Ultran tyttö olikin poika

Mulle sanoi ultraaja rv20 rakenneultrassa, että pieneltä tytöltä tämä näyttää. 4D ultrassa rv26 sanoi toinen ultraaja että täällähän näkyy ihan selvästi häpyhuulet ja näytti ne myös mulle. Epäilen kyllä vahvasti että voisi vielä pojaksi muuttua..ellei sillä sitten ole molempia sukupuolielimiä =) =)
 
Kättärillä (Helsingissäei enää kerrota sukupuolta.

Kyllä mulle on kättärillä kerrottu 2005 ja 2006 ultrissa. Riippuu varmaan ultraavasta henkilöstä. Varmaksi ei kuitenkaan kummassakaan tapauksessa asiaa uskaltaneet luvata.
 
Ensimmäisestä sanottiin ultrassa, että tyttö, muut sanoivat mahani näyttävän pojalta. Poika tuli.
Toisesta sanottiin, että tytöltä näyttää, lääkäri ja hoitaja olivat samaa mieltä ultrassa. Mitään vaaleanpunaista en ole hankkinut, vaikka mahanikin on nyt ihan eri mallinen ja muut ovat sanoneet tyttömahaksi.
Muutaman viikon päästä näkee.. ;)
 
vanha ketju mut pakko kirjoittaa.. mulla tokasta raskaudesta oli raskaudenaikainen diabetes ja kävin ultrassa monta kertaa, ja joka kerta eri ihmiset sanoi että tyttö tulee. olin innoissani, ostin muutamia vaaleanpunaisia vaatteita, mutta enimmäkseen neutraaleja..:) ja synnärilläkin sanoin kätilölle et tyttö sieltä kuulemma tulos, kätilö sanoi et kyl tää pojalta näyttää, heh.. se unohtu nopeeta.. ihana poika!
 
Mulle näytettiin rakenne ultrassa häpyluut ja uskalsin sen perusteella ostaa muutamia vaaleanpunaisia vaatteita, viikolla 36+ sanoi toinenkin lääkäri, että kyllä se hänen mielestä tytöltä näyttää..uskaltauduin sitten maalaamaan pinnasängynkin vaaleanpunaiseksi...
No onneksi se sitten oli tyttö!:) ettei joutunut poikaa nukuttamaan punasessa sängyssä.. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuleva mami:
Mulle sanoi ultraaja rv20 rakenneultrassa, että pieneltä tytöltä tämä näyttää. 4D ultrassa rv26 sanoi toinen ultraaja että täällähän näkyy ihan selvästi häpyhuulet ja näytti ne myös mulle. Epäilen kyllä vahvasti että voisi vielä pojaksi muuttua..ellei sillä sitten ole molempia sukupuolielimiä =) =)
No tuohon 4d mä kyllä luotan, samoin viikoilla 22 tai 23 kokenut lääkäri sanoi että tyttö on tulossa ja kun näytti meille niin ihan selvästi tytön "vermeet" näytti olevan. Joten luotan kyllä ihan 100 %. Ehkä sekin vaikuttaa kun tuo lääkäri (Yksityinen) ei paljon muuta tee kun noita tutkimuksia joten varmasti kokemus tuonut varmuutta.

Eli tyttöjen vaatteita on hypistelty jo muutama pino kaappiin odottamaan...
 
Ihan oikeestiko np-ultrassa jo arvioitu sukupuolta?? :eek: Tänään just ukolle sanoin kun se kysy et joko siellä sit näkee kumpi tulossa, että ei tosiaan vielä sillo nää..

Millä viikoilla te ootte np-ultrassa käyny joilla silloin jo veikattu sukupuolta?

Ei sillä, en mä vielä meinaa kysyä, kaikista olen kyllä saanut oikean arvion rakenneultrassa, tyttö, tyttö ja poika... :D
 
Me kävimme rv 23 kokeneella yksityisellä lääkärillä rakenneultrassa ja kun hän vauvan jalkoväliä ultrasi vahva poikaolomme muuttui hetkessä koska ihan selkeä pimppa siellä näkyi. Myös lääkäri sanoi että selkeästi tyttö ja jos ei ole saa reklamoida muttei palauttaa! B)

Voitte vaan kuvitella ilmeemme kun vauvamme syntyi ja pallithan sillä oli, kätilökin sanoi ettei koskaan ole nähnyt tuollaista reaktiota kuin meidän, kumpikin purskahti heti nauramaan. =) Mutta jotenkin pojan syntymä tuntui ihan oikealta, emme olleet edes mitään punaista ostaneet kun ultratulos tuntui jotenkin niin väärältä.
 
