Unigalluppi

Meillä on ollut nukkuminen alusta asti aikasta haasteellista ja siksi kiinnostaisi tietää:

A) Kuinka pitkät yöunet teidät taaperot nukkuu kokonaisuudessaan?
B) Kuinka monta kertaa heräävät yön aikana?

Kiitos vastanneille :)
 
Tyttö 1v4kk

A) Kuinka pitkät yöunet teidät taaperot nukkuu kokonaisuudessaan?
n.10-12h

B) Kuinka monta kertaa heräävät yön aikana?
Vaihtelevasti, tuttiinsa yleensä herää tai pahaan uneen..n.3-7krt
 
n.2v9kk
A ) 11-12h
B ) 0-1 kertaa, yleensä 0

n.1v2kk
A ) 10-11h
B ) 0-5 kertaa: harvoin hereille-hereille, kunhan änisee tai älähtää kesken unien, tavallisesti kerran tai kaksi yössä pitää käydä silittämässä tai kääntämässä asentoa.
 
Olipas lohduttavaa lukea vastauksenne! :) Minä kun olen luullut, että tyttöni on jotenkin poikkeuksellisen heiluvainen öisin. Yöt ovat olleet haasteellisia meillä koko ajan ja nykyään vain nukkumaan laittaminen tuntuu siltä, että käytän kaiken kekseliäisyyteni, jotta saan tytön rauhoittumaan unille. Meillä nukutaan 8-10h ja herätyksiä on 1-8 per yö. Jos ei mitään hampaiden tekoja tai räkäneniä, niin yhdellä kerralla selvitään. Monesti aamuyöllä kovin heiluvaisena yönä otan tytön meidän väliin, jossa nukkuu paremmin aamuun asti.
 
Tyttö 1v 2kk

A) 11-14h
B) Heräilee itsekseen, mutta löytää itse tutin ja jatkaa unia. Harvemmin herättää meitä muita. Nukkuu omassa sängyssä, omassa huoneessa. Kipeenä ollessa heräilee muutamia kertoja yössä, ei välttämättä silloinkaan.
 

Yhteistyössä