Uneton yö

Kahden tunnin päästä olisi herätys ja mä en ole nukkunut vielä ollenkaan!! Tosin luovutin jo tossa tovi sitten.. Jos nyt nukahtaisin niin en saisi itseäni millään aamulla ylös. Kärvistelen mielummin koko päivän ja menen sitten ajoissa nukkumaan. Ei tääkään kyllä kivaa ole :/

Valvooko muut?
 
Mä pyörin varmaan kolmeen saakka...

Kun takaisin yövuoroon palasin ,,välillä on sen jälkeen ollut öitä,kun ei vain uni tule..
Sitten valvon koko yön ja seuraavan päivän ja illalla ajoissa petiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24416733:
Parasta väsymyksessä on se osa,kun kaikki alkaa naurattaa :D
Joku sanoo:"mies meni kauppaan,lapio" ja toinen tippuu tuolilta ja kierii vatsaansa pidellen maassa :D
Youtubestakin löytyy yllättävän viihdyttäviä videoita kun niitä oon nyt katsellut :D Toisaalta mä pystyisin nyt viihdyttämään taas muita kun menisin salille. Ei varmaan kahvakuula pysyisi edes kädessä.. Muut saisi vatsalihaksille treeniä kun katsoisi mun toilailuja silmät ristissä :LOL:
Multa varmaan tulee tänään todella huonoa juttua, pahoittelut jo etukäteen :ashamed:
 
Youtubestakin löytyy yllättävän viihdyttäviä videoita kun niitä oon nyt katsellut :D Toisaalta mä pystyisin nyt viihdyttämään taas muita kun menisin salille. Ei varmaan kahvakuula pysyisi edes kädessä.. Muut saisi vatsalihaksille treeniä kun katsoisi mun toilailuja silmät ristissä :LOL:
Multa varmaan tulee tänään todella huonoa juttua, pahoittelut jo etukäteen :ashamed:
:D
Mä olen monesti väsyneenä saanut palstalta parhaat naurut...
Ja meidän kuusi vuotias tyttö sai pari viikkoa sitten mut topahtamaan tuolilta.. Ensin tyttö riehui koko päivän ja oli tottelematon ( teki kaikki mahdolliset ja mahdottomat ) ja sitten kun näki että en jaksanut edes enään kommentoida tempauksiaan..tuli laulamaan mun viereen "hei hei mutsi , mä en oo syönyt mun lääkkeitä" :LOL:
 
"Anne"
Tulee ja menee. Välillä olen todella väsynyt ja nukun 12h/yössä, nukahdan ennen kuin pää osuu tyynyyn. Sitten tulee kausia kun nukahtaminen on työn ja tuskan takana, pitää kääntyillä juuri oikein ja ajatella juuri oikean sävyisiä lampaita. Sitä jatkuu hetken ja tulee se yö, kun uni ei tule ollenkaan. Sen jälkeen taas kaikki palautuu mennäkseen taas sekaisin.
 
"vieras"
Mulla on ollu jo reilu 10 vuotta yöheräily ja yöllä valvominen riesana. On niin paljon univelkaa, että nukahdan AINA ku saan pään tyynyyn noin klo 21-22 välillä. Nukahdan valehtelematta alle minuutissa. No, sit ku olen nukkunu noin 1,5-2 tuntia, niin alkaa heräily. Saan nukuttua pisimmillään 3 h putkeen ja sitä tapahtuu ehkä 10 kertaa vuodessa. Ei tähän mikään auta, melatoniini on nyt kokeilussa. Tai no joo, valeriaana auttoi, mutta sitä ei saa käyttää pitkiä pätkiä putkeen
 
Mulla oli viime syksynä pitkä kausi kun nukuin vain 2-3 tuntia. Silloin meinasi voimat loppua.. Nyt ollaan kokeiltu kaikki väsyttävät ahdistuslääkkeet, nukahtamis- ja unilääkkeet. Tarviin melko suuren määrän, että saan nukuttua edes sen 6 tuntia. Ilman mitään lääkettä tää on lopputulos etten sitten saa yhtään nukuttua :/
 
"vieras"
Mulla oli viime syksynä pitkä kausi kun nukuin vain 2-3 tuntia. Silloin meinasi voimat loppua.. Nyt ollaan kokeiltu kaikki väsyttävät ahdistuslääkkeet, nukahtamis- ja unilääkkeet. Tarviin melko suuren määrän, että saan nukuttua edes sen 6 tuntia. Ilman mitään lääkettä tää on lopputulos etten sitten saa yhtään nukuttua :/
Tarkoitatko 6 tuntia putkeen vai pätkissä? Mä olen nukkunu 6 h putkeen varmaan viimeks joskus yläasteella ja olen jo kolmekymppinen. Heräily siis riesana ja yleensä klo 3 heräämisen jälkeen ei uni enää tule, eli saan nukuttua about 3-5 h pätkissä per yö. Eikä se riitä, olen väsynyt
 
Mulla oli viime syksynä pitkä kausi kun nukuin vain 2-3 tuntia. Silloin meinasi voimat loppua.. Nyt ollaan kokeiltu kaikki väsyttävät ahdistuslääkkeet, nukahtamis- ja unilääkkeet. Tarviin melko suuren määrän, että saan nukuttua edes sen 6 tuntia. Ilman mitään lääkettä tää on lopputulos etten sitten saa yhtään nukuttua :/
Kun mä erosin edelleisestä miehestä ja muutin lasten kanssa pois...
mulla käynnistyi tollai vaihe..nukuin tunnin kaksi yössä..

Musta tuntuu ettei noi nukahtamislääkkeet ainkaan auta jos niihin ei usko.
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24416913:
Kun mä erosin edelleisestä miehestä ja muutin lasten kanssa pois...
mulla käynnistyi tollai vaihe..nukuin tunnin kaksi yössä..

Musta tuntuu ettei noi nukahtamislääkkeet ainkaan auta jos niihin ei usko.
Joskus pari hassua kertaa nukahdin niiden avulla, mutta tuskin oli lääkkeen ansiota.
Parhaiten saanut nukuttua kun otan pari unilääketta ja sen lisäksi väsyttäviä ahd.lääkkeitä melko suuren määrän. En vaan viitsi usein niitä ottaa, koska en halua olla riippuvainen lääkkeistä ja se tärkein syy on tuo lapsi. Olen onnistunut kyllä 5-vuotiaalle selittämään, että otan joskus lääkkeen, että saan nukuttua blaa blaa blaa ja kertonut, että silloin ei voi sängystä yöllä huudella jos tulee joku hätä vaan tarvitsee tulla äidin luo ja herättää.
Ehkä tässä taas saa nukuttua kun alkaa normaali arki opiskelun parissa :) Tai niin ainakin toivon..
 
[QUOTE="vieras";24416901]Tarkoitatko 6 tuntia putkeen vai pätkissä? Mä olen nukkunu 6 h putkeen varmaan viimeks joskus yläasteella ja olen jo kolmekymppinen. Heräily siis riesana ja yleensä klo 3 heräämisen jälkeen ei uni enää tule, eli saan nukuttua about 3-5 h pätkissä per yö. Eikä se riitä, olen väsynyt[/QUOTE]

Putkeen sanut nukuttua :)
 

Yhteistyössä