'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 -Toukokuussa'

Aurinkoista sunnuntaita ja hauskaa äitienpäivää!

Täällä on nyt paino pysynyt samoissa lukemissa useamman päivän. Tuo viikkopudotus oli kyllä aika hurja että en ihmettele että hetkeksi tasottuukin. Tänään ois juhlat tiedossa ja hiukkasen jännittää miten nyt pystyy kohtuudella herkuttelemaan.Täytyy vaan yrittää pysyä tiukkana!

Olen nyt parina päivänä käyny taas hiukkasen hölkkäilemässä kun yskä on vihdoin ohi. Ihmeen hyvin vaan jaksoin vartin hölkätä vaikka taukoa on kolmisen viikkoa takana. Aattelin ettei uskalla enempää revitellä ettei ihan jumeksiin mene.
 
Huomenta taas!Mä oon näköjään tämmönen MattiMyöhänen kun en näköjään ehdi tulla ilmotteleen tuloksiani ajallaan... :ashamed: Mut punnitsin itseni kyllä pe.aamuna ja tässä tulos:
Alotuspaino:69,4kg
Paino nyt:66,6kg
Muutos vk.:+-0
BMI:26.7(26.7)

Ihan tyytyväinen täytyy kyllä olla tohon tulokseen,kunhan ei jojoilis vaan usein... :eek: Tuntuu et'aamulla ja illalla on kyllä HUIMAT erot noissa lukemissa!Mun TÄYTYIS kyllä ruveta sielä salilla käymään,mut... :/ |O EN VAAN SAA AIKASEKS!!!! |O Huoh!Mutta onneks nyt on päätetty et'auto jätetään usein parkkiin ja kuljetaan pyörällä =) Siis miehen kanssa kumpikin..Jep,nyt muihin puuhiin...Heippa kaikille ja ihanaa viikkoa :flower:
 
Itsellä on niin kiirettä, ettei koneella pahemmin kerkeä majailemaan..
Oon neulonut hahtuvavilliksiä & kohta pitäisi niitä sisävaippoja ruveta ompelemaan.

Itseä masentaa omat lukemat niin pirusti, etten voi ymmärtää.. Miksen saa itselleni sitä itsekuria.. En kyllä nytten oo pahemmin herkutellut. Äitienpäivänäkin osasin kieltäytyä herkuista :D.

Eilen tuli syötyä tiikerikakkua, ku sitä ei meillä kukaan muu oikeastaan syö, mitä nyt ehkä lapset. Pakkaseenkaan en viitsinyt laittaa, ku se oli ns. pilalle mennyt kappale, ku jäi vuokaan kiinni "katto" :headwall:

Jos neidit saa puettua reippaasti päälle, ni menen käymään salilla.. Mutta torstai on seuraava päivä, milloin pääsen seuraavan kerran salille.

Miehen mummolle aloitin viime syksynä tekemään villahousuja tai oikeastaan shortsithan ne on, ku ovat polveen asti.. Mutta sitten syntyi pieni ja neulominen jäi.. Varsinkin, kun lanka on niin ohutta & ärsyttävän hidasta neuloa :D. Eilen jatkoin pitkän tauon jälkeen, ja neuloin jotain 4 h.. Ja tuntuu ettei sen enempää edisty.. On onneksi kuitenkin jonkin verran edistynyt.

Mutta nyt sanoo viimeisen kerran tytöille, että ne vaatteet päälle & aamupalalle.
 
Neidit ei sitten pukeneet kiltisti.. Ja lähtiessä jumppakassi jäi kotio, ni tänään ei sitten salille mentykään :headwall:
Illalla on kuitenkin tukiviittomien opiskelua, ni sen takia ei viitsi myöhemmin mennä..
Noh, torstaina sitten sinne bodypumppiin.
 
Aloituspaino: 82kg
Paino nyt: 76kg
Muutos/vko: -600g
BMI: 26,2 (26,5)


Ja ihan yllättäen pudonnut!!! :eek: No en pahakseni laita. :whistle: Mutta eipä menty tällä menolla edes tuonne 70kg hujakoille. :( Imetyksen jälkeen aloitan kyllä oikean tehospurtin! :D
 
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 79,1 kg
Muutos/Viikko: -400g
BMI (edellinen lukema): 26,7 (26,9)

Nyt onkin huonompi viikko. Paino oli jo viime maanantaina 79.2kg eikä oo siitä paljookaan laskenut. Mutta tosi tyytyväinen oon kun on tullut kuitenkin miinustakin!

