uskoltaako enään..

  • Viestiketjun aloittaja plää
  • Ensimmäinen viesti
plää
nimittäiin miehen juominen ja muu on alkanut vaivaamaan.
ei tosin kaatokännejä juo, mutta piilottellee minulta pullonm pari autoon, varastoon jne.
ja aina saan hänet kiinni...
tässä tarina joka on toistunut useemmin kun kerran:
menen nukkumaan itse.
mies hakee jemmapullo avaa tietsikan, menee chattii /seuranhaku palstalle. jättää pullon näkyviin netti sivut auki.
minä jakatän aamulla. mis sanoo että on musta mustasukkainen ja halusi "kostaa"....
näin on pariin kertaa tapahtunut.jos täällä on miehiä paikalla niin kertokaa mikä ihmeessä tuo tempaus on?
miksi hän luulee minulla olevan toinen ja "kostaa"?
*ihmettelee*
 
plää
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2005 klo 15:41 Helena-75 kirjoitti:
Ei kuulosta hirveen vakaalta tuo miehesi. En ymmärrä ollenkaan. Oletko kenties antanut aihetta mustasukkaisuuteen tai voisiko hänellä itsellään olla joku tai olisiko pettänyt sinua?
en ole antanut todellakaan aihetta olla.päin vastoin.
itse epäilen että hänellä on toinen...=(
 
Voisiko miehesi tuntea, ettei saa sinulta tarpeeksi huomiota, ja pyrkiä tällä tavoin herättämään sinussa mustasukkaisuutta? Tekeehän pienilapsikin pahojaan ellei muuten saa huomiota.

Kun kerran jättää chat-sivut auki ja pullon pöydälle löydettäviksesi niin tämä viittaisi minusta siihen että sivut on nimenomaan tarkoitettu sinun löydettäviksesi, mies kyllä tietää että siitä nousee metakka, joka lienee tarkoituskin.
Onko teillä pieniä lapsia tms. joka varastaa sinulta paljon huomiota, jolloin mies saattaa tuntea itsensä syrjäytetyksi?
Onko mies muulla käytöksellään osoittanut olevansa huomionkipeä?

Minusta ei tuollainen chattailu eikä muu käytös kyllä viittaa toiseen naiseen.
Tuollainen mahdollisuus tossa vaan tuli mieleen näin äkkiseltään.
En voi kyllä olla varma, kun tuon tyylinen käytös tuntuu vieraalta.

 
plää
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2005 klo 21:31 Tammihärkä kirjoitti:
Voisiko miehesi tuntea, ettei saa sinulta tarpeeksi huomiota, ja pyrkiä tällä tavoin herättämään sinussa mustasukkaisuutta? Tekeehän pienilapsikin pahojaan ellei muuten saa huomiota.

Kun kerran jättää chat-sivut auki ja pullon pöydälle löydettäviksesi niin tämä viittaisi minusta siihen että sivut on nimenomaan tarkoitettu sinun löydettäviksesi, mies kyllä tietää että siitä nousee metakka, joka lienee tarkoituskin.
Onko teillä pieniä lapsia tms. joka varastaa sinulta paljon huomiota, jolloin mies saattaa tuntea itsensä syrjäytetyksi?
Onko mies muulla käytöksellään osoittanut olevansa huomionkipeä?

Minusta ei tuollainen chattailu eikä muu käytös kyllä viittaa toiseen naiseen.
Tuollainen mahdollisuus tossa vaan tuli mieleen näin äkkiseltään.
En voi kyllä olla varma, kun tuon tyylinen käytös tuntuu vieraalta.
moikka, tammihärkä:
no mieheni kanssa eilen jutelin kys.asiasta ja kännin piikkiin meni.
kuulema SAA minulta huomiota(ja totta myös saakin) ainut miksi ei tätä huomiota minulle anna on yksi seikka, mitä en tässä mainitse, mutta korjattavissa oleva pikkujuttu...
mies sanoi suoraan että on vissiiin sammunut siksi sivut jääneet auki(tämä voisi jopa olla totta, sillä joka kerta soffalla nukkunut täysis vaatteis ku olen herännyt)toista naista ei kuulemma ole.
aluksi koitti tehä mut mustasukkaiseksi siihen tosin ei sanionut syytä oleva"kiusa se on pienikin kiusa"
mutta nyt sitten asiat puitu poikki ja pinoon.
katselimme miehen kaa yhes nämä sen CHAT kirjoitukset läpi ja siinä sivussa sitten kaikki sanoimme toisillemme, hyvät ja huonot asita!
mutta silti pieni epävarmuus on tästä asiasta, ettei mies enäänm tekisi tuota.
Mies pyysi tekojaan anteeksi ja nyt aamulla sanoi että jos vappuna sais rouvalle sormuksen laittaa sormeen...(mut enpä tiiä)
voih, sekavaa tekstii.sori
 

Yhteistyössä