UNIAIKA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Trollausta ilmeisesti (n)

Touhusin iltapäivästä tähän asti ja pääsin vasta nyt palstalle :confused: Olisi vielä iltapesu edessä. Aamulla täytyy taas herätä aikaisin :X3:, mutta toisaalta olen jo 12. jälkeen kotona (y)

Nukuit päiväunet :rolleyes:
Joo nukuin :oops: nukuin viimeyönä huonosti niin otin pienet tirsat, mutta siksi nyt sitten ei vielä nukuta (n)

Olet reipas touhuilija(y) käy nukkumaan niin jaksat herätä aamulla aikaisin.

Minkälaista ruokaa teit kanasta?
 
vierailija
Joo nukuin :oops: nukuin viimeyönä huonosti niin otin pienet tirsat, mutta siksi nyt sitten ei vielä nukuta (n)

Olet reipas touhuilija(y) käy nukkumaan niin jaksat herätä aamulla aikaisin.

Minkälaista ruokaa teit kanasta?
Täytyy nukkua jonkin aikaa, jos väsyttää kovasti. (y)

Minulla oli kananjauhelihaa. Kypsensin sen ja lisäsin siihen mausteista tomaattikastiketta ja hapankaalia. Toisessa kattilassa höyrytin perunoita, porkkanoita ja herneitä. :D

Menen nyt pesulle. Täytyy pestä myös hiukset eli jonkin aikaa menee. (n)

Koita valmistautua yöpuulle ja ajatella, että pystyt nukahtamaan. :love: Jos en saa unta, otan melatoniinin ja sen jälkeen koitan rauhoittaa pääkopan. Kun on rauhallinen eikä mieti liikaa, uni tulee hyvin (y)
 
vierailija
Täytyy nukkua jonkin aikaa, jos väsyttää kovasti. (y)

Minulla oli kananjauhelihaa. Kypsensin sen ja lisäsin siihen mausteista tomaattikastiketta ja hapankaalia. Toisessa kattilassa höyrytin perunoita, porkkanoita ja herneitä. :D

Menen nyt pesulle. Täytyy pestä myös hiukset eli jonkin aikaa menee. (n)

Koita valmistautua yöpuulle ja ajatella, että pystyt nukahtamaan. :love: Jos en saa unta, otan melatoniinin ja sen jälkeen koitan rauhoittaa pääkopan. Kun on rauhallinen eikä mieti liikaa, uni tulee hyvin (y)
Pojillahan on lyhyet hiukset joten eihän siinä nyt niin kauan mene. :whistle:
 
Nyt on taas trolleja liikkeellä :X3:

Tietää, että on trolli kyseessä, jos ei ole kirjautunut Tosis tai -Tosiystävä- nimimerkillä. Oikea Tosis ei palstaile enää harmaana. :sneaky::D(y)

Olin poissa jonkin aikaa, koska nukahdin :sleep: Heräsin liian aikaisin tänään, jo aamuyöstä jonkin koneen meteliin :X3:
 

Yhteistyössä