Ultra ja neuvola peräkkäin...

Niin ja eikö ennen ultraa pitäs käydä kusella että ois tyhjä rakko?
Ja sitten taas ultran jälkeen mulla on neuvola, ja ennen neuvolaan menoa pitäs käydä wc:ssä jättämässä virtsanäyte...

Ultra siis klo 13:40 ja neuvola klo 14:30...

Jaa.
Mitähän mä nyt teen?
 
vieras
Paljon sulla on viikkoja? Alkuraskaudessa pitäs olla jonkin verran pissaa rakossa, et heijastuis paremmin. Myöhemmin ei oo niin väliäkään, mut sinuna tekisin niin et en kävis vessassa ennen ultraa, jos ne siellä käskee sit mennä, ni sit meet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mulle on aina sanottu et parempi jos on pissaa rakossa kun menee ultraan. Kun tuota ylipainoa on niin se edes vähän parantaa sitä näkyvyyttä :D
Monissa paikoissa pitää mennä tyhjällä rakolla. Esim. Kätilöopistolla lukee odotustilassakin tyyliin "muistithan käydä wc:ssä ennen ultraa" tms.

Ja ap, kyllä sä varmaan saat tarpeeksi pissattua neuvolassa, vaikka kävisit vessassa ennen ultraa. Ei ne tarvii kuin pienen määrän sitä pissaa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:
viikkoja on 12+4.. niin ja tosiaan, mä luulin että sen rakon pitäs olla tyhjä, enkä yhtään tienny mistä oon sit sellasta kuullut :D
Piti olla tyhjä ja kysyivät vielä ennenku pöydälle kapusin. Vaikka olin lihava niin hyvin näkyi tyhjällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Käy pissaamassa se neuvolan näyte ennen ultraa. Paikat ilmeisesti lähekkäin, kun noin peräkkäiset ajat olet sopinut...
no on paikat samassa rakennuksessa mutta en kyllä ite sopinut aikaa noin lähekkäin ,tuli ultrasta kirje että alkuperänen aika jouduttiin perua. no aajattelin että kaipa tossa kuitenkin kerkee :D kunhan ei hirveetä jonoa olis...
 

Yhteistyössä