UNIAIKA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Enkä. Minähän viestittelen mieluiten kiltin Tosiksen kanssa.

Virhe tapahtui nimissä vahingossa. Mutta ymmärräthän, kaikki muut tekevät virheitä, paitsi sinä. Olet ainoa täydellinen täällä, mutta en ole silti kade :coffee:
Nyt kyllä taas valehtelet. Olet kyllä kade koska mollaat minua koko ajan:ROFLMAO: Enkä ole täydellinen.
En pidä siitä kun kaiken maailman trollit tulevat tänne kiusaamaan. Kuka muka pitää kiusaajista ja tuollaisista riidankylväjistä?

1 min sitten
 
Enkä. Minähän viestittelen mieluiten kiltin Tosiksen kanssa.

Virhe tapahtui nimissä vahingossa. Mutta ymmärräthän, kaikki muut tekevät virheitä, paitsi sinä. Olet ainoa täydellinen täällä, mutta en ole silti kade :coffee:
:LOL:
Nyt kyllä taas vvalehtelet. Olet kyllä kateellinen koska mollaat minua koko ajan:ROFLMAO: Enkä ole täydellinen.
En pidä siitä kun kaiken maailman trollit tulevat tänne kiu-saamaan. Kuka muka pitää kiusaajista ja tuollaisista riiidankylväjistä?
 
vierailija
:LOL:
Nyt kyllä taas vvalehtelet. Olet kyllä kateellinen koska mollaat minua koko ajan:ROFLMAO: Enkä ole täydellinen.
En pidä siitä kun kaiken maailman trollit tulevat tänne kiu-saamaan. Kuka muka pitää kiusaajista ja tuollaisista riiidankylväjistä?
Tosis on tykännyt minun viesteistäni ja se riittää. Hän ei ole sanonut että minä kiu-saisin tai valehtelisin. Meidän on turha jatkaa kun väität sitäsuntätä etkä laita pyynnöstäkään todisteita.

Tehdään niinkuin ihanan ystävällinen Tosis :love: toivoo, rauhoitutaan ja mennään :sleep::sleep:
 
  • Tykkää
Reactions: Tosis
OlenSivustaseuraaja
Tosis on tykännyt minun viesteistäni ja se riittää. Hän ei ole sanonut että minä kiu-saisin tai valehtelisin. Meidän on turha jatkaa kun väität sitäsuntätä etkä laita pyynnöstäkään todisteita.

Tehdään niinkuin ihanan ystävällinen Tosis :love: toivoo, rauhoitutaan ja mennään :sleep::sleep:
Hän antaa sun kiusata.. Koska ei halua riitaa ja toivoo että tajuaisit itse, tulisit järkiisi ja lopettaisit hänen ystävänsä kiusaamisen. Luuletko että tuosta mitä teet tulee tosikselle hyvä mieli.. Et osaa ajatella yhtään muita.
 
Illalla väsyneenä saattaa harmistua ja ärsyyntyä ihan mitättömistäkin asioista ja nähdä kiusaamista viesteissä, joissa ei sitä ole. Näin saattaa käydä kenelle tahansa meistä! Koitetaan nyt rauhoittua! :love:(y)
 
OlenSivustaseuraaja
Illalla väsyneenä saattaa harmistua ja ärsyyntyä ihan mitättömistäkin asioista ja nähdä kiusaamista viesteissä, joissa ei sitä ole. Näin saattaa käydä kenelle tahansa meistä! Koitetaan nyt rauhoittua! :love:(y)
Eli et usko ystävääsi. No toivon kyllä että se Sydis miettii asiaa ja lopettaa tuon teidän "ystävyyden". Ei tuossa ole järkeä jos hän saa koko ajan kuraa niskaan ja sitten sinä vielä hyssyttelet tapahtumia.
 
yyvee
Illalla väsyneenä saattaa harmistua ja ärsyyntyä ihan mitättömistäkin asioista ja nähdä kiusaamista viesteissä, joissa ei sitä ole. Näin saattaa käydä kenelle tahansa meistä! Koitetaan nyt rauhoittua! :love:(y)
Kiitos Tosis, olet niin rakentava :love:

Nuo kiukuttelijat näkee minut Mörkönä (enkä edes ollut jääkiekon MM-kisoissa pelaamassa) :LOL: ja sekoittaa tahallaan moniin eri trolleihin
 

Yhteistyössä