UNIAIKA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vähän nälkä :oops: pitää syödä päiväruokaa jo

saitko touhuttua? kerkesitkö nukkua?
Sain kaikki 12 osiota valmiiksi. Meni muutaman minuutin yli 2. :whistle:
Pe-la yöhön mennessä pitää kirjoittaa vielä yksi pohdintateksti. (y)

Nukuin aika vähän. En saanut unta ennen kuin 4. jälkeen. (n)
Nyt pitäisi alkaa touhuamaan toista juttua. :X3:

Mitä laitat päiväruoaksi? :sneaky:
 
vierailija
Sain kaikki 12 osiota valmiiksi. Meni muutaman minuutin yli 2. :whistle:
Pe-la yöhön mennessä pitää kirjoittaa vielä yksi pohdintateksti. (y)

Nukuin aika vähän. En saanut unta ennen kuin 4. jälkeen. (n)
Nyt pitäisi alkaa touhuamaan toista juttua. :X3:

Mitä laitat päiväruoaksi? :sneaky:
Olit reipas. :love: muista myös syödä terveellisesti, ulkoilla ja levätä. sitten jaksat touhuilla paremmin. :love:

Minä tein nakkikeittoa....
 
vierailija
Olit reipas. :love: muista myös syödä terveellisesti, ulkoilla ja levätä. sitten jaksat touhuilla paremmin. :love:

Minä tein nakkikeittoa....
Talvella lämmin keitto maistuu hyvältä! :p Nakkeja, kasviksia, herkkullinen liem, perunaa :p

Olen syönyt tänään 4-viljan puuroa ja itsetehtyä mansikkahilloa. :barefoot: Täytyy käydä kaupassa tänään ja laittaa jotain ruokaa. Lenkillä voisi käydä jo päivällä.

Kiitos inspiraatiosta! :love: Olet todellinen Sydänystävä! ❤
 
vierailija
Talvella lämmin keitto maistuu hyvältä! :p Nakkeja, kasviksia, herkkullinen liem, perunaa :p

Olen syönyt tänään 4-viljan puuroa ja itsetehtyä mansikkahilloa. :barefoot: Täytyy käydä kaupassa tänään ja laittaa jotain ruokaa. Lenkillä voisi käydä jo päivällä.

Kiitos inspiraatiosta! :love: Olet todellinen Sydänystävä! ❤
Terveellinen aamupala. (y)
Minäkin voisin käydä kaupassa ostamassa jotain kasviksia ja vihanneksia. Kaikki porkkanat menivät keittoon...Porkkanoita voi napostella vaikka illalla televisiota katsoessa tai välipalaksi touhujen välissä.
täytyy muuttaa elämäntapoja terveellisimmiksi ja ruveta liikkumaan enemmän joulun herkuttelun jälkeen. :oops:
 
vierailija
Terveellinen aamupala. (y)
Minäkin voisin käydä kaupassa ostamassa jotain kasviksia ja vihanneksia. Kaikki porkkanat menivät keittoon...Porkkanoita voi napostella vaikka illalla televisiota katsoessa tai välipalaksi touhujen välissä.
täytyy muuttaa elämäntapoja terveellisimmiksi ja ruveta liikkumaan enemmän joulun herkuttelun jälkeen. :oops:
Pidin eilen 12-osion välillä tauon. Söin porkkana- ja juustopaloja. :p Se on nopea ja helppo välipala. (y)

Ystäväni, älä ota stressiä herkuttelusta. Ylimääräiset kilot sulavat kyllä kesään mennessä. :love:
 
vierailija
Kävin täällä myöhään vähän ennen 2:ta ja ennen kuin kirjoitit viestin. Ajattelit, että nukut jo. :love:

En jaksanut touhuta eilen paljoakaan. Olin nukkunut liian vähän yöllä ja ihan nuutunut koko päivän. :unsure:

Nyt olen virkeä. Sain helposti unta ja nukuin hyvin! (y) Tee juuri muhimassa. :coffee: Oletko juonut jo kahvin? :sneaky:
 

Yhteistyössä