 
Heippa!
kävin eilen puntarilla ja tulos oli tämmönen...:

Alotuspaino:69,4kg
Paino nyt:66,7kg
Muutos/vk.:+100g
BMI:26.7(26.7)

Noooh,pikkusen on tullu LISÄÄ painoa,mut pistetään tän kuun ajankohdan piikkiin eli kun on mensuaika... :whistle: Ei lannistuta vaan nautitaan tästä ihanasta lämmöstä ja kesän tulosta =) !
 
RED tuttu tunnu tuo ainainen kiire... :hug: en ole edes oikeesti kunnolla ehtinyt tätä laihdutushommaakaan ihan 100 lasissa alottamaan, haluisin enemmän kuntoilla, mutta nyt tässä elämän vaiheessa en oikeesti vaan ehdi. täytyy siis vaan kytätä syömisiä ja vannoa hyötyliikunnan nimeen =) ja onhan multa mun mielestä ihan mukavasti lähtenytkin kilot. Loput on vaan sit hienosäätöä! B)
Olen alle 60kg ja se on musta jeeeeeee!!!! pakko vähän hehkuttaa!

Mulle voi laittaa edelleen sen 59 kg tämän hetkikseksi painoksi, mittasin pe sekä tänään.

Mitäs teidän nuorimmalle kuuluu? nukkuuko ok yöt? onko hampaita tms. jännää?! :D
Meidän pikkupoika eilen tasan 6kk ja ne kaksi hammasta löytyy!
palaillaan...pakko vielä lähtee kävelylenkille kun talo on rauhallinen :wave:
 
Ei sitä pitäisi sanoa mitään ajankohtaa, milloin tulee seuraavan kerran kirjoittelee, ku ei sitä kuitenkaan kerkeä :whistle:

Ensiksi sanon: Teillä on niin hienosti pudonnut paino viikosta toiseen, kun taasi minä menen toiseen suuntaan :whistle: . Mutta teille kaikille: :flower:

Itse olen yllättynyt tuohon omaan lukemaan +300 g, koska luulin saavani: +2 kg. Edellisenä ja sitä edellisenä iltana tuli syötyä isot makkaraperunat kebabilla leffan aikana :p . Eli torstaina ja keskiviikkona. Ja plussaa oli vain tuon verran :eek: . Sen parempi. Liikunta oli aika minimissä. Enimmäkseen tuli käytyä lenkillä koiran kanssa. Ainoastaan perjantaina kävin ladyjam:issa & bodypumpissa, lauantaina latinobic:issa (johon en kyllä jatkossa mene, jos tulee ohjelmistoon. Ei ollut oikein minun juttu).

Viime viikolla tuli isommille neideille flunssa, yskä & Suvi-Tuulilla jopa kuumetta. Oli ke-pe pois päiväkodista, Emma perjantain. Milkallakin on flunssa & yskä. Onneksi nukkuu yöt kuitenkin hyvin, kiitos sipulille :D.

Viime viikon torstaina saatiin vihdoin ja viimeinen meidän Nintendo Wii takaisin huollosta. Meillähän se kerkesi ostosta olla viikon käytössä, kunnes alkoi temppuilemaan.. Ja yli kuukausi saatiin odotella. Jouduttiin jo kuluttaja-asiamieheen olla yhteydessä, kun ei alkanut mitään vastausta kuulumaan huollosta, että milloin saadaan takaisin.

Nyt on konsoli toiminut hyvin & olen joka päivä pelannut Wii Fit:illä :D. Hulahula-vanteen pyöritys on kyllä hauskaa & hiki tulee. Yleensä 30-40 minuuttiin harjoittelen & täytyy myöntää, että tehokkaita ovat ja on saanut hiotakin.

