Uskaltaisitko olla töissä Ärrällä tai Siwassa?

  • Viestiketjun aloittaja Yyy
  • Ensimmäinen viesti
Määä
No eipä tosiaan huvittais. Jos nyt kaupassa yleensäkään. Just järkytyin, kun yhdessä liikkeessä oli vartija, että oikeestiko maailma on sellaiseksi menossa että joka hiton puljuun sellainenkin tarvitaan.
 
Uskaltaisin. Luulen et sairaanhoitajana ois tukalammat oltavat. Yksin yövuorossa jossain lääkkeistä sekaisin olevien potilaiden keskellä tai jossain ensiavussa hoitamassa alkoholisteja/nistejä. Ei kiva.
 
naama
Oma duuni kun sapettaa, niin olen juurikin kavereilleni sanonut, että mieluummin kuiteskin siellä kuin Siwassa tai Ärrällä.. Toivon todellakin, ettei semmosta päivää tuu, että mulla ois vain valittavana ärrä tai Siwa/ tai sitten kauhia karenssi..Hattua nostaisin, jos olis, niille, jotka noissa paikoissa jaksaa tai varsinkin jos haluaa/nauttii siellä olla.
 
"vieras"
En mielellään olis, mutta en mä usko, että siellä nyt henkensä puolesta tarvii pelätä. Ryöstöjä toki sattuu, mutta kun kiltisti antaa ne rahat ryöstäjälle niin enpä ole koskaan kuullut, että kukaan myyjä olisi kuollut tai edes loukkaantunut vakavasti.
 
Uskaltaisin ja olen valtsussa (vähän isompia kumminkin kun jotkut siwat mut yhtälailla siel yksin ollaan) ollukkin. Meillä ei ees ollu toiminnassa hätä painike. Sillon vähän mietti jotain kun asiakkaat alko kyselee eiks sua pelota olla täälä yksin, mut parempi kun ei mieti.
 
Kuinkas monta ärrän/siwan/alepan/lähikaupan tms työntekijää on vaik ny parinkymmenen viime vuoden aikana kuollut työnsä vuoksi?

Mä en tiedä ainuttakaan tapausta?

Sen sijaan mä tiedän/tunnen tai siis tunsin moniakin, jotka kuolivat duunimatkalla tai kesälomareissulla vaikkapa autokolarissa.

Joten kysymys kuuluu, et uskallatko pitää kesälomaa???

Edes Fort Knoxissa ei ole niin paljoa kultaa, et sen vuoksi kandeis laittaa henkensä pantiksi. Siwan kassalla on suurinpiirtein vaihtorahat. Jos joku ne tahtoo viedä, niin se vie. Asiasta tehdään rikosilmoitus ja sillä hyvä.

Ei se parinsadan puutteessa oleva tahdo tuikata ketään puukolla. Se tahtoo ne parisataa.
 

Yhteistyössä