UNIAIKA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aika myöhäinen ajankohta lenkille... :rolleyes: Jos menet niin muista heijastin(y)
Niin on.... nukuin taas pitkään, vaikka koitin herätä aikaisin :whistle: Päivällä kävin työvälineitä Clas ohlsonilta ja jouduin vaihtamaan jotain heti, kun pääsin kotiin kokeilemaan. Illalla touhusin pyörän kimpussa. Sain eturenkaan irti ja poistin siitä vanhan renkaan. Takarengas jäi vielä, koska tarvitsen sen irroittamiseen uuden, numeron isomman jakoavaimen. :X3: Ketjut sain katkaistua jo pari päivää sitten toisella työvälineellä. Tänään pesin pyörän kunnolla oikealla pyörän puhdistusaineella, kaikki rasvat lähti! :eek: Tuota isompaa jakoavainta lukuunottamatta minulla on kaikki välineet. Mietin vain purkaisinko itse vain vaihtamista varten osiin ja veisin sen ja uudet sopivat osat liikkeeseen. Voisin tietysti kokeilla renkaan laittoa huomenna vanhalla renkaalla ja katsoa miten se sujuu. Vanhassa ulkorenkaassa on vain pieniä haavoja/viiltoja siellä täällä ja sisäkumi näyttää olevan ihan ehjä. :eek: Ajattelin kuitenkin vaihtaa molemmat uusiin, koska niillä on ajettu paljon. Miten itse tekisit: purkaisitko osiin (renkaat pois ja mutterit ym talteen) ja veisit sen uusien renkaiden ja ketjujen kanssa liikkeeseen? Vai kasaisitko itse?
 
vierailija
Olet reipas. :love:

En oikein tiedä mitä tekisin pyörän kanssa, ehkä veisin liikkeeseen... :oops: toisaalta olisi kiva osata kasata ja tehdä itse, siitä tulisi sellainen onnistumisen riemu jos se onnistuu :LOL::LOL::ROFLMAO::ROFLMAO:

:oops:


Onko sinulla minkälainen paikka missä teet pyöräremonttia? Piha? Kellari? Varasto? Vai oma asunto?
 
vierailija
Olet reipas. :love:

En oikein tiedä mitä tekisin pyörän kanssa, ehkä veisin liikkeeseen... :oops: toisaalta olisi kiva osata kasata ja tehdä itse, siitä tulisi sellainen onnistumisen riemu jos se onnistuu :LOL::LOL::ROFLMAO::ROFLMAO:

:oops:


Onko sinulla minkälainen paikka missä teet pyöräremonttia? Piha? Kellari? Varasto? Vai oma asunto?
Kotona taas (y)

Niin, olisi mukavaa jos osaisi tehdä pyörän perushuollon alusta loppuun. Ihan vain kotona teen remontin. :oops: Pesin sen suihkussa ja siitä jäi jonkin verran siivottavaa, mutta siivosin jäljet heti. Se on kooltaan keskikokoinen, ei vie hirveästi tilaa. Laitan sen kyljelleen ja välillä ylösalaisin. Siirsin sen pesun jälkeen toiseen huoneeseen (ylösalaisin papereiden päällä kuivumassa). Renkaat on 26 tuumaa. Vertaa omiin, niin saat käsityksen koosta. (y)

Saatan kokeilla ainakin renkaiden vaihtoa. Kokeilen ensin vanhan sisäkumin ja renkaan laittoa, niin näen tuleeko siitä mitään. Ihan hyvin minulla on tähän asti mennyt. Olen osannut valita uudet osat ja työvälineet, eturenkaan sain pois helposti, samoin ketjusuojuksen. Täytyy vain uskaltaa kokeilla vaihtaa uudet tilalle. Haluaisin pyörän mielellään maanantaiaamuksi, etten joudu kävelemään :LOL: Kiitos rohkaisusta Sydis! :love:
 
vierailija
Hm... kello on taas vaikka mitä. Täytyy rauhoittua ja alkaa virittäytyä yöpuulle pikku hiljaa. Olisi hyvä, jos saisi revittyä itsensä sängystä aikaisin huomenna. (y) Maanantaina onkin jo pakko :X3:
 
vierailija
Herätessä oli tympeä olo varsinkin pyörän takia :X3: mutta nyt jo parempi (y)

Valmistin uuden erän nuudeleita. Söin juuri. Nyt voisin keittää kahvit. :p

Mitä Sydiksen aamuun kuuluu? :rolleyes: Monelta heräsit? :sneaky:
 

Yhteistyössä