Pamu: Nuorimmaiselle kuuluu hyvää :heart: . Mitä nyt tuo flunssa häiritsee jonkin verran. Rohina kuuluu, kun yskii, mutta onneksi ei hirveästi haittaa toisen menemistä. Mahallaan pyörii lattialla mennä. Kovasti yrittää konttausasentoonkin nousta, mutta ei vielä siinä ole onnistunut. Hauskaa on kyllä katsella, kun sekunnissa on jo toisessa asennossa. Esim. jos käyn keittiössä, ni huomaankin takaisin tullessa, että neiti on olohuoneen toisessa reunassa :D.

Ensimmäiset kaksi hammasta tuli jo, kun neiti oli 4 kk, mutta sen jälkeen ei ole tullut uusia. Minnehän muut hampaat on jäänyt:D.

Yöt nukkuu hyvin. Yleensä klo 21-22 menee nukkumaan ja herää siinä 7-7.30 aikoihin.

Sitten oon pistänyt huomiolle, että joskus on toinen mielettömän huomion hakuinen.. EI millään viihtyisi yksin lattialla, mutta onneksi kuitenkin suostuu olee yksinäänkin :D

Neiti painaa varmaan jo sen 9 kg, joten Milkan & Suvi-Tuulin painoero on jotain 4 kg, max ehkä 5 kg. Ja Suvi-Tuuli täyttää syyskuussa neljä vuotta :whistle: .

Ja on pakko kertoa vielä yksi juttu..

En muista olenko kertonut, kun viime syksynä lupauduin miehen mummolle tekemään villahousut.. Tässä tapauksessa villashortsit, ku halus, että ovat vain polviin asti.. Ja kaupasta ei enää löydy 100% villaa olevia villahousuja, vaan niissä on aina jotain sekoitetta mukana.

Enhän minä niitä kovinkaan paljoa jaksanut neuloa, kun lanka on todella ohutta ja mie en hirveän pitkiä töitä jaksa neuloa :whistle: . Enkä mitenkään haka ole neulomaan mitään housuja yms.. Kyllä sukat, lapaset & hatut vielä menee.. Mutta muut.. :D

Mie sitten viime maanantaina päätin, että nyt jatkan niiden pöksyjen neulomista, että edes olisi valmiit ens syksynä.. Päätin, että sunnuntaihin mennessä on viimeistään toinen lahje valmis. Minä sain ensimmäisen lahkeen valmiiksi lauantai-iltana, joten rupesin samantien tekemään toista lahjetta..

Sunnuntaina mentiin mökille, neuloin sielläkin.. Mielessäni rupesin ajattelee, että onkohan tämä erilaista lankaa, ku tuntuu vähän karheammalta.. Mutta tulin loppujen lopuksi siihen tulokseen, ettei voi olla väärää..

Illalla tultiin kotiin, laitoin lapset nukkumaan & jatkoin lahkeen neulomista.. Sitten rupean katsomaan tarkemmin & huomaan: "Olen neulonut todellakin väärästä langasta!!" Lanka oli kyllä 100 % villaa & melkein samaa kuin oikea lanka, mutta siinä ei ollut pinkkiä.. Ja sävy oli hieman ruskeampaa..

Ja enhän mä ollut kuin 9 cm neulonut :headwall: :headwall: . Eiku aloita alusta. Hieman ketutti sunnuntai-iltana.. Ku tuo oikea lanka on hieman ohuempaakin, ni menee kauan ennen kuin on edes sentti tehtynä..

Katsotaan milloin on shortsit valmiit & kehtaako niitä edes viedä mummolle :whistle:

Mutta nyt Milka nukkumaan & jatkaa neulomista :D. Jos sitä laittais pyykkiäkin peseytymään, kun sain jo imuroitua.

