uskaltaisiko haaveilla vauvasta kolmen sektion ja kohdun ohentumisen jälkeen?

minulle siis tehty kolme sektiota peräkkäin. viimeisimmän sektion yhteydessä sanottiin kohdun olevan alaosasta hieman ohentunut. lasten tekoa ei täysin kielletty. kauhee vauvakuume mutta uskaltaisko vielä vai kuolenkohan siihen. olisi kiva kuulla kokemuksia jos jollain ollut sama tilanne joskus.
 
mymosa
Mulla takana 3 sektioo ja ens keväänä (1v viimesestä sektiosta) aletaan neljättä ja viimeistä yrittämään. Lupa herui leikkaavalta lääkäriltä, silti vähän jännittää. Viimeisin leikkaus tehtiin jo pystyyn eikä vaakaan kuten 2 muuta, paranemisen takia.
 
Täällä kaksi sektiota takana joista toisessa lääkäri viilsi veitsellä kohtuun haavan ja meinasi sen jälkeen ettei suosittele lapsia enään.Toinen lääkäri oli eri mieltä ja nyt olisi toiveissa vielä yksi lapsi..

Edellisestä sektiosta on nyt reilu vuosi takana..

Kamala vauvakuume jotenka saatamme alkaa yrittämään lasta..:)
 
Mulla 3 sektiota tehtynä ja kaikki samasta haavasta. Viimeisin 10/11 kun tyttömme syntyi. Leikkaava lääkäri sanoi, että kohdun seinä oli läpikuultava, mutta ei sanonut etteikö raskaaksi saisi enään tulla. Vauvakuume meinaa nostaa päätään, mutta korkeintaan ensi kesänä kierukka pois ja yritystä, ei vielä. Ajattelin käydä lääkärissä ensin, jotta saavat arvioida kohdun tilanteen. Tsemppiä pohdintoihin :)
 

Yhteistyössä