Unissaan muriseva/ääntelevä vauva

  • Viestiketjun aloittaja unelias
  • Ensimmäinen viesti
unelias
Onko muilla?
Meidän reilun kuukauden ikäinen vauva on todella kuva murisemaan, päkättämään, ähkimään, röhkimään ym ym unissaan. nukkuu kyllä itse todella hyvin mut minä tahdon valvoa kun kuuntelen puoli horteessa et joko se herää :( Onko vauvalla jotain "vikaa" vai mikä hällä on?
 
Jilppu
Onko hän syntynyt keskosena ? Ainakin keskoset murisevat, päkättävät ja ähkivät nukkuessaan. Johtuu aivojen kehittymisestä (näin sanottiin keskolassa). Meilläkin tyttö murisi vielä 1,5 kk lasketun ajan jälkeen ja todella kovaa :D
 
vieras
Ainakin mun kaveripiirin otoksella on normaalia. Lasten ollessa pieniä vertailtiin minkälainen eläintarha kenenkin pinnasängystä löytyy. Sieltä kuului itse kullakin tosi kummia murahduksia, vinkumisia ja ties mitä ääniä.
 
meillä on keskosena syntynyt vauva,ja kun pääsi kotiin sairaalasta niin oltiin ihan ihmeissään ensimmäinen yö kun rupes kuulumaan ihan ihme murinaa ja ähinää ihan kuin ois lampaan ja sammakon risteytys ollu sielä sängyssä :D ja vielä on sama meno,poika on nyt 7 viikkoa vanha..kyl siihen on jo tottunu että osaa itekkin nukkua,ensimmäiset yöt meni kyllä tosiaan ihmetellessä ja kuunnellessa.
 
Wenny
Meidän yliajalla syntynyt normaalipainoinen kuopus piti noita em ääntelyitä öisin ekan kuukauden. Itse nukkui loistavasti usein yhdellä syötöllä ja minä valvoin ja kuuntelin...Loppui sitten itsestään ja sai äitikin nukuttua=)
 

Yhteistyössä