Untenvartijat la-su..

Alkuperäinen kirjoittaja Dreamer-88:
Alkuperäinen kirjoittaja kookos:
Alkuperäinen kirjoittaja Dreamer-88:
Kookos: Eiköhän :) Minulla taas seuraavat viisi vuotta näyttää siltä, että viikot koulussa, viikonloput töissä... :/
Voi hyvä ihme! Minä oon niin mukavuudenhaluinen (lue: laiska!) et ei onnistus minulta. Mut jaksuja sinulle!
Sitä on vähän pakko.. Kun rahaa pitää saada ja ammatit (juu, monikossa).. :) Tietty välillä pitää huilia, mutta pääasiassa näin.. :) Nytkin koulupäivät ovat pääasiassa 8-17 ja sitten kaksi/kolme yövuoroa per viikonloppu, mutta ensi viikolla en ainakaan valvo, kun koiranpentu saapuu :)
Sinä olet kaukaa viisas! Mut älä aja itteäs ihan piippuun, huilaa välillä ja nauti elämästä!
 
Mafuli: Mutta minähän annoin jo "diagnoosin" siitä ;) Joko sinä touhusit miehen kanssa ja työnnyit b-rappuun tai sitten ne oli vain "isojen poikien" puheita, joista ei kannata välittää ;) :LOL:
Kookos: Juu.. niin pitäisi.. Kyllähän se alkaa jo väsyttää, mutta kun en oikein osaa hidastaa vauhtia.. Toisin sanoen puran kaiken epäonnistumisen yms. siihen että olisi jotain tekemistä, etten voi murehtia elämää.. :/
 
Mafuli: Se ei taas mitään kerro ;) Voit olla nuoren näköinen.. Minä olen taas aina ollut ikäistäni vanhemman oloinen.. kuulemma.. Yksi teinipoika kerran töissä tokaisi "ethän sinä tiedä mitään, kun olet jo melkein kolmekymppinen".. Olin, että kiitos nyt vaan, mutta olen 18v ;) (nyt 19v jopa ;) ) :D Veikkaan, että olet.. hmm.. 26v.. *hymy*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dreamer-88:
Minä en ole koskaan täysi-ikäisenä käynyt baarissa.. :ashamed: Enkä varmaan ihan heti käy..

Tuli jopa töitä tehtyä :) Kuivittelin vauvelin..
Alaikäisenä jo riittävästi vai ? :)

Hyvä että joku tekee töitä.. pitäs kai itekin sammuttaa koneet hetkiseks et saanoi ajot tehtyä..

 
Essi: En alaikäisenäkään paljoa, mutta joskus 14-15v. tykkäsin iskeä vanhempia miehiä baareissa ;) En silloinkaan kyllä juonut, paitsi joskus jos miehet tarjosi.. Kunnes 15v. löysin aviomieheni (en tosin baarista :) ) En ole koskaan ollut bilehile..
 

Yhteistyössä