UNIAIKA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sydis... en ehtinyt nettiin matkustuspäivänä. Olin aamun mökillä ja katsoin, että kaikki jää siistiksi. Sen jälkeen menin kotiin ja pakkasin kassin, imuroin, pesin pyykit ja laitoin tiskit. Noissa meni monta tuntia lähtöpäivänä. Lähdin noin 14 aikaan liikkeelle. Ajoimme toiseen kylään ja kävimme pikaisesti kaupoissa ja söimme jäätelöt. Hyppäsin bussiin 16 jälkeen ja olin 22 jälkeen perillä.

Niin ja en ottanut reissun ajankohtaa esille myös siksi, että varasin liput vasta pari päivää ennen lähtöä eli se oli nopeasti suunniteltu reissu. Minusta sinullakin oli jotain touhua siellä, joten en halunnut vaivata ilmoittamalla reissusta. Ajattelin, että kerron sitten kun olen jo perillä. :oops:
(y)

Matkustit pikavuorolla nyt kun matkassa ei mennyt niin kauan kun yleensä :LOL:
 
vierailija
Minun kimppuun ei käynyt koko kesänä yhtään hirvikärpästä (y) Yksi paarma ehti puraista ja toinen yritti, mutta sain sen tapettua :sneaky:
Minusta kotikylässäni ei ole niin pahoja ötököitä. Itikoita tulee, jos kuusia on lähellä, ei tuule tai sada, mutta muuten ei pahempaa. (y)

Alkukesästä pitää totutella itikoihin ja mäkäräisiin, mutta niitä on ihan joka paikassa, myös täällä. Niiltä ei voi oikein välttyä. :notworthy:
 
vierailija
Ehdotin patikointia, koska siinä on niin paljon kaikkea hyvää. Yhdellä kertaa saa monta hyvää asiaa/kokemusta - liikunnan tuomaa hyvää oloa ja iloa, ison kokonaisvaltaisen onnen tunteen, yhdessäoloa ystävän kanssa, hienoja maisemia, pieniä nautintoja, kuten raikas vesi ja välipala, jotka eivät tunnu samanlaisilta muulloin (esim. sohvalla röllötellessä), hien pintaan ja tunteen, että on tullut tehtyä jotain jne. Huomasin, että viesti tuli. Nyt vastaan siihen. :LOL:
 

Yhteistyössä