UNIAIKA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pari voimalausetta eilisten lisäksi:

Pienin askelin eteen päin! :barefoot:

Muutos parempaan lähtee minusta itsestäni.
Mm. suhtaudun itseeni hyväksyvämmin/reilummin, kohtelen itseäni hyvin, kehun itseäni pienistäkin onnistumisista esim. "Nyt minä Suki tein tämän jutun hienosti" ja "Kannattipa tehdä tämä". (y)
 
vierailija
Tämä voimalause on toivoa antava:

Paha saa aina palkkansa! :devil:

Sellainen ihminen, joka on tehnyt sinua kohtaan jotain todella pahaa ja väärää tulee vielä saamaan opetuksen tavalla tai toisella. Näin on. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Asioilla on tapana järjestyä! (y)

Kaikki järjestyy aina lopulta jollain tavalla. Joihinkin asioihin voit itse vaikuttaa, esim. oma ajattelutapasi ja monet asiat tämänhetkisessä elämässäsi. Voit alkaa suunnitella tulevaisuuttasi ja totettaa sitä päivä päivältä. :love:

Ajattele myös miten jotkin vaikeat asiat ovat järjestyneet tähän mennessä. :sneaky: Esim. "Olen päässyt eroon siitä hullusta akasta. Huh!" (y)
 
vierailija
Sydänystäväni, lue tämän ja edellisen sivun viestini uudestaan ja pohdi niitä. :rolleyes:

Toivottavasti sinulle tuli edes hieman parempi olo. :love:

Pahaan oloon auttaa jokin touhu. Sillä saa ajatukset pois ikävistä asioista ainakin kohtalaisesti. Esim. juuri tuo mainitsemani ulkoilu, myös liikunta sisällä, ehkä myös siivous... (y)
 
vierailija
Lenkille lähtöön voi hakea vauhtia vaikka kahvikupillisesta. ;) Kun keität kahvia, pehvasi on jo ylhäällä! :LOL: Älä mene siinä vaiheessa enää takaisin istumaan. :sneaky: Kun kahvi tippuu, voit vaihtaa vaatteet jne. :D
 
vierailijasydänystävä
Sydänystäväni, lue tämän ja edellisen sivun viestini uudestaan ja pohdi niitä. :rolleyes:

Toivottavasti sinulle tuli edes hieman parempi olo. :love:

Pahaan oloon auttaa jokin touhu. Sillä saa ajatukset pois ikävistä asioista ainakin kohtalaisesti. Esim. juuri tuo mainitsemani ulkoilu, myös liikunta sisällä, ehkä myös siivous... (y)
Lopeta nyt jo se jankutus. En ole pyytänyt neuvoja tai sanonut että minua vaivaa jokin.
 
vierailija
Tämä voimalause on toivoa antava:

Paha saa aina palkkansa! :devil:

Sellainen ihminen, joka on tehnyt sinua kohtaan jotain todella pahaa ja väärää tulee vielä saamaan opetuksen tavalla tai toisella. Näin on. (y)
Tuota mä ajattelen usein, mutta taas toisaalta..en toivo kenellekään samaa julmuutta mitä mulle on tehty. Sattui nimittäin aika pahasti ja rikkoi.

Ajattele myös miten jotkin vaikeat asiat ovat järjestyneet tähän mennessä. :sneaky: Esim. "Olen päässyt eroon siitä hullusta akasta. Huh!" (y)
Niin ja toiseen suuntaan päin katsottuna: Olen päässyt eroon siitä sosiopaatti miehestä joka vain käytti ja leikki tunteilla. Huh!
 

Yhteistyössä