Uskomatonta mitä se idiootti nyt teki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja vieras...
  • Ensimmäinen viesti
viiras
Kyllä on helvetin typerä lehmä tuo anoppisi, otan osaa :hug: onneksi miehelläsi sentään on järki päässä eikä pompi äitinsä pillin mukaan. Mä luulin että mulla on paha anoppi, mutta toi menee jo heittämällä ohi. Ikävää vaan lapselle kun mummi tarkoituksella aiheuttaa pahaa mieltä.
 
omaa napaa
Enpähän ole haukkunut anoppia heille kuten ei kuulukaan. Ja kyllä anoppi heistä välittää. Tosin varmaan tahtoisi ne omiksi lapsikseen.
Tämän asian ymmärtää ne jotka kokeneet jotain vastaavaa.
Juu, siihen liittyy se, että yksi ihminen (tai useampi jos eivät ole mieleen) demonisoidaan ja itselleen aletaan tavallaan kerätä sitä "kannattajaporukkaa" muista, joille näytetään että katsokaa kun minä olen niin mukava ja kiva ihminen. En tiedä onko jotain narsismijohdannaista vai mitä, ehkä olen tosiaan itse vain se hullu ja luulen siksi että ex-anoppi on kohtuuton ja jotenkin sairas. Näin exänikin minulle asiaa selitti. Mietin minä sitäkin aikoinaan usein, nykyjään vähemmän. Mutta olipahan miten oli, niin itselläni on hyvä olla kun pääsi vaikutuspiiristä kauemmas, ja se on pääasia :)

Sitä mitä ihminen voi henkisesti toiselle tehdä, ei voi käsittää ennen kuin siihen itse törmää.
 
Anoppisi mielenterveysongelmat eivät ole sinun tai miehesi asia, vaikka asia on ikävä.

Sotkuisuuskin on suhteellinen juttu. Jos lapsiperheessä ei ole legopalikoita lattialla, hirtettyjä barbienukkeja kattolampussa pikkusysterin ulottumattomissa tai teinin huoneessa kokispulloja ja vaatteita sulassa sovussa pleikkapelien keskellä ja jos ei miehen reviirinmerkkaussukkia ole nurkissa, niin ei se ole koti vaan sairaala.

Koiraperheissä on hiukka eri säännöt, koska mikä on lattialla on koiran. Mies joutuu reviirisukkiensa suhteen käyttämään mielikuvitusta kuin myös lapset omien touhujensa suhteen.

Mä soittaisin anopille ja sanoisin, et kemut on täällä. Olet tervetullut jos tahdot tulla.
 
"harmaa"
Anoppisi mielenterveysongelmat eivät ole sinun tai miehesi asia, vaikka asia on ikävä.

Sotkuisuuskin on suhteellinen juttu. Jos lapsiperheessä ei ole legopalikoita lattialla, hirtettyjä barbienukkeja kattolampussa pikkusysterin ulottumattomissa tai teinin huoneessa kokispulloja ja vaatteita sulassa sovussa pleikkapelien keskellä ja jos ei miehen reviirinmerkkaussukkia ole nurkissa, niin ei se ole koti vaan sairaala.

Koiraperheissä on hiukka eri säännöt, koska mikä on lattialla on koiran. Mies joutuu reviirisukkiensa suhteen käyttämään mielikuvitusta kuin myös lapset omien touhujensa suhteen.

Mä soittaisin anopille ja sanoisin, et kemut on täällä. Olet tervetullut jos tahdot tulla.

Tämä on nyt ihan OT, mutta koiralle voi opettaa myös, että kaikki, mikä on lattialle ei ole koiran. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
iu
[QUOTE="harmaa";29715169]Tämä on nyt ihan OT, mutta koiralle voi opettaa myös, että kaikki, mikä on lattialle ei ole koiran. :)[/QUOTE]

Samaa olin tulossa sanomaan. (Ja ihan yhtä OT.)
 
asdfghjk
Mun mielestä ap:n anopin käytös kuulostaa alkavalta dementialta. Joustamattomuus ja harhaluulot, sekä törkeät kommentit. Tuo sairaushan yleensä puhkeaa viimeistään puolison kuoleman jälkeisessä myllerryksessä.
 
tuttua
just jotain tollasta vois munki anoppi tehä! ei kyllä asu kaukana. anoppi on tyttärineen saaneet päähänsä että se oon minä meillä joka sotken ja olen paska kun en siivoo aikusen miehen sotkuja ennenkun ne tulee meille ilmottamatta.

on meillä sekasta, sen myönnän enkä ees häpee, mutta paskasta meillä ei ole! siitä olen pitänyt huolen, ja useaan otteeseen sen todentanut. mutta kun kerran oli rempan takia hiomapölyä joka huoneessa niin sain sitte paskamutsin leiman, eikä siitä pääse eroon.

olen lohduttanut itseäni sillä että koko perhe puhuu toisistaan selän takana paskaa, että mut on kai hyväksytty sukuun :D

tsemppiä ap! ei oo helppoo sulkee korvia tollaselta puheelta. tärkeintä on että ite tiiätte miten asiat on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin;29714793:
No miks teillä on aina niin sotkuista? Oisko peiliin katsomisen paikka?
Tai sitten anopilla. Mulla anoppi on yksi siisteysfriikki jonka mukaan kaikki on hirveää sotkua. Oli kyse vaikka vauva kippaamasta lelukopasta muuten siistissä huushollissa. Töistä tullessaan se siivoaa ekana vaikka on aamulla siivonnu jne. Ja heillä ei ole lapsiakaan kotona päiväsaikaan sotkemassa. Sellasen ihmisen silmissä meijänkin koti on kamalan sotkussa(siis sellanen siivottu jossa ei tosiaa oo törkyä).
 
"hoitaja"
tosiaan, alkava muistisairaus voi oireilla noin.. , kannattaa alkaa kiinnittämään huomiota anopin muuhunkin käytökseen, ja tarpeeksi ajoissa lääkärin tutkimuksiin, jotta sopiva lääkitys voitaisiin aloittaa tarpeeksi ajoissa.

mun mummun alzheimerin tauti alkoi aikanaan pakonomaisella siivoamisella, imuroi useita kertoja päivässä. sekä hamstrasi vintin komeron täyteen tarjousleipää kaupasta..
 
Kurja anoppi kyllä. Onpa anopin naama näkemisen arvoinen kun vieraat teillä :-D! Hienoa kun miehesi näkee myös ongelman ja sanoi hänelle suoraan.
Itsellä oli ihan samanlainen anoppi ja ex mieheni oli vielä napa nuorassa ja hänestä siinä ei ollut ongelmaa.
 

Yhteistyössä