Uskoisitteko jos poikaystävänne sanoisi olleensa exän luona vain nukkumassa yön?

  • Viestiketjun aloittaja pohdintoja
  • Ensimmäinen viesti
pohdintoja
Riidan päätteeksi lähtee yhteisestä kodistanne, sulkee puhelimen. Saapuu kotiin seuraavana päivänä ja pitkän tenttauksen jälkeen myöntää olleensa exän luona vain nukkumassa. Lisäksi vielä syyttäisi sinua että jos ei olis riitaa tullut nii ei olis tarvinnut lähteä. Miten itse toimisit vastaavassa tilanteessa ja uskoisitko selityksen, hyväksyisitkö tilanteen?
 
vier
Riippuu poikaystävästä ja riippuu exästä. Minun exäni on ollut luonani vain nukkumassa, mutta se tapahtui sovitusti hänen vieraillessaan nykyisessä kotikaupungissani. Vaimonsa oli asiasta tietoinen myös.

Osoittaa poikaystävältäsi aivan ÄÄRIMMÄISEN huonoa arviointikykyä mennä exän luo yöksi sen jälkeen kun teillä ollut riitaa... Myös se, ettei ensin kerro missä on ollut ja sitten syyttää sinua kuulostaa oudolta.
 
"vieras"
On se mahdollista että ei ole siellä muuta kuin ollut nukkumassa. Mulle kuitenkin riittäisi signaaliksi jo se, että piti mennä sinne exän luokse yöksi. Eli lusikat menisi tästä jakoon.
 
Blue
Mulla loksahtaisi suu auki ja olisin ihan että wtf! Mun miehellä ei ole kuin yksi ex (sekin 18 vuoden takaa) ja mieheni aikoinaan jätti hänet rinnakkaissuhteen takia ja ei ikinä sen koommin ole hänen kanssaan ollut missään tekemisissä.

Joten ei, en uskoisi miehen selitystä. :D
 
"Tuike"
Samaa itse ihmettelen... Miksi kaikista kavereistaan valitsi juuri exänsä kenelle meni teidän riidasta avautumaan ja jäi sinne vielä yöksi... Sinuna juoksisin helevetin lujaa jos miehelles tulee ekax riidan jälkeen exänsä mieleen "turvaksi"...
 
"vieras"
Uskoisin, vaikka ihmettelisin, miksi mies menisi sen luo, koska eivät ole sillä tavalla väleissä että olisivat vuosiin olleet millään tavalla yhteyksissä. Kai mies sitten yrittäisi loukata mua sillä, mutta lähinnä mua naurattaisi, että toinen riidan jälkeen kaivaa jostain exänsä, jonka kanssa ei ole väleissä, numeron, ja selvittää, missä tämä nykyään asuu, ja ajaa sitten ties miten monta sataa kilometriä tämän luokse ihan vain suututtaaksen mut :D Lähinnä tuo olisi niin naurettava, älytön ja liioiteltu reaktio mieheltä, että ajattelisin että mun täytyy olla aika melkoisen tärkeä ihminen miehelle, kun viitsii mun takia vaivautua tuohon kaikkeen. Mutta olisi se silti loukkaavaa, ex yritti vinkua miestä takaisin vielä senkin jälkeen kun mies alkoi seurustella minun kanssani, vaikka mies oli lopettanut suhteen jo kauan ennen sitä.

Jos ex olisi vielä jotenkin meidän elämässä niin että asuisi vaikka samassa kaupungissa ja sitä näkisi jossakin silloin tällöin, en varmaankaan ottaisi asiaa ollenkaan huumorilla ja suuttuisin älyttömästi, olipa siellä tapahtunut mitään tai ei. Kuten joku sanoi, sinne meneminen ylittäisi rajan.
 
Khimaira
En uskoisi. Toisaalta, ei ole syytä olla uskomattakaan. E kyllä usko että mies exän luo menisi vaikka olisi mikä riita.
Kyllä antaisin pettämisenkin anteeksi jos muuten tilanne olisi se että suhdetta kannattaa jatkaa.
 

Yhteistyössä