Uskaltaisko syyä leipää?

Eilen en melkee mitää pystyny syyä enkä juoda koko päivänä tai heti sen jälkeen oksensin. En tiiä oliko mahatauti vai johtuko särkylääkkeistä joita söin korvakivun takia.

Nyt viime yön aikana join vähän kerralaan mustikkakeittoa, yhteensä muutaman lasillisen aamuun mennessä.
Ja joskus tässä 1-2 tuntia sitten söin jogurtin ja oon juonut vähän jaffaa ja ei oo ainakaan vielä tullut huono olo.

Oon vaan niin oksennuskammonen että en tiiä uskallanko syödä leipää, mutta kauhee nälkä on :D mitään lämmintä ruokaa ei kuitenkaan todellakaan tee mieli. Jotain ehkä pitäis syyä kun oon raskaanakin ettei vauvalle tuu haittaa.

Mutta niin, mitäs te söisitte, vai joisitteko vaan jotain vielä?
 
Mehukeittoja tai sitten söisin kylmää kasvis sosekeittoa. Mielellään itse tehtyä kun ne on aina parempia kun kaupasta ostetut:p Porkkanaa,parsakaalia,bataattia,kukkakaalia keittää niin kauan että on ihan pehmeää,sitten soseuttaa tehosekoittimessa tai survimella ja laittaa sekaan viellä vähän sulatejuustoa. Liedelle hetkeksi viellä koko ajan sekoittaen että juusto sulaa tasaisesti:) Hyvää tulee ja maistuu paremmalle kun laittaa lautaselle viellä raejustoa:p

Toivottavasti olo paranee pian,ja onnea odotukseen:)

ps. mandariinit tai apelsiinit maistu kanssa itselle pahoinvoinnin aikana samoten mini tomaatit;)
 
[QUOTE="kjh";22430915]saako sulatejuutoa ja raejuustoa syödä raskauden aikana? :eek: mie kun oon niin uusi näissä jutuissa, niin kysäisen :D[/QUOTE]

juuu saahan niitä. ainakin jotain pastöroituja.. ja eiköhän noi melkee kaikki oo nykyään ainaki suomessa sellasia :)
 

Yhteistyössä