Unelmien mies! Onko teidän mies sellainen?

  • Viestiketjun aloittaja rakkaus
  • Ensimmäinen viesti
rakkaus
Millainen on teidän unelmien mies (oikeasti)? Vastaako teidän mies unelmien miestä.

Oma mieheni ei vastaa unelmaani, hän ei tunnu edes sielunkumppanilta. Rakastan häntä, mutta mietin löytyisikö mies joka olisi sielunkumppani ja joka oikeasti tuntuisi siltä oikealta.
Unelmieni mies on huumorintajuinen, puhelias, rakastava ja uskollinen. Ulkoisesti, pitkä, komea, lihaksikas ja voimakas.

Uskotko että jokaiselle on olemassa se yksi ja oikea puoliso, jonka kanssa kuulutte yhteen?
 
Ei missään tapauksessa ole. Mieheni on sellainen tyyppi, jonka kanssa minun ei olisi koskaan pitänyt päätyä yhteen. Tässä kuitenkin ollaan 30-vuotista sotaa vietetty lähes se 30 vuotta eikä ole aikomustakaan tätä yhteiseloa lopettaa.

Mies- ja naisihanteet on haaveunia. Jokaisesta unelmatapauksesta löytyy ajan kanssa ärsyttäviä piirteitä ja tapoja ja täydellinen mies tai nainen on vain hömpötyskirjojen tuote. Toista ei voi muuttaa tai muuten se toinen ei voi olla oma itsensä, täytyy vaan oppia hyväksymään toinen ihminen ja joustaa omista vaatimuksistaan jos kestävää suhdetta hakee.
 
Millainen on teidän unelmien mies (oikeasti)? Vastaako teidän mies unelmien miestä.

Oma mieheni ei vastaa unelmaani, hän ei tunnu edes sielunkumppanilta. Rakastan häntä, mutta mietin löytyisikö mies joka olisi sielunkumppani ja joka oikeasti tuntuisi siltä oikealta.
Unelmieni mies on huumorintajuinen, puhelias, rakastava ja uskollinen. Ulkoisesti, pitkä, komea, lihaksikas ja voimakas.

Uskotko että jokaiselle on olemassa se yksi ja oikea puoliso, jonka kanssa kuulutte yhteen?
Ei mulla ole ollut koskaan kovin tarkkaa unelmaa kumppanista. Enkä usko että olisi vain yksi tietty jokaiselle. Enkä pidä mitään sielunkumppanuutta välttämättömänä. Kaikkina päivinä en pidä sitä edes todellisena.

Toivoin kyllä löytäväni jonkun joka pitää samoista kirjoista kuin minä, ja sanaleikeistä sekä muista kielellisistä nokkeluuksista. No nyt on sitten eri kieltä puhuva joka ei lue fiktiota. Oh well.
 
Unelmien nainen ainakin on sellainen joka pyyhkii mielestä kaikki vaatimuslistat. Ei vaadita täydellistä ihmistä unelmakumppaniksi vaan sellaisen joka sopii jokaisella tasolla.

Säkenöivä äly ja leikkisyys ovat niitä mitkä löytyvät astrolta ja joita ajattelin aiemmin unelmakumppanilla olevan.
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Hiippari
Mulla menneisyyden exät olivat kaikki hyvin erilaisia.. pitihän sitä kokeilla.. :D Mitään unelmien miestä ei kovin tarkkaan tullut määriteltyä siis. Mutta perusjutut, joita ilman en jakselis kattella/himoita miestä olivat kyllä kaikilla kunnos..

Nykyinen vastaa 99% sitä kaikkea mitä "vaatimuslistalla" voisi olla.. (lottovoittokin voi tulla vielä..) :D Ei parane miettiä ainakaan vaihtamista. Sielunkumppanuutta en kyllä tahdo nähdä miehessäni.. sopiva erilaisuus jossain asioissa on vain hyväksi! Tasapainottaa kummasti suhdetta, ainakin meillä..

Kyllä, minulla on unelmien(i) Mies. Niin henkiseltä kuin fyysiseltä puolelta katsottuna. En muuten olisi avioitunut..
 
"hipsu"
Se on parempi kuin osasin unelmoida. Sattumalta silloin teininä osasin valita noin mahtavan miehen, joka on vaan parantunu entisestään, tullut entistäkin huomaavaisemmaksi ja ihanammaksi, hellinyt mua mun sairauksien aikana niin että ei ole ikinä tarvinnut epäillä rakkauttaan. Olen onnellinen. :)
 
  • Tykkää
Reactions: rockyroad
"vieras"
tällä hetkellä ei ainakaan, niin paljon on iltoja poissa kotoa, jatkuvasti jotain työpaikan juhlia tai asiakastilaisuuksia ym. ei se aikasemmin haitannut, mut nytkin kun oon kahdestaan kotona 2-vuotiaan kanssa ja raskaana rv 37, niin en hitto vie meinaa jaksaa.

On kyllä muuten ihan luotettava ja ihana, mutta nyt väsyttää niin törkeesti ja supistelee välillä vähän kipeästikin, et ei tunnu just nyt olevan mikään unelmien mies, kun ei oo paikalla mun seurana nyt.
 
