ultrakuva - tyttö vai poika?

Meille on siis lupailtu ultrassa poikaa, mutta... Näytin hyvälle ystävälleni ultrakuvaa ja hän oli sitä mieltä, että kuvassa näkyvä voi olla vaikkapa napanuora ja ettei kuvaan voi luottaa. Ultraaja oli varma pojasta ja katseli eri suunnista. Mitä mieltä olette? Voiko tuossa jalkovälissä näkyvä olla napanuora tai vaikkapa turvonneet häpyhuulet? Jos te olette saaneet vastaavan kuvan kotiin, onko vielä poikaveikkaus muuttunut tytöksi?

Aijaa.com - 9229420.jpg
 
No minusta näyttää aika selvästi pojalle :) Ja sitten jos ultraaja saanut hyvää kuvaa vielä useammasta kulmasta. Poikahan on vissiin aina varmempi poika kun tyttö on tyttö. Jos googletat ultrasound boy niin tulee aika paljon samanlaisia kuvia :D iik...mulla aamulla sama homma edessä.
 
Kyllä minäkin sanoisin että aika varmalta pojalta näyttää! Kakkosella oli vastaavaa jalkovälissä ja poika oli. Kuopuksella ei ollut "mitään" rakenneultrassa, ja myöhemmin saatiin selvä hampurilaiskuva häpyhuulista --> tuli tyttö.
 
Poikaa kans veikkailen.

Mä kans viime ultrassa kysyin kumpi tulossa ,näytti ultralla jalkovälin ja kyllä maallikkokin tajus että kumpi se on. Ja ultraajakin totes että kyllä niin selvät vehkeet ettei tästä tyttöö tee tekemälläkään =) ja poika tuli.
saatiin myös kuva sukukalleuksista joissa kyllä samoja piirteitä tämän kuvan kanssa.
 
Ellamae
Poika tuo on.Jos kyseessä ois tyttö, turvonneen klitoriksen mol.puolin näkyis häpyluut riisinjyvän näköisinä valkoisina värjäytyminä :) Minulla viidestä lapsesta 2 poikia ja kyllä se napanuora tai klitoris on ihan eri näköinen kuin pippeli:heart:
 

Yhteistyössä