Uskotko, että 21.12.2012 tapahtuu suuri maailmanlaajuinen muutos, jopa maailmanloppu?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Määä
Arkeologinen l
No minä uskon, että maailmalle sellaisena kuin sen tunnemme, saattaa tulla loppu.
Eli ufot ovat tulossa takaisin, ovat varmaan silloin aikoinaan kertoneet.
Onhan noissa muinaisesineissä ja kalliomaalauksissa yms. niin mielenkiintoisia juttuja.
Mutta eihän se varmaa ole, tietty voi olla, että niille on tullut jotain mutkia matkaan, tai vaan joku mielenkiintoisempi projekti, joten saattavat tehdä tietysti oharit.
 
"vieras"
Mulla on silloin laskettuaika ja tällä hetkellä ei ole mitään merkkejä syntymisestä... Joten varmaan loppu viikolle mennään ellei ihan joulun pyhille. Eli henkilökohtainen "maailmanloppu" :D tiedossa...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27710357]Mulla on silloin laskettuaika ja tällä hetkellä ei ole mitään merkkejä syntymisestä... Joten varmaan loppu viikolle mennään ellei ihan joulun pyhille. Eli henkilökohtainen "maailmanloppu" :D tiedossa...[/QUOTE]

Oi, mukavaa loppua odotusaikaa ihan ilman maailmanloppuja :D :flower:
 
en usko
Miksi tulisi jotain tuona päivänä? ajanlaskuhan on mielivaltaisesti aloitettu ja eikös joissain kulttuureissa ole eri päivä menossa?

siis joku ihminen on päättänyt että nyt aletaan laskea päiviä.

tuona päivänä ei tule tapahtumaan mitään sen suuremmalla todennäköisyydellä kuin minään muunakaan päivänä. Jollei nyt joku sekopää keksi että tuo päivä on hyvä päivä vaikka ydinpommille.

Mitään luonnonmullistusta ei tule tuona päivänä tapahtumaan sen todennäköisemmin kuin minään muunakaan.
 
Tapahtuu vain hyväuskoisille hölmöille, jotka voivat tehdä jotain idioottimaista, kuten joukkoitsemurhaa... :D En usko, että päivä sinänsä poikkeaa mitenkään muista päivistä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27710360]Oi, mukavaa loppua odotusaikaa ihan ilman maailmanloppuja :D :flower:[/QUOTE]

Kiitos! :) mut voit kyllä olla varma, että ketuttaa jos se maailmanloppu tuleekin ja minä kärvistelen synnyttämässä just silloin :D
 
pesco harmaana
Radiossa joku tieteilijä sanoi, ettei mayat ottaneet huomioon laisinkaan karkauspäiviä kalenterissaan, joten sen maailmanlopun olisi jo pitänyt tulla vuosia sitten... Mulle ihan sama vaikka jotain tuolloin tapahtuisikin. Se olisi ihan siistiä, ettei pääsisi enää nettiin ja palattais muutenkin ajassa jonkin verran taaksepäin. Nykyinen maailma on melko perseestä ja ollaan erkaannuttu mielestäni monista ihmisen perusasioista kuten fyysisestä sosiaalisesta vuorovaikutuksesta ihmisten kanssa. En silti usko maailmanlopun tulevan, ja jos tulee niin samapa tuo, ei tänne kukaan sitten murehtimaan jää :)
 
Miksi tulisi jotain tuona päivänä? ajanlaskuhan on mielivaltaisesti aloitettu ja eikös joissain kulttuureissa ole eri päivä menossa?

siis joku ihminen on päättänyt että nyt aletaan laskea päiviä.

tuona päivänä ei tule tapahtumaan mitään sen suuremmalla todennäköisyydellä kuin minään muunakaan päivänä. Jollei nyt joku sekopää keksi että tuo päivä on hyvä päivä vaikka ydinpommille.

Mitään luonnonmullistusta ei tule tuona päivänä tapahtumaan sen todennäköisemmin kuin minään muunakaan.

Ei ole aloitettu mielivaltaisesti, vaan silloin kun Kuninkaitten Kuningas Jeesus Kristus uhrattiin ristillä syntejemme tähden. Tapahtuma oli niin merkittävä, että siitä alkoi ajanlasku.

Merkintä jKr. on lyhenne sanoista jälkeen Kristuksen (syntymän). Vuosiluvun perässä se tarkoittaa, että vuosi on ajanlaskun alun jälkeinen.
Tämä ajanlaskutapa on alkanut perinteisen arvion mukaisesta Jeesuksen syntymävuodesta...

Joh. 3:16

Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,
että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään,
joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen,
vaan saisi iankaikkisen elämän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Määä;27710350:
Arkeologinen l
No minä uskon, että maailmalle sellaisena kuin sen tunnemme, saattaa tulla loppu.
Eli ufot ovat tulossa takaisin, ovat varmaan silloin aikoinaan kertoneet.
Onhan noissa muinaisesineissä ja kalliomaalauksissa yms. niin mielenkiintoisia juttuja.
Mutta eihän se varmaa ole, tietty voi olla, että niille on tullut jotain mutkia matkaan, tai vaan joku mielenkiintoisempi projekti, joten saattavat tehdä tietysti oharit.
Toinen teoria on, että UFOT ovat pahoja henkivaltoja eivätkä toisen sivilisaation kehittyneitä olioita. Tätä UFO-eksytystä käytetään sammaan ihmisten huomio pois Raamatusta ja kohdistamaan se muualle.

Sielunvihollinen eli valehteleva lucifer on tyytyväinen kun ihmiset eivät seuraa Jumalaa ja lue Raamattua eivätkä pelastu ikuiseen elämään.
 
Määä
Toinen teoria on, että UFOT ovat pahoja henkivaltoja eivätkä toisen sivilisaation kehittyneitä olioita. Tätä UFO-eksytystä käytetään sammaan ihmisten huomio pois Raamatusta ja kohdistamaan se muualle.

Sielunvihollinen eli valehteleva lucifer on tyytyväinen kun ihmiset eivät seuraa Jumalaa ja lue Raamattua eivätkä pelastu ikuiseen elämään.
mutta kun niitä raamatun jutskia lukee, alkaa vaikuttaa siltä, että se jesse onkin itse ufo. Ja se ylöstempaus, mitäs se on muuta, kuin että nykäistään siirtosäteellä avaruusalukseen.
Mahdatteko uskovat nousta kyytiin, vai kiellättekö kolmasti?
 
"joo"
Mä uskon, että jotain tapahtuu tuona päivänä, olisikohan se Jeesuksen toinen tuleminen? Jolloin vie kaikki uskovaiset taivaan valtakuntaan, maan päälle jää kaikki uskomattomat. Tulee iso haloo, kun paljon ihmisiä vain kadonnut, kuinka tuhkana tuuleen, puhutaan, että ufot kaappasivat he. Maan päällä alkaa uusi aikakausi, jossa on mahdollisuus vielä tehdä parannus ja tulla uskoon, mutta näillä ihmisillä ei tule olemaan helppoa, vaan heitä vainotaan
 

Yhteistyössä