Uskaltaako sieltä Hobby Hallista nyt tilata mitään?

millasen ruokailuryhmän meinasit tilata?mua vähän jännitti tilata,kun edellisen ruokapöydän ja tuolit ostin sotkasta aikoja sitten..niin ei ollu minkään näkösiä reikiä missään,mihin ois ruuvit saanu ruuvata ( jotka siis tuli mukana ) ja sit kun kävin kysymässä sotkasta kesken kokoamisen,että oisko teillä poraa tjn. lainata,niin vastaus oli:kyllä ne saa ihan tavallisesti ruuvaamalla kiinni :headwall: :headwall: ja ei muuten saanu |O
Mutta hobbarin pöydässä ja tuoleissa oli onneks reiät valmiina ja kokoaminen oli niin helppoa =)
 
mä olen kans ollut uskollinen asiakas jo yli 10v.joskus olen joutunut palauttamaan mutta laskut tulee kyllä todella nopeasti. ei siis ole koskaan ongelmia ollut kyseisen kaupan kanssa mutta sattuuhan niitä kömmähdyksiä joskus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
millasen ruokailuryhmän meinasit tilata?mua vähän jännitti tilata,kun edellisen ruokapöydän ja tuolit ostin sotkasta aikoja sitten..niin ei ollu minkään näkösiä reikiä missään,mihin ois ruuvit saanu ruuvata ( jotka siis tuli mukana ) ja sit kun kävin kysymässä sotkasta kesken kokoamisen,että oisko teillä poraa tjn. lainata,niin vastaus oli:kyllä ne saa ihan tavallisesti ruuvaamalla kiinni :headwall: :headwall: ja ei muuten saanu |O
Mutta hobbarin pöydässä ja tuoleissa oli onneks reiät valmiina ja kokoaminen oli niin helppoa =)
http://www.hobbyhall.fi/images/product/216827_175.jpg

Tämmösen :)
Rioja-ruokailuryhmä. Vaaleampi sävy.
 
piparminttu
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
millasen ruokailuryhmän meinasit tilata?mua vähän jännitti tilata,kun edellisen ruokapöydän ja tuolit ostin sotkasta aikoja sitten..niin ei ollu minkään näkösiä reikiä missään,mihin ois ruuvit saanu ruuvata ( jotka siis tuli mukana ) ja sit kun kävin kysymässä sotkasta kesken kokoamisen,että oisko teillä poraa tjn. lainata,niin vastaus oli:kyllä ne saa ihan tavallisesti ruuvaamalla kiinni :headwall: :headwall: ja ei muuten saanu |O
Mutta hobbarin pöydässä ja tuoleissa oli onneks reiät valmiina ja kokoaminen oli niin helppoa =)
http://www.hobbyhall.fi/images/product/216827_175.jpg

Tämmösen :)
Rioja-ruokailuryhmä. Vaaleampi sävy.


Mitä tuo ruokailuryhmä maksaa?ihan nätti
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Schmettis:
Olen tilannut sieltä tosi paljon ja olen joutunut palauttelemaankin vuosien varrella yhtä sun toista. Asiakaspalvelun taso on noussut huimasti viimeisen 8 vuoden aikana!
Ja eihän se mitään maksa kun kokeilet :)

Anteeksi mutta elätköhän sinä nyt jossain toisessa ulottuvuudessa kuin minä kun mielestäsi asiakaspalvelun taso noussut ?
Niin, Hobby Hallin asiakaspalvelu on mennyt alaspäin kuin lehmän häntä - viime kesän uudistuksen jälkeen siellä on ollut koko asiakaspalvelusysteemi täysin sekaisin. Ja mäkin oon sen jo joutunut huomaamaan. Kyrsii koko firma!!
 
Mulla ei mitään valittamista. Tilasin Classico-ruokailuryhmän ja tykkään kovasti. Jouduin vaan pöytälevyn vaihtamaan vian takia mut nopsasti tuli uusi ja hyvitettiin harmista/vaivasta 48e. Mun sähköpostiini vastattu nopeesti, viimeksi soitettiin 15min siitä kun viestiä laitoin.
 
Minullakaan ei ole ollut mitään ongelmia kyseisen yrityksen kanssa koskaan.

Juuri ennen pääsiäistä saatiin pesukone ja kaikki meni todella hyvin ja ei ole ollut ennenkään valittamista.
Asiakaspalvelussa on ollut pitkät jonot mutta kun olen saannut puhelimen päähän jonkun niin asiakaspalvelukin on ollut todella ystävällistä.

Sinuna tilaisin ihan luottavaisin mielin sen mitä tarvitset.
 
juups
tuotteet olleet hyviä ja oon aina maksanut kerralla kaikki pois, viime vuoden joulukuussa tein puhelimella tilausta, kun halusin kysyä tuotteista tarkemmin, kesti 40 minuuttia päästä läpi ja jonotus mielestäni maksullista (korjatkaa jos väärässä) sitä ennen olin yrittänyt useampana päivänä lyhyemmän ajan, tuli tuotteille hintaa ko puh, maksu päälle, mutta myyjä oli oikein ystävällinen, eihän se sen vika tietty ollut, mutta ärsytti, tuotteet siltikin hyviä aina olleet :)
 

Yhteistyössä