"vieras"
[QUOTE="muumimamma";28957044]Luulin, että on, mutta ei sittenkään, ikävä kyllä. En silti vaihda, sillä kukapa meistä täydellinen olisi.[/QUOTE]

Peesi. Vuosikausia meni mainiosti mutta sitten ruusutarhat alkaneet lakastua. Hyviä asioita on kuitenkin enemmän kuin huonoja joten tässä ollaan.
Ensimmäinen vakava miessuhteeni oli kyllä olevinaan jonkinlainen unelmien mies, olin heti ensisilmäyksestä rakastunut kuin hullu ja valitettavasti myös pihalla kuin lumiukko.
Myöhemmin kun suhde kariutui tajusin itsekin järjellä että en kanssaan olisi voinut viettää hyvää elämää, arvosti kuitenkin erilaisia asioita kuin minä. En haikaile.
 
En ole ikinä määritellyt päässäni millainen unelmien mieheni olisi. Ulkoisilta ominaisuuksiltaan mies joko kolahtaa tai sitten ei.

Mitä tulee omaan mieheeni, tässä yhteiselon aikana olen useasti pysähtynyt miettimään, kuinka älyttömän onnekas olen, kun olen hänet löytänyt. Hän on paljon enemmän kuin vain unelmieni mies, hänessä on paljon sellaisiakin hyviä ominaisuuksia, joista en osannut edes uneksia. Ja hyvin vähän on mitään mitä hänessä muuksi muuttaisin. En usko, että voisin koskaan löytää parempaa puolisoa, ystävää ja isää lapsilleni. Olen uskomattoman onnellinen hänestä ihan joka päivä.
 
"vieras"
Enpä usko, että mitään unelmien miestä onkaan sentähden, että jokainen ihminen muuttuu ja joskus saattaa natsata siten, että molempien ajatusmaailmat ja arvot käyvät tarpeeksi paljon yksiin ja yhdessäolo on harmonista. Suurimmaksi osaksi on kyse omien ja toisen vikojen sietämisestä ja hyväksymisestä. Esim. ulkoinen kaunes ja varakkuus voivat pinnalta näyttää hyvältä, mutta vittumainen luonne ja vaikkapa alkoholismi romuttavat kaiken. Itsellä ei ole ollut todellakaan unelmien miestä, päinvastoin, täysi parisuhteen pettymys ja romuttuminen pari vuotta sitten, enkä oikeastaan usko, että sellaista enää löytyykään. En jaksa lihamarkkinoita ja itseni myymistä.En ole ikinä osannut kaupata itseäni pojille enkä mihille oikealla tavalla, joten olen siinä epäonnistunut täysin. No, näillä mennään, mitä nyt on.
 
"vieras"
[QUOTE="hipsu";28957050]Se on parempi kuin osasin unelmoida. Sattumalta silloin teininä osasin valita noin mahtavan miehen, joka on vaan parantunu entisestään, tullut entistäkin huomaavaisemmaksi ja ihanammaksi, hellinyt mua mun sairauksien aikana niin että ei ole ikinä tarvinnut epäillä rakkauttaan. Olen onnellinen. :)[/QUOTE]

Tää olis voinut olla myös mun kirjoittama pätkä. En todellakaan voinut silloin varhaisteininä tietää, että unelmien ihastus olisi joskus unelmien aviomies. Paljon on mahtunut ylä- ja alamäkiä näihin vuosiin, mutta yksi on ja pysyy. Mies, joka tekee onnelliseksi.
 
harmitus
Olen jotenkin aina haaveillut sellaisesta suhteesta, jossa mies olisi suojelevainen ja pienillä teoilla omasta halustaan osoittaisi kuinka paljon rakastaa.

Oma mies on muuten tosi ihana, mutta olen alusta asti tiedostanut, että rakastan häntä paljon enemmän kuin hän minua. Välillä se sattuu aika paljon, kun huomaa olevansa toisen tärkeysjärjestyksessä ehkä 7. sijalla.. :( Hän ei myöskään ole millään lailla suojelevainen minua kohtaan.

Mutta silti.. Rakastan niin paljon, etten vaihtaisi.
 
On tuo mun unelmien mies. :heart: Sekä luonteeltaan että ulkonäöltään. Ei täydellinen, mutta ihana. Osaa olla aivan helvatan ärsyttävä välillä, mutta niin osaan mäkin. :saint: Olen onnekas, koska heti ekasta vakavasta suhteesta löytyi kumppani loppuelämäksi.
 
....
Välillä mies on sellainen että tekee mieli vain itkeä, kun hän on vain niin ihana ja täydellinen. Sydäntä ihan sattuu kun häntä ajattelee :heart:
Ja välillä taas ollaan niin riidoissa ettei ole tosikaan.
Mutta uskoisin että hän on ainakin melkein unelmieni mies, sillä kukaan ei voi olla täydellinen ja minäkin olen kaukana täydellisestä. Ja sellainen mies joka olisi AINA sellainen iiiihanan lutuinen pehmoinen halinalle, olisi loppujen lopuksi vähän tylsä.
 

Yhteistyössä