UNIAIKA

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja vierailija, 08.12.2018.

1. vierailija

vierailija Vieras

Ooooo ..:eek:. pitää kirjautua kohta ja mennä katsomaan... itse teen juuri makkarakastiketta.... :D

2. vierailija

vierailija Vieras

Makkarakastike on kyllä hyvää :LOL: Makkaran paloja ruskeassa lihakastikkeessa! :p Mitä laitat lisäkkeeksi? :rolleyes:

3. vierailija

vierailija Vieras

Perunaa ja salaattia

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  4. Tosis

Tosis Jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    8
    Kuulostaa hyvältä :p:love:

5. vierailija

vierailija Vieras

6. vierailija

vierailija Vieras

Kävin katsomassa kuvat .Herkullista (y):p
    Kävin äsken lenkillä. (y) Oletko sinä ulkoillut tänään?

7. Tosis

Tosis Jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    8
    Kiitos :love:

En ole ulkoillut vielä, vain venytellyt pari kertaa päivän aikana. Olen lähdössä vauhdikkaalle iltakävelylle kohta. (y)

Söin äsken loput nuudelit, niin jaksaa (y)

8. vierailija

vierailija Vieras

Hups, unohdin kirjoittaa tänne, vaikka olen ollut palstalla. Iltalenkki tehty jo monta tuntia sitten! (y)

9. vierailija

vierailija Vieras

10. Söin äsken kevyen illallisen ja voisin lähteä ulkoilemaan hetkeksi :oops:

11. vierailija

vierailija Vieras

Aika myöhäinen ajankohta lenkille... :rolleyes: Jos menet niin muista heijastin(y)

12. vierailija

vierailija Vieras

Niin on.... nukuin taas pitkään, vaikka koitin herätä aikaisin :whistle: Päivällä kävin työvälineitä Clas ohlsonilta ja jouduin vaihtamaan jotain heti, kun pääsin kotiin kokeilemaan. Illalla touhusin pyörän kimpussa. Sain eturenkaan irti ja poistin siitä vanhan renkaan. Takarengas jäi vielä, koska tarvitsen sen irroittamiseen uuden, numeron isomman jakoavaimen. :X3: Ketjut sain katkaistua jo pari päivää sitten toisella työvälineellä. Tänään pesin pyörän kunnolla oikealla pyörän puhdistusaineella, kaikki rasvat lähti! :eek: Tuota isompaa jakoavainta lukuunottamatta minulla on kaikki välineet. Mietin vain purkaisinko itse vain vaihtamista varten osiin ja veisin sen ja uudet sopivat osat liikkeeseen. Voisin tietysti kokeilla renkaan laittoa huomenna vanhalla renkaalla ja katsoa miten se sujuu. Vanhassa ulkorenkaassa on vain pieniä haavoja/viiltoja siellä täällä ja sisäkumi näyttää olevan ihan ehjä. :eek: Ajattelin kuitenkin vaihtaa molemmat uusiin, koska niillä on ajettu paljon. Miten itse tekisit: purkaisitko osiin (renkaat pois ja mutterit ym talteen) ja veisit sen uusien renkaiden ja ketjujen kanssa liikkeeseen? Vai kasaisitko itse?

13. vierailija

vierailija Vieras

Minulta löytyy ihan uusia heijastimia ja myös heijastinliivi :ROFLMAO: Voisin laittaa päälle ;)

Kiitos, että muistutit heijastimista :love:

14. vierailija

vierailija Vieras

15. vierailija

vierailija Vieras

Olet reipas. :love:

En oikein tiedä mitä tekisin pyörän kanssa, ehkä veisin liikkeeseen... :oops: toisaalta olisi kiva osata kasata ja tehdä itse, siitä tulisi sellainen onnistumisen riemu jos se onnistuu :LOL::LOL::ROFLMAO::ROFLMAO:

:oops:

Onko sinulla minkälainen paikka missä teet pyöräremonttia? Piha? Kellari? Varasto? Vai oma asunto?

16. vierailija

vierailija Vieras

17. vierailija

vierailija Vieras

Kotona taas (y)

Niin, olisi mukavaa jos osaisi tehdä pyörän perushuollon alusta loppuun. Ihan vain kotona teen remontin. :oops: Pesin sen suihkussa ja siitä jäi jonkin verran siivottavaa, mutta siivosin jäljet heti. Se on kooltaan keskikokoinen, ei vie hirveästi tilaa. Laitan sen kyljelleen ja välillä ylösalaisin. Siirsin sen pesun jälkeen toiseen huoneeseen (ylösalaisin papereiden päällä kuivumassa). Renkaat on 26 tuumaa. Vertaa omiin, niin saat käsityksen koosta. (y)

Saatan kokeilla ainakin renkaiden vaihtoa. Kokeilen ensin vanhan sisäkumin ja renkaan laittoa, niin näen tuleeko siitä mitään. Ihan hyvin minulla on tähän asti mennyt. Olen osannut valita uudet osat ja työvälineet, eturenkaan sain pois helposti, samoin ketjusuojuksen. Täytyy vain uskaltaa kokeilla vaihtaa uudet tilalle. Haluaisin pyörän mielellään maanantaiaamuksi, etten joudu kävelemään :LOL: Kiitos rohkaisusta Sydis! :love:

18. vierailija

vierailija Vieras

Sain vanhan sisäkumin ja ulkorenkaan vanteelle käsin :LOL: Nyt pitäisi vain laittaa lisää ilmaa :whistle:

19. vierailija

vierailija Vieras

Hm... kello on taas vaikka mitä. Täytyy rauhoittua ja alkaa virittäytyä yöpuulle pikku hiljaa. Olisi hyvä, jos saisi revittyä itsensä sängystä aikaisin huomenna. (y) Maanantaina onkin jo pakko :X3:

20. vierailija

vierailija Vieras

21. vierailija

vierailija Vieras

Jutellaan lisää huomenna! (y)

Hyvää yötä ja muiskutirallaa! :p;):love:

22. vierailija

vierailija Vieras

Hereillä ollaan ja oltu jo 9:sta asti :LOL:(y)

Mitä sinulle kuuluu? :rolleyes:

23. vierailija

vierailija Vieras

24. vierailija

vierailija Vieras

Herätessä oli tympeä olo varsinkin pyörän takia :X3: mutta nyt jo parempi (y)

Valmistin uuden erän nuudeleita. Söin juuri. Nyt voisin keittää kahvit. :p

Mitä Sydiksen aamuun kuuluu? :rolleyes: Monelta heräsit? :sneaky:

25. vierailija

vierailija Vieras

Minua ärsyttää myös, että netti toimii hitaasti jo kolmatta päivää. SIvujen latautumisessa kestää vaikka kuinka kauan. (n)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri