' * ' * ' uniketju ' * ' * '

Mä näin viime yönä ihan oudon unen:

Oma mies + joku ihme tuntematon tyyppi ahdisti mut selkä seinää vasten ja ne alkoi leipomaan mun mahaa kuin pullataikinaa ja se läskin määrä, siis voi hitto! Mä itkin vaikka yritin naurahtaa et onpas se taikinainen....

Toissayönä totesin äidilleni, että "mun on pakko jättää mun mies, kun ei tää miksikään tästä muutu..."

Yhtenä yönä mä näin todella action-pitoisen unen, siinä mulla ei ollut kyllä mahaa, mutta jestas mä olin hyvä tappelemaan sun muuta :D

Ihan jokin aika sitten unessa mä seisoin synnärillä ja mietin, että mitä mä siellä teen? Mua supisti jne, mutta mä en todellakaan tiennyt mitä piti tehdä ja minne piti mennä ja mietin vaan, että nytkö mun tarttis jotain tehdä.
 
Omituisia unia on ollut vaikka millä mitalla. Alkuraskaudessa uneksin vieraista miehistä ja mulla oli kauheasti vientiä koko ajan joka paikkaan.

Viime yönä olin firman bileissä/talkoissa, jotka muuttuivat Tomb raider tyyppiseksi seikkailuksi missä uitiin louhoksilla missä uiskenteli myös karmeita petoja jne. :D Minä, masusankarikin siellä vain uin isoine tisseineni, kuten paraskin Lara Croft. Olin siis uneen ottanut tästä ulkomuodostani vain isot rinnat, en mahaa ollenkaan. :D :D
 
No enköhän viime yönä nähnyt Tukiaisen Johannasta unta. Katsottiin eilen ne häät illalla :D Tuksu meikkasi mut ja saikin minusta ihan siedetävän näköisen. Sitten tuli minun vuoro enkä millään saanut emäntää kuosiin. Huomasin siinä unessa että neidin karsea ulkomuoto johtuukin vain siitä että hänessä on jokin rakenteellinen vika eikä tavan meikit pysy naamassa.

Eroottissävytteisiä unia on tullut nähtyä myös. Viimeksi hommissa oli ihan oma mies kyllä, mutta siinä vieressä oli neuvomassa kädestä pitäen kaverin ukko :D
 
Mun viimeöinen uni:
Mieheni petti minua jonkun naisen kanssa, joka työskentelee samassa työpaikassa. Oudon unesta teki se, etten ollut ollenkaan vihainen, pelkästään ymmärtäväinen. :O Sanoin vain, että muista käyttää kumia, ettei tuu mitään tauteja. Oli se sit ihan suhteen alussa kuulemma kerran jättänyt kumin käyttämättä ja tästä olin hieman vihainen. :D Uni ei ollut ollenkaan ahdistava, vaan enemmänkin seesteinen! :confused: :O

Ennen nt-ultraa näin unta, että ultratutkimus tehtiin niin, että minä olin tutkimuspedillä nelinkontin ja ultra tehtiin pyllyreiän kautta tähystyksellä (olin nähnyt dokumentin tähystysleikkauksista edellisenä päivänä). Samalla minulla piti olla jokin metallipatukka suussa!???? Ultraaja sanoo "Kuusi", johon minä "Häh?". Ultraaja vastaa "Yksi kaksi kolme neljä viisi kuusi.. Joo-o, kyllä näitä on täällä kuusi." :D:O:D
 
Ihana ketju! :D

Taustaa: normaalisti en unia näe juurikaan. Nyt odotusaikana on tässä alussa JOKA YÖ mitä erikoisempia unia!

Viime viikon joka yös mies kävi vieraissa mun unissa :O
Siitä johtuen apea mieli on jatkunut päivisinkin ja mielikuvistuslaukannut tämän ennen niin hyvän itseluottamuksen omaavan nupissa....!
Mies on siis unissa kärynnyt mitä merkillisimmin tavoin vieraista, kertonut ettei enää rakasta minua.

Viime yön vietin tuksun häissä :O :D
Olin n. 4m pitkä ja mulla oli korkeat korot vielä :D ja jouduin olemaaan kyyryssä kokoajan ja etsin epätoivoisena vessaa: heräsin kesken kun maha poltti ja oli kaamea vessahätä :D :D

Pari viikkoa sitten olin Tuksun ravintoterapeuttina :D :D :D

En taida olla ihan terve :D :D :D

T.Neiti+Kihuli rv 7+3
 
Pikatorkkujen saldo:

Masukin rakas tuleva kummitäti haukkui mut ihan lyttyyn. Mä vääristelen masua ja väännän selkää koko ajan ärsyttävästi. Vihaa tällaisia ihmisiä kuin mä..... jepuje.... luojankiitos mä heräsin :D
 
Oih! Viime yönä oli kesä!!! Me naureskeltiin miehen kanssa vaunulenkillä ja katseltiin miten oli vielä pieniä lumikasoja kaiken vihreän keskellä. Tuoksui ihanalta ja oli lämmin ja meitin vauva oli siis jo syntynyt. Mä mietin aina välillä, että tarttee katsoa mihin astun vaikka en tiedä miksi. Mua oikein ärsytti, kun uni loppu kohtaan jossa mies huusi täysillä mulle: manaajaaaaaaa....... että näin....
 
Mä en nyt muista niitä unia yksityiskohtasesti, mut sanotaan että melkein jokanen mun uni tavalla tai toisella päättyy siihen että meen ystävien kanssa baariin limulinjalla, kunnes yhtäkkiä vahingossa huomaan ryyppääväni.... Sitten herään hiestä märkänä ja joudun vielä unen pöpperössä miettimään että kai se oli unta.

Outoa tässä on se, etten koskaan ole tykännyt alkoholista...
 
tämä ei ole hauskaa alkuunkaan, mutta jaan silti teidän kanssa.. :)

mä näin toissa yönä ihan järkyttävää painajaista; mä oli josssain veneessä ja mun esikoinen putosi yli laidan ja mä en saanu siitä kiinni ollenkaan otettua ja se hukkui mun silmien edessää.. :( :(

siis ja mulla nää loppu raskaudet on aina näitä painajaisten täyttämiä.. :/

esikoista odottaessa näin unen että olin synnärillä, ja vauva synty, se oli neonvihreä ja ihan järkyttävän ruma ja mä oli sitten tosi järkyttyny ja sanoin ettei se voi olla mun ollenkaan.. kätilö tokaisivaan että kyllä se sinun on..
kirjottelen lisää, kun vaan muistan... :)

äizikkä ja muru 33+6
 

Yhteistyössä