Uskaltaako ostaa alesta? Ei ainakaan huutonetistä

  • Viestiketjun aloittaja Jasu
  • Ensimmäinen viesti
Jasu
Uskaltaako ostaa alesta? Ei ainakaan huutonetistä
Alessa myydään paljon tavaraa, lasten haalareita jotka eivät olekaan ykköslaatua vaan jotain viallista 2-laatua. Eikä sitä mitenkään kerrota ostajalle. !!!!!

Uskaltaako ostaa alesta?

Viittaan mm. tuohon Vauvan lastentarvikke-palstalla olleeseen Nick &Nelly Reimatec kirjoitukseen.

Ja Huutonetistä myytävät, nekin voi olla mitä lie sekundaa, käytettyä sekundaa.
 
kyllä mä just ostin reima-tecin haalarin huuto.netistä.kun hinta on kohdallaan ja puku tarkoitukseen sopiva (ensi syksyn rapakeleihin,vuoden vanhalle) niin sillon.itse asiassa keskimmäiselläkin on viime vuonna huutiksesta ostettu reima-tec =) <br><br>
 
siis
Ni mitä siellä oli Nicky&Nellystä+Reimateceistä?? No kyllä mä ennemmin ostan alesta kuin huutiksesta. Näempähän itse sen tuotteen omin silmin ja saan hiplata niin paljon kun sielu sietää.. :p Ja kakkoslaatu tulee ilmoittaa, senhän määrää jo lakikin..
 
Itse ostan paljon tavaraa huutonetistä, alesta kyllä myös. Usein kyllä ostan sellaisia tavaroita, että olen katsonut jo jossain ja jos huutonetistä saa ihan saman halvemmalla, niin mikä ettei.
Tuleehan sitä itsekin tehtyä välillä virheostoksia, tulee ostettua liian pieni vaate tms, niin mikä ettei sen myy pois. Ei kaikki mitä myydään huutonetissä, niin ole mitään kakkostuotteita. Itse mielelläni säästän tuollaisissa ja kun ei itsellä ole kauheasti aikaa kirppiksiä tai alennusmyyntejä käyttää, niin pidän huutonettiä kyllä tosi hyvänä juttuna.
 
kyllä mä ostan huutonetistä, kyllä kuka ei 2.laatua mainitsis myynti-ilmoituksessaan, takuulla saisi negatiivista palautetta ja nehän sieltä näkee kaikki. Siellä tosi paljon hyvää reimatecciä, jos 119 e maksaa esim.keväthaalari ,niin ilolla maksan siitä(uudesta) 70-79e +pk. Väristä mulla kyllä paljon riippuu, huippuväristä voin maksaa enemmänkin.Ja ei tarvitse 4 lapsen kanssa lähteä shoppailemaan, sehän siinä parasta! :))
 
Ei huutonetistä
Itse en tilaa huutonetistä mitään.Huutonetissä ihmiset ovat joko a) tyhmiä
b) eivät ole hintatietoisia? Kuka hullu maksaa käytetyistä vaatteista tuollaisia summia! Ok,ymmärrän jos UUTENA haluaa jonkun tietyn vaatteen mutta muuten en. Ostin alesta pojalle Reimatecin haalarin (vauvamalli) maksoin siitä 59 euroa,huutiksessa ihmiset huusivat jopa 70 euroa käytetyistä haalareista.Vaatepaketeissa on jos jonkinlaista lumppua ja hinnat kohoaa jopa yli 100 euroon.

Naapuri harrastaa huutonettiä ja useamman kerran paketissa on ollut myös niitä huonoja vaatteita (reikiä tms).Helpommalla pääsee kun hakee vaatteet kaupasta ja tietää mitä ostaa.
 