Täällä oltii varmoja pojasta ja nyt kahdessa ultrassa sanottu että tyttö ja aika vaaleenpunasilta noi vaatteet näyttää. Mutta sopii se sit pojallekkin... APUA jos oiski nyt poika. :D vähä tyhmänrohkee ollu... Huomenn ataas ultra ja sitten taas kysellää onko edellee tyttö. :D
 
Mullekin kättärillä käynyt niin, että joku ei ole suostunut kertomaan sukupuolta ja joku näyttänyt haaravälin ja sanonut että katsokaa itse, aika selkeältä näyttää. Kyseessä oli siis poika. Odotimme poikaa ja poika syntyi. Tuo "selkeä" kuva pojasta annettiin np-ultrassa ja sitten rakenneultraaja ei kommentoinut asiaa mitenkään, kun sanoin että pojaksi on veikkailtu... Tyttö meillä tarkentui aikanaan 4D:ssä, mutta ei paljastettu sitä muille.
 
Sartsa83
Se jos sanotaan aluksi tytöksi mutta onkin poika, yleensä johtuu siitä, että kivekset ja pippeli ovat hyvin ultraushetkellä piilossa jalkojen takana ja takaa päin sikiön alapää näyttää aivan tytön häpyhuulilta. Toisilla sikiöillä kivekset laskeutuu paljon myöhemmin kuin toisilla ja senkin takia monikin ultra saattaa näyttää ensin tyttöä ja sitten syntyessä onkin poika.

Meillä ei rakenneultrassa voitu erehtyä mitenkään päin. Niin hienosti kivekset loisti rv 20+3 siellä pippelin kera, et jos tuosta saapi vielä tytön jotenkin väännettyä niin aika ihme on.

Nyt rv 38+0 ja huomenna kokoarvio/synnytystapa-arvioon.
 
NAJ
VArovaisesti uskoisin ultraan, omaan äidinvaistoon en sitten pätkääkään =) Mä olen ollut kättärillä 2001, 2005 ja 2010 ja joka kerta on sanottu että kertovat sukupuolen jos näkevät. Ekasta veikattiin poikaa ja poika tuli (tällä kertaa oli poikaolo) toisesta veikattiin poikaa (tyttöolo, poikatoive) ja poika tuli, kolmannesta sanottiin että ehkä enemmän tyttöä, mutta voi olla poikakin (poikaolo, ei toivetta kummastakaan) vauvalla sen verta jalat ristissä ettei näy varmasti, tämä sanottiin siis kolmekertaa rv 20, rv 40+0 ja 41+3, painoarvioksi annettiin 41+3 3,5 kg lääkärinultralla ja 3,8 kätilön kokeilemalla. 41+3 syntyi 3,9 kg tyttö.

Yleensä tytöistä tuleekin poikia ainakin tämän kätilön mukaan joka ultrasi, koska kivekset ei vältämättä ole laskeutuneet. Mutta tästäkin taitaa olla montaa eri mielipidettä

NAJ+Lapset
 
Kättärillä (Helsingissä) ei enää kerrota sukupuolta. Tarina kertoo, että joku on alkanut sisustaa vauvan huonetta siniseksi, kun on poikaa veikattu ja sitten on tullutkin tyttö. Vanhemmat on nostaneet haloon asiasta. Eli ihan fiksu päätös ettei kerrota enää, kun vanhemmat ei usko vaikka kätilö sanoo, ettei ultrasta voi sukupuolta nähdä satavarmasti
Kylläpä meille Kättärillä kerrottiin syntyvän lapsen sukupuoli v2009. Eli tuo mainitsemasi kertomisjuttu ei pidä paikkaansa.... Meillä lapsen sukupuoli piti kyllä paikkansa.
 
Esikoinen oli kuin mikäkin siveydensipuli eikä näyttänyt jalkoväliään missään ultrassa. Oli tyttöolo joka piti paikkansa vaikka kuinka poikamahaksi kaikki veikkasivat.

Toka esitteli varustuksensa jalat levällään ja nakki ja pallit siellä loistivat jo rakenneultrassa niin, että ei tarvinnut epäillä. 4D:ssä ne olivat megaison näköiset, jäbällä ikäänkuin "jöpötti" ja ei voinut erehtyä. SILTI oltiin varauksella, että munat tippuu matkalla :D No poika tuli. Mulla oli poikaolo vaikka masusta sain molempia kommentteja...

Nyt odotan mielessäni tyttöä, rakenneultra loppukuusta ja kokeillaan tähyillä, mutta en luota :D

Tiedän nimittäin perheen jolle luvattiin MONESSA ultrassa tytön tulevan. Pistivät huoneen hempeeksi, oikein prinsessamaiseksi. Ostivan vaaleanpunaiset(vai oliko ne pinkit...no ihana sama) vaunutkin ja vaatteita, kaikki niin prinsessan, että lähes ällötti jo. No, kas kummaa, synnärillä tulikin poika. Eikä millään pienillä vehkeillä...

Isäntä juoksi lähes siltä paikalta vaihtamaan vaunuja(olivat onneksi kasaamatta ja paketissa ja vaihto onnistui) ja sitten alkoi turkasen kova vaatteiden metsästys. Myivät huutiksessa kaapillisen vaatetta, kun ei poika arvostaisi varmaan pinkkiä ;) ja onneksi saatiin lahjoituksina pojalle sopivia vaatteita.
MUOKS: Huonekin rempattiin, mutta ei heti. Poju sai siis hempeillä alussa :)

Mä en siis usko mitään ennen kuin livenä näen ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä