uskotko maailmanloppuun 21.12.2012 ?

  • Viestiketjun aloittaja "mUori"
  • Ensimmäinen viesti
N-E.R.O
Uskon maailmanloppuun 5 miljardin vuoden sisällä. Onneksi on aikaa varautua. Silloin ihmiskunnan pitäisi kehittyä niin, että pystyisimme voittamaan universumin luhistuminen. Kova pähkinä ja tällä hetkellä ihmiskunnan suunta ei oikein tue sitä.

Toisaalta vaikka suurin osa porukasta tyhmistyy, niin toisaalta kun meitä on enemmän, aina tupsahtaa myös minunkaltaisia neroja. Minunkaltaisia neroja ei surkea ympäristökään ihan heti lannista.
 
"Tuulia"
Mul on synttärit 20.12. että toivottavasti tulee vasta 21.12. Ja toivotaan ettei heti aamuyöllä tuu... No ihan sama sinällään, päivä sinne. Täi tänne. Mä oon kyl melko varma et loppu tulee jompana kumpana päivänä. Niin mont kertaa jääny väliin, et nyt uskon et kolahtaa. Ei ihmiskunta vaan voi selvitä niin monest ennustuksest tuurilla...
 
"vieras"
Ei siinä tuuria tai ennustusta tarvita, maailmaloppu tulee silloin kun Jumala on sen päättänyt, eikä sitä voi kukaan ennustaa. En usko että se tulee tuolloin -ellei se ole sitten se Jumalan päivä ja joku sattumalta umpimähkään arvannut saman, mutta mistään sitä ei voi ennustaa.
 
"vieras"
Mikähän on varapäivä tolle, siis jos ei maailmanloppu tulekaan tuolloin niin mitä päivää sittenruvetaan odottamaan? Kuinkahan paljon tulkinnanvaraa on käsitteessä maailmanloppu, voiko se tulla niin ettei kaikki edes huomaa sitä?
 
[QUOTE="Tuulia";24666355]Mul on synttärit 20.12. että toivottavasti tulee vasta 21.12. Ja toivotaan ettei heti aamuyöllä tuu... No ihan sama sinällään, päivä sinne. Täi tänne. Mä oon kyl melko varma et loppu tulee jompana kumpana päivänä. Niin mont kertaa jääny väliin, et nyt uskon et kolahtaa. Ei ihmiskunta vaan voi selvitä niin monest ennustuksest tuurilla...[/QUOTE]

:LOL:
 
En,
todellakaan en usko, en. Joskus kai jotain tapahtuu ja sitten se on vaan säkästä kiinni, jos sattuu jollekin numerollisesti hauskalle päivälle. Pikemminkin uskon hitaaseen rappeutumiseen, jollei esim. Yellowstone poksahda. Päivällä ei ole merkitystä, ajanlasku on ihmisten keksintö ja siksi päivämäärillä ei ole mitään salaista taikaa.
 
"niinno"
[QUOTE="Tuulia";24666355]Mul on synttärit 20.12. että toivottavasti tulee vasta 21.12. Ja toivotaan ettei heti aamuyöllä tuu... No ihan sama sinällään, päivä sinne. Täi tänne. Mä oon kyl melko varma et loppu tulee jompana kumpana päivänä. Niin mont kertaa jääny väliin, et nyt uskon et kolahtaa. Ei ihmiskunta vaan voi selvitä niin monest ennustuksest tuurilla...[/QUOTE]

ihmiskunta ennustaa tuurilla...
 

Yhteistyössä