Unikoulusta...

jooop
Miten te ootte kestänyt??? Mä en yhtään kestä tuota pojan huutoa... :'(
Tää on niin väärin, mä haluaisin vaan hakea hänet syliin ja kanniskella koko yön :'(
siinä vaiheessa kun esikoinen oli herännyt 20 krt/yö ekan 7kk niin olin täysin valmis kokeilemaan unikoulun. Sydäntä riipaisi mutta se tehosi kyllä. herääminen ei täysin loppunut mutta kerrat väheni huomattavasti.

toivotan pitkää pinnaa ja paljon onnea toteuttamiseen :)
 
"miu"
Mulla on kanssa siirtynyt se unikoulu, kun en vaan kestä sitä itkua. Ja tarkoitan siis tassuttelu-unikoulua. Mutta meillä ainakin poika kiihtyy nopeasti ja huutaa kohta hysteerisesti, jos ei saa tissiä kun herää yöllä. Ja en halua aloittaa, jos en ole aivan varma että pystyn viemään sen loppuun.
 
siinä vaiheessa kun esikoinen oli herännyt 20 krt/yö ekan 7kk niin olin täysin valmis kokeilemaan unikoulun. Sydäntä riipaisi mutta se tehosi kyllä. herääminen ei täysin loppunut mutta kerrat väheni huomattavasti.

toivotan pitkää pinnaa ja paljon onnea toteuttamiseen :)
Meillä poika 10kk ja herää joka yö ainakin kuudesti, aamuyöstä suostuu nukkumaan vaan meidän sängyssä ja yöunien puoliväliin kuuluu tunnin leikkihetki eli jätkä kiukuttelee niin kauan et pääsee meidän sänkyyn ja sit hän kiusaa mua tai mun miestä ja hekottelee yksinään... :D
Alan olee jo aika loppu tän homman varsinki kun pitäis herätä arkisin viimeistään puol 6... J mä tartten pitkät yöunet :(
 

Yhteistyössä