Uskaltaako nykypäivänä jääkiekko-otteluun terroriuhan takia?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli siis olisin menossa illalla jääkiekko peliin ja mietin että Uskallanko. Äiti ei suosittelisi, mutta isällä ei mitään vastaan. Pelicans ottelu kyseessä, eli ei mikään huippu katsojamääräinen peli kyseessä. Koska kuitenki kauden eka peli, niin tuo omat vaaransa, mutta haluaisin mennä. Mielipiteitä???
 
Kyllä uskaltaa,ottaa haulikon mukaan :)
No tämä oli leikkiä,mutta totuus on se,ett nuo terroristit iskee sinne,missä on paljon ihmisiä,ilmeisesti saadakseen paljon tuhoa aikaan.
Tuo koraani,islamin oppikirja käskee tuhoamaan kaikki toisin ajattelijat,ihmiset ketkä ei kumarra heidän jumala allahia ja profeetta muhamedia.
Toivoisin suomessakin lainsäätäjien lukevan koraanin,että he ymmärtäisivät,että jokainen islanuskoinen,muhamedilainen on uhka.
Ei mulla muuta,kivaa vkl kaikille.
 
vierailija
Kyllä uskaltaa,ottaa haulikon mukaan :)
No tämä oli leikkiä,mutta totuus on se,ett nuo terroristit iskee sinne,missä on paljon ihmisiä,ilmeisesti saadakseen paljon tuhoa aikaan.
Tuo koraani,islamin oppikirja käskee tuhoamaan kaikki toisin ajattelijat,ihmiset ketkä ei kumarra heidän jumala allahia ja profeetta muhamedia.
Toivoisin suomessakin lainsäätäjien lukevan koraanin,että he ymmärtäisivät,että jokainen islanuskoinen,muhamedilainen on uhka.
Ei mulla muuta,kivaa vkl kaikille.
Haulikosta ei ole apua, jos musut tekevät myrkkyiskun. Sitä Isis suosittelee seuraavaksi.
 
vierailija
Kyllä uskaltaa,ottaa haulikon mukaan :)
No tämä oli leikkiä,mutta totuus on se,ett nuo terroristit iskee sinne,missä on paljon ihmisiä,ilmeisesti saadakseen paljon tuhoa aikaan.
Tuo koraani,islamin oppikirja käskee tuhoamaan kaikki toisin ajattelijat,ihmiset ketkä ei kumarra heidän jumala allahia ja profeetta muhamedia.
Toivoisin suomessakin lainsäätäjien lukevan koraanin,että he ymmärtäisivät,että jokainen islanuskoinen,muhamedilainen on uhka.
Ei mulla muuta,kivaa vkl kaikille.
Eli tarkoitatko että pitäisi mennä vai ei?
 
vierailija
[QUOTE="salusiini, post: 31698561, En tiedä oletko tyttö vai poika,mutta pitää muistaa,ett tämä islam ei pidä naisia arvossa,muuta kuin synnytys koneina ja ennen kaikkea saadakseen poikia jatkamaan "isiensä jälkiä"[/QUOTE]
Tyttö olen ja tämänkin tiedän. Ihan saatananmoista menoahan se niillä on... ja kyllä olen ainakin puoliksi rasisti. En vaan ymmärrä vuonna 2017 tuollaista toimintaa, enkä varmasti ole ainoa.
 
[QUOTE="salusiini, post: 31698561, En tiedä oletko tyttö vai poika,mutta pitää muistaa,ett tämä islam ei pidä naisia arvossa,muuta kuin synnytys koneina ja ennen kaikkea saadakseen poikia jatkamaan "isiensä jälkiä"
Tyttö olen ja tämänkin tiedän. Ihan saatananmoista menoahan se niillä on... ja kyllä olen ainakin puoliksi rasisti. En vaan ymmärrä vuonna 2017 tuollaista toimintaa, enkä varmasti ole ainoa.[/QUOTE]
Nii,tähän on tultu ja se mitä minä toivon,niin tänään hyvä ettei suomessa ole sisällissota oman kansan keskuudessa,niin vois ajatella niin,että oltas yhtä ja ajettas paha porukalla pois Suomesta.
Onko meillä enää yhteishenkeä.
 
Poliisi sai juuri 8 uutta virkaa suomalaisten vihapuheen seurantaa varten. Ahkeraan on jo tuomioita jaettu suomalaisille.
Minun mielestä meillä Suomalaisilla on oikeus sanoa oma mielipide,sen kokemisen ja näkemisen perusteella,mitä on tapahtunut.
Ei se ole vihapuhetta,vaan faktoihin perustuva näkemys,ett nytt ei enää olla se turvallinen Suomi,vaan tänne on tunkeutunu terrorismi,
Sanon yhä edelleen,ett nytt tämä Suomen sisällissota saa loppua ja puhalletaan yhteen hiileen tämän,vielä olevan Suomen puolesta.
 

Yhteistyössä