Unelmanainen - miehen mielestä

Meillä on ollut viime aikoina hieman natinaa puolin ja toisin parisuhteessa ja ryhdyimme sitten siipan kanssa pohtimaan, onko olemassa hänen unelmanaistaan. Minä epäilin, että tälläistä yhdistelmää ei ole olemassa - vai voisiko olla?

* tekee aina kotityöt auliisti yksin
* aina valmis miellyttämään miestä ja taipuu aviomiehen toiveisiin
* erittäin älykäs (ja kiinnostuksen kohteina on oltava myös sotahistoria)
* töissä hyväpalkkaisessa työssä, mahdollisesti huipputuloinen, jotta mies voi jäädä kotiin lorvimaan
* (tietty sitten jotain ulkonaisiakin vaatimuksia esitetään)

Mä oikein ryhdyin miettimään, mitä nainen tekisi ammatikseen jos hän olisi samalla sekä kunnianhimoinen (huom palkka on oltava huomattavasti keskipalkkaa isompi) mutta kotona omaa tahtoa ei saisi olla juuri lainkaan. Omat opiskelukaverit tippuvat välittömästi luonteen takia - olemme kaikki kuulemma turhan määrätietoisia ja vaativaisia (jep, se on myös mun heikkouteni ja aiheuttaa aina säröä suhteessa). Ukko joutunee tyytymään kuitenkin kompromissiin ja vanhaan akkaan, mutta kertokaapas, mistä tälläinen pimu olisi löytynyt? Mies mietti, että olisiko joku huippututkija riittävän älykäs, toimeentuleva mutta riittävän laimea persoonaltaan hänelle.
 
Thaimaassa on
Siksi ei suomipilu jaksakaan oikein kiinnostaa, aina valittaa ja naputtaa, mitään ei koskaan tapahdu vaikka pitäis. Venäjältä löytyy kans aivan huippunaisia.
 
Siksi ei suomipilu jaksakaan oikein kiinnostaa, aina valittaa ja naputtaa, mitään ei koskaan tapahdu vaikka pitäis. Venäjältä löytyy kans aivan huippunaisia.
Venäläisyys ja nöyrä mieli kyllä eivät kohtaa koskaan. Aasialainen ajatusmaailma voisikin olla eri juttu. Mutta jotenkaan en millään usko että kaikki thai-tyttöset olisivat perinteisiä ja palvelualttiita. Ihan samalla tavalla löytyy suomalaisia mammoja, jotka täyttävät nuo ekat vaatimukset, mutta kaikkien täyttäminen - siitähän olikin kyse.
 
[QUOTE="eee";25697615]Peesi.

Toki jos nainen on todella hyväpalkkainen, niin miksei palkkaisi siivoojaa ja kodinhoitoapua?[/QUOTE]

Kodinhoitaja vaatii kyllä todella isot tulot, jos sellaisen aikoisi täyspäiväisesti kotiinsa hankkia. Siitä kun ei saa tukiaisia kuten lastenhoitajasta :D Mutta siltikin on vielä kohta #2.

(joo, meillä on siivooja kun akka ei siivoa mielellään, mutta ei näillä tuloilla vielä kodinhoitajaa hankita)
 
"vieras"
Ehkä miehesi haluaisi rikkaan perijättären, jolla on joku fetissi alistua ja palvella miestä? Tosin tuolloin ei varmaan ehtisi töihin, mutta riittävän iso pankkitilin saldo syntymälahjana varmaan kompensoisi sitä.
 
"vieras"
Jaa, eli miehesi on lusmu ja haluaa kauniin palvelijan. Saahan sitä haaveilla, mutta ei kai sentään mies joka vaatii naiseltaan huippuälyä ole niin tyhmä et kuvittelee et tuollainen nainen on oikeasti olemassa?
 
"vieras"
Tuo sotahistoria- kohta pitää meillä huvittavankin hyvin paikkaansa. :D

Mikä hitto siinä sotahistoriassa on, joka saa kaikki miehet siitä innostumaan?
(tutkimuksen otanta oma lähipiiri)
 
[QUOTE="vieras";25697724]Jaa, eli miehesi on lusmu ja haluaa kauniin palvelijan. Saahan sitä haaveilla, mutta ei kai sentään mies joka vaatii naiseltaan huippuälyä ole niin tyhmä et kuvittelee et tuollainen nainen on oikeasti olemassa?[/QUOTE]
Tälläkin palstalla toivotaan aviomiehistä vaikka mitä. Yleisin toive taitaa olla, että mies lukee ajatuksia. Tarkoittaako se, että iso osa palstalaisista on tyhmiä, kun sellaista miestä havittelevat.

Jos totta puhutaan, niin olisihan sellainen mies aika hyvä, joka hoitaisi kodin mun puolestani ja ei nutisisi yhtään mun älyttömille projekteille vaan kysyisi - tarviitko apua? Mulle kanssa kelpaisi älykäs ja hyvätuloinen. Että siinä mielessä ei nyt miehellä oo ihan älyttömät vaateet :D
 

Yhteistyössä