- RD -
 
Minäkin selviydyin kirjoittamaan kuulumisia.. Viime viikolla jäi painokin ilmoittamatta. Jostain syystä silloin kun tulee plussaa edelliseen lukemaan, ei tee mieli ilmoittaa tuloksia :ashamed: Tällä viikolla minuun iski taas "laihdutus/kuntoilukärpänen". Yhtäkkiä motivaatio löytyi ja jaksoin taas panostaa tähän hommaan. Tein vähän muutoksia ruokavalioon ja olen alkanut päivällä jälleen ajelemaan kuntopyörällä ja jumppaamaan. Nyt olen tehnyt niin että kun tytöt menevät nukkumaan hyppään kuntsikan selkään ja ajan lämmityslenkin. Sit siihen päälle jumppaan, milloin minkäkin aikaa. Eilen tais mennä 45 min. Tämä rytmi tuntuu minusta oikein hyvälle mutta kotityöt siinä kyllä kärsii.. Eipähän ne kyllä mihinkään katoa mutta jos läskit katoaisi :D

Tämän aamun punnitustulos oli 94,4 kg eli aivan mahtava tulos verrattuna viime viikkoon!! Viime viikolla luvut pyörivät noin kilon verran ylempänä. Tuo tämän aamuinen on jopa 300g vähemmän kuin kahden viikon takainen punnitus. Oikeaan suuntaan mennään!

 
Mandi
Aloituspaino: 88,4 kg
Paino nyt: 84,7 kg
Muutos/Viikko: 0,1 kg
BMI(edellinen lukema): 29,7 (29,7)

Hieman tullut lisää tuohon alkuviikon parhaaseen tulokseen mutta eiköhän se paino laske pitkällä aikavälillä..
Hyvää ja kevyttä viikonloppua itsekullekin!
 
Huomenta!

Miulla onkin jäänyt monta viikkoa väliin....on ollut kyllä tosi vaikeata aikaa, ja motivaatiokin on ajoittain ollut ihan hukassa. Niin hyvin sain painoa pois alussa, että jotenkin iski se kamala tyytyväisyyden tunne, MUTTA LIIAN AIKAISIN!! Nyt paino vaan junnaa!!

Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 72 kg
Muutos/vko: +-0
BMI

Koitan nyt jälleen ryhdistäytyä ja käydä ilmoittautumassa täälläkin! =)
 
Mulla menee persiille koko laihdutus. Ja minä annan nyt periksi ihan kokonaan. Enää ei vois vähempää kiinnostaa koko painonpudotus. Viikosta toiseen tulee vain positiivisia lukemia, tässä tapauksessa ne + lukemat tarkoittaa negatiivista :D

Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 67,7 kg
Muutos/Viikko: +800 g
BMI (edellinen lukema): 25,2 (24,8)


Koko viikon olen seuraillut syömisiä, käynyt pari kertaa salilla, joka päivä wii fit:illä 30-60 min & siihen päälle pienet lenkit koiran kanssa.

Eilen kävin kävelemässä 12 km. Oli Salmen Kierto -tapahtuma, joka järjestettiin jo 10.:ttä kertaa. Minulla se oli jo kolmas vai jopa jo neljäs kerta. Salmen kierto lenkki on 7 km. Kävelin kaupunkiin Emma rattaissa (kun ei suostunut lähtee isän & Suvi-Tuulin matkaan mökille) ja Milka oli liinassa.. Kiireessä jouduin liinan laittamaan & myöhässä lähdin kävelee, mutta just ja just kerkesin klo 17.30 kaupunkiin.

Puolessa välissä matkaa mies haki tytöt kyytiin, ku alkoi pikku nti valumaan liinassa, enkä joutanut parantelee liinaa. En siis oo hirveästi liinaillut.

Ihana ilma oli kyllä kävellä! Mitä nyt kengät oli erittäin huonot & päkiät + kantapohjat on vesirakoilla.. Joten on kenkien osto.. Jos vain olis rahaa ostaa..

Mutta nyt jatkaa masentuneisuuttani..
 
