niisk*
 
"tii"
Juu. Käytiin lasten kanssa rataslenkillä isommalla kaupalla 3km päässä.Tyttö kaivoi pyöränkin talviteloilta ja hyvin sujui pyöräily vaikka paikoin olikin vielä liukasta.
 
"vieras"
En ehtinyt. Olin aamupäivällä salilla ja iltapäivä meni siivotessa ja leipoessa, sitten tulivatkin vieraat. Nyt en enää jaksanut lähteä, eikä siellä kyllä aurinkokaan enää paista. Lapset kyllä olivat monta tuntia ulkona.
 

Yhteistyössä