UNIAIKA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
oletko touhuillut tänään? sinulla oli sunnuntaille jotain tehtävää... o_O

minä katsoin elokuvan (y)
Niin oli ystäväni. Mutta en vain jaksanut/saanut aloitettua.... :oops:

Nukuin pitkään, katsoin tv:tä, surffasin netissä, kävin kaupassa ja lenkillä. Nyt olen menossa pesulle. Täytyy myös sheivata... viime kerrasta on aikaa. :whistle:

Minkä elokuvan katsoit? :geek: Oliko hyvä? :rolleyes:
 
vierailija
Niin oli ystäväni. Mutta en vain jaksanut/saanut aloitettua.... :oops:

Nukuin pitkään, katsoin tv:tä, surffasin netissä, kävin kaupassa ja lenkillä. Nyt olen menossa pesulle. Täytyy myös sheivata... viime kerrasta on aikaa. :whistle:

Minkä elokuvan katsoit? :geek: Oliko hyvä? :rolleyes:
Hups. No välillä on hyvä pitää rentoutumispäivä ja tehdä muuta. saada ajatukset hetkeksi pois touhuista :whistle:

Katsoin elokuvan Three Billboards outside Ebbing, Missouri. oli se ihan hyvä (y)

https://fi.wikipedia.org/wiki/Three_Billboards_Outside_Ebbing,_Missouri

https://www.episodi.fi/elokuvat/74135/
 
vierailija
Niin oli ystäväni. Mutta en vain jaksanut/saanut aloitettua.... :oops:

Nukuin pitkään, katsoin tv:tä, surffasin netissä, kävin kaupassa ja lenkillä. Nyt olen menossa pesulle. Täytyy myös sheivata... viime kerrasta on aikaa. :whistle:

Minkä elokuvan katsoit? :geek: Oliko hyvä? :rolleyes:
Huh, kylläpä pesulla käynti kesti... :whistle: Mutta nyt voi tuntea itsensä vähän kauniimmaksi. :D
 
vierailija
Nyt vielä reipas yötouhu ja sitten nukkumaan :LOL:
Nyt muistan, että meille sanottiin että pitää lukea kysymykset ja koittaa vastata niihin parhaansa mukaan. Netissä lukee, että vastaukset pitää jättää kirjallisesti ennen koetta (ensi pe).

Taidan tehdä nyt nopeasti ja kirjoittaa jonkinlaiset muistiinpanot ja palautan paremman version ennen pe. (y)

Minulla on toinen koe ma 28. päivä ja se on iso. :X3:
 
vierailija
Nyt muistan, että meille sanottiin että pitää lukea kysymykset ja koittaa vastata niihin parhaansa mukaan. Netissä lukee, että vastaukset pitää jättää kirjallisesti ennen koetta (ensi pe).

Taidan tehdä nyt nopeasti ja kirjoittaa jonkinlaiset muistiinpanot ja palautan paremman version ennen pe. (y)

Minulla on toinen koe ma 28. päivä ja se on iso. :X3:
Voi, paljon on touhua.(y) mutta hyvin se menee.Valmistaudut yleensä tosi hyvin. touhua nyt vähän ja käy sitten nukkumaan. tarvitset unta (y)
 

Yhteistyössä