unohdin sit lompakkoni lähikauppaan

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
onneksi en tarvitse lompakkoani ennen huomista päivää, saan haettua sen vasta iltapäivällä ( kauppa mennyt kiinni klo18) jaa amullla mun pitää olla jo klo8 töissä jolloin vasta kauppa aukeaa.

Sitä vain ihmettelen että mistä tiesivät soittaa....
Mun numero kun on salainen :eek:
 
xz
No siten noloa, et ap varmaan tiedetään kylällä yleisesti köyhäksi ja lappujen kanssa käynyt kaupassa jne, nyt sitten unohti lompakon kauppaan jonka myyjät tutkineet läpi :D jos siellä ei ole yhtään rahaa niin varmasti huvittaa myyjiä.
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:
Eikös ole kuitenkin hyvä että soittivat?
on, mutta mua van ihmetyttää se että maistraatti voi antaa salaisen numeron. mitä hyötyy siitä sitten on?
Salainen se o just sen takia kun en halua kaikien tietävän sitä
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:
Eikös ole kuitenkin hyvä että soittivat?
on, mutta mua van ihmetyttää se että maistraatti voi antaa salaisen numeron. mitä hyötyy siitä sitten on?
Salainen se o just sen takia kun en halua kaikien tietävän sitä
No jessus, eikö se ole hyvä että soittivat? Maistraatista ei mitään numeroita saa, mutta poliisilta kyllä :)
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:
Eikös ole kuitenkin hyvä että soittivat?
on, mutta mua van ihmetyttää se että maistraatti voi antaa salaisen numeron. mitä hyötyy siitä sitten on?
Salainen se o just sen takia kun en halua kaikien tietävän sitä
No jessus, eikö se ole hyvä että soittivat? Maistraatista ei mitään numeroita saa, mutta poliisilta kyllä :)
mistä poliisi sen olis saanut?
 
xz
Eihän toki se nyt ole rollolaiselle hyvä että on ilmotettu lompakon unohtuneen kauppaan, aina on jokin vikana tällä emännällä.
Kysy sitten tiukkana, mistä tonkivat numerosi selville, hävyttömät!
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja :
Väliäkö sillä numerolla, hyvä kun soittivat ei tartte kortteja peruuttaa ja uusia
No ohnan se hyvä, eikä mulla ole kuin visa electron, joten sillä ei olis paljoa osteltu, kun kate olis loppunut pian. Ajokortti tietty on kallis uusittava.
 

Yhteistyössä