Uskallatko..

käydä pimeällä yksin lenkillä? Itselläni hirveä stressi, kun pitäis alkaa pitään itsestä huolta, enkä uskalla miehen töiden jälkeen enää yksin lenkille lähtä. Ollaan vasta muutettu, enkä tunne aluetta kovin hyvin. Mikä neuvoksi? Mietin jo jotain kuntolaitetta kotia, kun olen myös huono lähteen kuntosalille tms.
 
Uskallan, ku täällä ei oikeestaan tarvi pelätä muuta ku mahdollisia villieläimiä ja niit en vielkä osaa kauheesti pelätä.
Pelkäätkö päällekarkaajia tms? Ajattelin vaan, että onko sellanen alue, jossa sellasta on syytä pelätä. :hug:
 
Vähän riippuu... Jos lenkkipolku menee jonkin vilkkaan autotien varrella, niin uskallan melko hyvin, mutta en välttämättä käyttäisi pimeään aikaan mitään puistikon halki kulkevaa polkua kaupunkialueella. (Maaseudulla taas uskaltaisin käyttää, koska siellä on muutenkin niin harvassa ihmisiä... Poikkeus vain siinä tapauksessa, että kylässä olisi joku tunnettu sekopää, joka olisi ollut viime aikoina aktiivisena.)
 
Juu.. pelkään, et joku käy kimppuun. Meidän naapurusto on aika rauhallista ja alueenkin pitäisi kait olla, mutta lähikaupan ympäristössä tapaa joka päivä laitapuolen kulkijoita. Tosi säälittävää! Mulla samainen pelko ollut jo lapsena, sen vuoksi varmaan pärjäsin urheilussakin. En koskaa uskaltanut kavereilta kävellä kotiin, vaan aina juoksin veren maku suussa. =)
 
Et vois löytää itellesi jotain kaveria lenkille? Tai jos hankit jonkun turvalaitteen, onhan niitä jotain semmosia sumuttimia tms. mistä saisit semmosta henkistä turvaa. Tai sit vaan jotain laitetta kotiin, ellet saa miestäkin innostumaan lenkille kanssasi.
 
pop
Todellakaan en uskalla. En tiiä miks kuvittelen että joka paikka täynnä jotain kimppuun kävijöitä kun on pimeetä. Oikeestaan olen muutenkin aika arka yksin liikkumaan ulkona... :( Vaikkei mitään syytä edes olisi pelätä. Eikä edes ole ketään kaveria jonka kanssa lähteä lenkille vaikka pitäis kyllä liikkua enemmän. Ukkokin on niin laiska ettei sitä saa kävelylle.
 
en ole käynyt yksin pimeessä sen jälkeen kun parin kilsan päässä kotoa (tämän sattuessa oli ihan valosat illat vielä ) joku outo mies pyöräili ensin ohi ja sit se alkoi fillarilla ajaa edes takas mun ohitse. Sitte se pysäytti pyöränsä poikittain niin ettei siitä päässy ohi. En uskaltanu kääntää sille selkääni enkä jatkaa heti suoraan kohti. Otin kännykän ja soitin miehelle, ja sanoin ekana kovaan ääneen, missä olen. Se vähän ihmetteli, sitte huusin sille tarkan kohdan, missä olen (siinä ei ollu taloja ihan liki, ja puskia oli niin paljon autotielle päin ettei sinnekään näkynyt ). Ajattelin että jos tässä nyt jotain sattuu, tietävät edes mistä meikäläistä aletaan etsiä. No se outo hiippari katsoi mua ihan päästä varpaisiin ja kun aloin sanoa "täällä ei ole muita, vain yksi mies pyörällä...", niin sitte se lähti polkemaan pois.
 
En koskaan
Mä oon vissiin vähä outo. En oo koskaan osannu pelätä liikkumista pimeälläkään. No en nyt pururadalle lähde pimeällä, mutta muuten kyllä tuolla liikun ihan niin kuin huvittaa.
 
Uskallan
Suurin vaara, mitä tulee mieleen, on mahdollisesti karhu, ilveksen en usko ihmisen kimppuun käyvän. Eikä karhunkaan ainakaan pitäisi, kun vähän pitää meteliä välillä, vaikka laulaa mennessään...
Ainoa vaan, että harvoin pääsen lenkille, kun isäntä yleensä niin myöhään töissä, etten enää jaksa lähteä, kun olisi lapsenvahti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Huvitutti:
Hieman hankalaa on, kun ei tästä läheltä ole ketään kaveria ja asutaan niin kaukana sukulaisista tms. ettei meillä ole koskaa lapsen vahtia. :ashamed:
Lapsi rattaisiin?
mut ei siitä lapsesta hirveesti turvaa ole jos outo hiippari lähestyy...
Ei, mutta niin ku tos edellä ehdotin, että jos saa miehenkin mukaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Huvitutti:
Hieman hankalaa on, kun ei tästä läheltä ole ketään kaveria ja asutaan niin kaukana sukulaisista tms. ettei meillä ole koskaa lapsen vahtia. :ashamed:
Lapsi rattaisiin?
mut ei siitä lapsesta hirveesti turvaa ole jos outo hiippari lähestyy...
Ei, mutta niin ku tos edellä ehdotin, että jos saa miehenkin mukaan...
jaa no sitte peesi, koko perhe pihalle vaan=)
 
Mites sitten
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Huvitutti:
Hieman hankalaa on, kun ei tästä läheltä ole ketään kaveria ja asutaan niin kaukana sukulaisista tms. ettei meillä ole koskaa lapsen vahtia. :ashamed:
Lapsi rattaisiin?
Kun mulla on kolme lasta, ja vanhin on 4 v. Otanko ne kaikki rattaisiin?
 

Yhteistyössä