Joillakin menee siinä hinnassa millä huutaa överiksi kun on päättänyt saada sen tuotteen ja muutkin huutaa.. =)
Mutta, siinä myynti-ilmoituksessa tulee olla kuvaava teksti, esim. maininta jos vaatteissa on reikiä, tahroja tms.
Jos tällainen tuote myydään hyväkuntoisena, kaupat voi kyllä perua.
Ja myyjältähän voi kysyä aina.
Ja niin kuin joku mainitsi, suurin osa on rehellisisä koska sen negatiivisen palautteen saa aika äkkiä.
Kannattaa harkita jos myyjän tunnuksen takana on 0 palautetta, voi olla tekaistu ja huijari liikkeellä.
Itselläni on ainakin kymmeniä hyväksi havaittuja kauppoja tehty Huuto.netissä.
 
ei huutonetistä
En vaan tajua mitä järkeä on maksaa käytetyistä vaatteista tuollaisia summia.Ymmärrän jos kauppoja ei ole lähettyvillä,ettei välttämättä pääse usein shoppaileen...mutta kannattais vaikka kerralla ostaa enemmän (silloin kun kaupoille pääsee).HM:sta, Lindexistä jne saa lähes samalla hinnalla vaatetta UUTENA.
 
No itse olen ostanut 15 ?:lla tytölle vaatepaketin jossa oli useita bodyja, sukkahousuja, potkareita, sisähaalareita, sukkia ja en enää muista mitä muuta siinä olikaan, no kuiteskin muovikassillinen vaatteita..
osa oli kuluneempaa mutta kaikki oli ehjiä ja käyttökelpoisia..
katsoin H&M:lla sukkahousuja jotka maksoivat muistaakseni 5.95 ? ja ajattelin että jospas huutaisin Huuto.netistä kun ne vaatteet ovat loppujen lopuksi vain muutaman kk:n käytössä.. ja siinä paketissa oli neljät sukkahousut, eli en olisi saanut kuin kolmet uudet sukkahousut samalla rahalla.. mielestäni tein erittäin hyvän diilin! =)
 
Kyll mä ostan ja myyn itsekkin huuto.netissä. kertaakaan en ole vielä pettynyt ostamaani tuotteeseen. enkä lähde huutamaan jos hinta on mielestäni liikaa, aina niitä tulee uusia. Itse pidän siitä kiinni että myyn vain sellaisia jota olisin itsekkin valmis ostamaan ja hinnan laitan sellaiseksi mitä itse olisin valmis maksamaan.
 
Tähän täytyy vielä todeta että ostajahan sen tarjouksen tekee.. olen itsekin ihmetellyt kun joskus tosiaan joku innostuu huutamaan isomman summan kuin kaupasta saa uutena.. mutta eihän se ole Huuto.netin vika vaan ostajan.. ;)
Ja useimmilla on sama periaate varmaan kuin edellisellä kirjoittajalla, itsellenikään ei ole tullut pettymyksiä, oikeastaan näissä vauvojen vaatteissa ainoastaan mukavia yllätyksiä. =)
 
Olen myynnyt itse huutonetis.Ja nyt kerrankin kun olin ostamassa kerrossänkyä pojille..huhhei!2 päivää tapahtuneesta.Vieläkin järkyttynyt.Mieheni meni katsomaa sänkyä.Huutonetis oli kerrottu,et sängyt saa 2 erilliseksi sängyksi.Tietysti näin on.Me halusimme sängyn ihan osiksi,jotta saamme sen henkilö autolla kotiin(kuvittelin et mahdollista).Kas,kaikki osat oli liimattu yhteen.Eli emme voinneet purkaa!Huutonetis ei mainittu asiasta mitään.Nainen sai raivarit!!Syyttipuhelimes,et mieheni oli haukkunut hänet lyttyyn ja väittänyt ettei huutonetis ei lukenut et sängyt saa kahdeksi erilliseksi sängyksi ja kuljetus vain paketti autolla.(isoin kirjaimin oli itse nainen kirjoittanutmyynti kohteeseen).Selvästi valehteli.Tekstas mulle et miehesi takia hänen pitää turvautua masennuslääkkeeseen.Ja nostaa syytteen.Ohhoijaa!Mies parkani,oli joutunut pidättää henkeää ku astui siihen asuntoo(koti oli kuin kaatopaikka,koiran ulostetta asunto täynä ja kamala haju)Kävi jalähti ja yrjösi pihalle.Miestäni en uskalla lähettää enään kenenkään kotiin.Hän kun viel ulkomaalainen.EN KYL OSTA MITÄÄN HUUTONETIS;MUT MYYN KYL!! :'(
 

Yhteistyössä