UNIAIKA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No jos hiukan mietit omaa käytöstä niin olisiko siinä korjattavaa. jutelkaa sydiksen kanssa huomenna yv:llä ihan kunnolla. voitte myös olla välittämättä trolleista ja kirjoittaa aina kirjautuneena niin ei tule sekaannuksia. kukaan ei luule mitään.
Hyvä ehdotus. Täytyy kysyä Sydikseltä voitaisiinko jutella yv:llä :oops:

Trollit ovat joskus rasittavia (n)
 
vierailija
Mietin, että pitäisikö lopettaa palstailu vihdoin ja viimein. Aika usein tuntuu, ettei tätä jaksa enää. :unsure:
Sen takia on kai uusi ketju kun tämä on jo nähty ja se loppuu ikävään riitelyyn jonka Tosis aloitti

UNIajan jälkeinen AIKA Eikä sinne sitten lässyttämään tällaista tuubaa

Kannattaisi tehdä jotain fiksua kun jää tunneittain aikaa joka päivä tämän lopettamisesi jälkeen

Onnea ja menestystä uudelle elämällesi Tosis :)(y)
 
vierailija
Sen takia on kai uusi ketju kun tämä on jo nähty ja se loppuu ikävään riitelyyn jonka Tosis aloitti

UNIajan jälkeinen AIKA Eikä sinne sitten lässyttämään tällaista tuubaa

Kannattaisi tehdä jotain fiksua kun jää tunneittain aikaa joka päivä tämän lopettamisesi jälkeen

Onnea ja menestystä uudelle elämällesi Tosis :)(y)
Kiitos :oops:

Minun pitäisi tosiaan lopettaa tämä palstailu (n)
 
vierailija
Minulla ei ole tunnukset toimineet reilu viikkoon, enkä pääse näkemään mitään tietoja, kuten aikataulun muutoksia, saleja, luettavia aineistoja... Olen yrittänyt järjestää tuota asiaa jo kaksi viikkoa eri ihmisten kanssa, mutta aika hidasta on (n) Välillä on pitänyt laittaa samasta asiasta monta spostia, että saa edes lyhyen vastauksen :X3:
 

Yhteistyössä