urheileminen + "nesteytys"

Onko oikeesti tervettä juoda pelkkää vettä urheilun/jumpan tms jälkeen.. eikö kuitenkin lihakset tarvii suolojaki ym. onko pelkkä vesi hyvä vai esim. kivennäisvedet.. ja mikä neste olis paras jos haluu laihduttaa nesteen ja jumpan avulla..

tulipa sekavasti :headwall: no toivottavasti joku ymmärtää =)
 
Laihduttaa nesteen ja jumpan avulla? Tuolla pelillä et kyllä laihdu,tai no,laihdut, mutta olet jatkuvassa nälässä ja heikossa kunnossa kunnes kuihdut.

Minä juon yleensä ennen urheilusuoritusta pari desiä vettä ja sitten sen jälkeen noin 4 desiä.

Päivässä siis menee noin. 1,5 -2 litraa vettä
 
vieras
Jos teen päivässä vain yhden urheilusuorituksen niin juon vettä ennen treeniä ja treenin jälkeen. Jos taas olen esim. turnauksessa jossa tulee monta urheilusuoritusta päivälle niin silloin juon suorituksen jälkeen urheilujuomaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Laihduttaa nesteen ja jumpan avulla? Tuolla pelillä et kyllä laihdu,tai no,laihdut, mutta olet jatkuvassa nälässä ja heikossa kunnossa kunnes kuihdut.

Minä juon yleensä ennen urheilusuoritusta pari desiä vettä ja sitten sen jälkeen noin 4 desiä.

Päivässä siis menee noin. 1,5 -2 litraa vettä
en ihan tuota tarkoittanut :D mut siis kun aina painotetaan että nestettä pitää juoda se pari litraa vai miten se nyt olikaan. et tietty ruokavaliolla vaikutetaan myös mutta et onko parempi juoda pelkkää vettä vai haittaako se laihdutusta jos juo esim laimeaa mehua.. mulla on niin tappista juoda pelkkää vettä. pitää ihan pakottaa ittesä juomaan kun tulee niin huonosti sitä juotua..
 
Jos käy noin tunnin verran liikkumassa, riittää että juo vain vettä. Suolot ja muut tulee sitten ruuasta. Kantsii syödä kohtuu pian liikunnan jälkeen, niin saa hiilari- ja proteiinivarastot taas täyteen.
 

Yhteistyössä