Uniongelmia!

Heippa!
Sellaista kyselisin teiltä, jotka olette käyttäneet vauvaanne vyöhyketerapiassa (en löytänyt vastausta aiemmista ketjuista), että miten pikkuiset alkoivat nukkua öitään hoitojen jälkeen? Meillä vauva 6 vkoa, joka kärsii masuvaivoista ja nukkuu vain 1-2 h pätkiä yöaikaan. Olen itse aivan puhki pätkittäisten öiden takia, joten elättelen toivoa että terapia voisi auttaa vauvaa nukkumaan pidemmin.
 
Moikka,
meillä vyöhyketerapia auttoi molemmilla lapsilla. Molemmat muksut olivat huonoja nukkumaan, 3 viikon ikäisinä nukkuivat 7 tuntia vuorokaudessa 15-30 min pätkissä. Rupesi siinä hymy hyytymään... Vyöhyketerapia auttoi heti ensimmäisestä kerrasta!! Ensin uni piteni 4 tunnin päikkäreihin ja sitten myös yöuni parani ja pidentyi. Suosittelen lämpimästi! Kävimme Tampereella Medica Novan tiloissa toimivalla vyöhyketerapeutilla.
 
SuukkoSuulle, siitä on apuja myös ihan aikuisille.
Töttis, itse juuri hoito meneillään kuusiviikkoisen vauvan kanssa. Päiväunet pidentynyt, yöunissa en oo vielä huomannut parannusta. Voi mennä hoidon alussa myös pahempaan suuntaan, kun saa kaikki kuona-aineet liikkeelle. Suosittelen! Saa myös kotihoitoon vinkkejä :)
 
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1616120#m18768793

tuolla mun aloitus..

Minä käytin 3 kertaa ja kyllä ne unet vähän parani. Ennen heräsi koko yön tunnin välein, nyt nukkuu kuitenkin n klo 01-05 inahtamatta. Alku yö on melskettä mutta ei sentään koko yötä enää. Voi toki olla sattumaakin että just noiden hoitojen jälkeen parani mut aika hassua ois kyllä...
 

Yhteistyössä