Äläpäs nyt RD masennu! Ensi viikolla parempia lukemia. d :D b

Mulla tällä viikolla nollatulos. Samassa junnataan. Mutta mittanauha näyttää ihan mukavia tuloksia. Rinnan alta on hävinny tammikuusta 3cm, navan ympärysmitasta 8cm, lantiosta 8cm, reiden yläosasta 5cm ja reiden alaosasta 7cm. Ja kiloja on nyt siis hävinny tammikuusta 6kg. Ei niin paljoa kuin olin ajatellut, mutta senttien häviäminen ilahduttaa. :D
 
RD, älä ollenkaan masennu. Itsellä on välillä ollut noita kausia että paino ei tipu vaan paremminkin nousee. Luulen että sekin kuuluu tähän painonpudotus prosessiin. "Repsahdukset" kuuluvat elämään.. Toisaalta voit katsoa asiaa toisesta näkökulmasta: kun paino laskee hitaasti, kilot pysyy todennäköisemmin poissa. Mä oon itse kauhean kärsimätön laihduttaja. Tulosten pitäisi tulla ja nopsaan!! Sitten kun paino ei tipukkaan kilotolkulla viikossa niin olen pettynyt. Asiaa kun tarkastelee pidemmässä juoksussa niin asiat näyttävät ihan erivalossa. Mulla on paino tippunut viime elokuusta 13 kiloa. Se on itseasiassa ihan hyvin, vai mitä :whistle: Toivottavasti tämä hidas painonpudotustahti auttaa minua omaksumaan sellaiset elämäntavat ettei minun tarvitse enää tämän jälkeen painoa pudottaa!! RD, luulen että sinun kohdalla voi kyse että lihakset painavat enemmän kuin läski. Oletko mittaillut mittanauhalla? Tuntuuko että olisit kiinteytynyt? Käyt paljon jumpassa, joten pitäisin ihmeenä ellei lihasmassa olisi kasvanut ;) Nyt vaan uudella tsempillä eteenpäin! :hug:

Nyt täytyy rueta laittamaan typyjä nukkumaan! Sit telkun ääreen..
 

Heippa taasen....Nyt vasta ehdin koneelle kirjaamaan omia punnitustuloksia:

Alotuspaino:69,4kg
Paino nyt:66,4kg
Muutos/vk.:-300g
BMI:?(en jaksanu laskea)

Ihan hyvä tulos siis kun miinusta taas...kerrankin edes pikkusen!!Menkat kai sit viimeks turvotti :/ Nyt kyl kierto jotenki ihan sekasin etten tiiä onko menkat taas vai ei |O Tiputtelua sillon tällön... :eek: Ärsyttävää!!!!!Mut yritys ton painon suhteen koko ajan alas.....
Heippa ens'kertaan :wave:
 
ihan vaan ilmottelelen että varsinainen laihduttaminen on miun osalta *jäissä*...mie odotelen mein kuudetta nääs :D ..

ja sekin että mie olen ottanut osaa paljon (ainakin vauva lehdessä oli juttua) radiel tutkimukseen.. raskausdiabetes juttu.. :whistle: .. ja se on oikeasti tois kiinnostava tutkimus jossa äiti ojennetaan oikeeseen elämäåntapaan ihan väkisin :whistle: ;)

tässä olen lähdössä purtsille askelmittaria tikittämään.. ja sitten olis vielä muuta kivaa liikunnan tapasta...huonekalujen siirtelemistä.. tai siis mies siirtää ja mie siivoon lattiat..

masunkasvattajana on ihan kivaa :D :wave:
 
Red Dragon: Nyt et masennu. Minulla oli aivan samanlainen vaihe. Tuntui, ettei paino tipu ollenkaan, vaikka teki mitä. Nyt vaan tsemppaat niin huomaat kuinka paino lähtee taas putoamaan aivan itsekseen.

Minulla oli tosiaan vaihe, ettei paino pudonnut ollenkaan ja ajattelin jo etten pääse tavoitteeseeni eli heinäkuun alussa 70 kg. Nyt kuitenkin yritän kovasti päästä tuohon tavoitteeseen vaikka aikataulusta olen hieman jäljessä. Täytyy vaan yrittää kovasti tsempata nyt. Ja tässä tämän hetkinen tilanne.

viikko 22
Aloituspaino: 79,2 kg
Paino nyt: 74,2 kg
Muutos/Viikko: -1600 g
BMI: 25,3 (25,6)



 
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 77,8 kg
Muutos/Viikko: -1300g
BMI (edellinen lukema): 26,3 (26,7)

Multa jäi näköjään viime viikko väliin niin laskin ton edellisestä viikosta. Hyvin tyytyväinen kyllä oon kun mulla on vielä menkatkin nyt...
 

Yhteistyössä