Ultran 100% poikaveikkaus mennyt pieleen?!!

Eli onko kellään käynyt niin että rakenneultrassa olisi sanottu että 100% varmasti poika ja oliski ollut tyttö?

Minulle kerrottiin että 100% varmasti on poika tulossa että tulkaa näyttään jos tuosta tyttö tulee...Kuitenkin saamastamme kuvastakaan ei voi mielestäni sanoa 100% varmasti että on poika..Ihan hyvin vois mennä napanuora haaruksista...
Alusta asti on ollut niin vahva tunne että on tyttö tulossa (ei ole aiemmista ollut näin vahvaa tunnetta)
Eli saattaaako olla että olen sittenkin ostanut turhaan sinisiä vaatteita?!!! :eek:

Jostain luin että jollekki oli ultraaja sanonu että useammin käy niinpäin että luullaan pojaksi kun onkin tyttö, vaikka ite kyllä ajattelisin ehkä ennemmin toisin päin,mutta...

Vielä olisi yksi ultra tulossa joten aion kyllä siinä vielä kysyä jotta uskon :LOL:

Kiitokset kaikille vastanneille!
 
En tiedä oliko 100% varmaksi sanottu, kun ei ollut niin hyvä tuttu, mutta juuri syksyllä synnyttänyt tuttu sai yllärin synnärillä: tytöksi oli sanottu ja poika tuli. MUTTA oon ymmärtänyt, et just näin päin ylläreitä tulee, eli jos vehkeet näkyy selvästi, niin on varma poika ja jos ei näy,niin voipi olla kumpi vaan. Se sit, et mikä on 'näkyy selkeesti' ja mikä on 'varma tapaus', niin...

Kaipa ne siniset vaatteet käy tytöllekin, ja saa kaupattua käyttämättömät eteenpäin. :) Ja eikös sen vielä myöhemmässä vaiheessa näe aina vaan selvemmin (jos juniori suvaitsee näyttää )?

ventti.
 
Ei ole käynyt noin enkä edes kuullut.. mutta harvemmin edes veikkaavat jolleivat ole varmoja.. kyllä tuo minusta siltä kuulostaa että ostaisin jo sinistä. ;)
Minullekin sanottiin että 100 % varmuudella poika tulossa kun kuulemma oikein esitteli sukukalleuksiaan, sitten muuttivat että 95 % varmuudella kun 100 ei saa sanoa.. poika tuli.
Ja tunne kun oli niin vahva, ostin pojalle vaatetta jo ennen ultraa.. =)
Onnea (poika)vauvan odotukseen!
 
B-7
Mulle neljättä odottaessa kätilö sanoi että 100%varma poika ja näytti paikat hyvin,saatiin kuva muistoksi mukaan :whistle: Ja poika tuli.
Mutta niin mulle on kaikissa 7:ssä raskaudessa annettu oikea arvio sukupuolesta rakenneultrassa viikoilla 17-21.
No tämä yksi vielä masussa mutta luotan kuitenkin arvioon,r-ultrassa ja 4D ultrassa samaksi todettu =)
 
  • Tykkää
Reactions: Ylläri iltatähti
Hei! Meillä on ultrat luvanneet oikein. Poikien ultrakuvissa, jotka on kotiin saatu, näkyy kolme valkoista länttiä alamahalla. Sellaisia ultrakuvia olen tutuillakin nähnyt ja poikia on tullut. Että ehkä ei välttämättä tarvitse nähdä varsinaista uloketta? Tytön ultrakuvissa ei sellaisia ole.

 
itselläni kahdessa ultrassa sanottiin tytön olevan. Lääkäri sanoi että selvästi on tyttö. Itselläni enimmäkseen oli poikaoloa mutta ultra ainaki meillä näytti oikein eli tyttö syntyi.
Olen kuullut tapauksia että luvattu 100% toistaa sukupuolta olevaa van
kun syntynyt niin siellä olikin se toinen..
Eli niihin ei kannata uskoa ennen kun näkee todellakin tuloksen =)
 
rakenne ultrassa sanottiin kolmonen pojaksi. mulla oli kuitenkin niin vahva tyttö olo että jotenkin kumosin sen päässäni. kun seuraavaksi ultrassa sanoivat pojaksi sen jälkeen uskoin että meille oli tulossa kolmas poika. ja poika syntyi
 
Meille luvattiin rakenneultrassa 100% varmasti poikaa. Nähtiin selvästi pippeli ja pallit. Seuraavissa kolmessa ultrissa onkin pätevät ja kokeneet lääkärit veikanneet tyttöä, viimeisin jopa varmaa tyttöä. Sitä tässä ihmetellään, että mihin ne vkon 19 pippeli ja pallit ovat hävinneet, kun niitä ei ole sen jälkeen nähty...?! Eipä silti kukaan ultraaja ole näyttänyt tyttöjen sukupuolielimiäkään. Aika ihme tilanne. Kertonee jotain ultrien luotettavuudesta.
 

Yhteistyössä