Uskotko siihen että maailmanloppu tulee 2012?

  • Viestiketjun aloittaja AP
  • Ensimmäinen viesti
AP
Ihan siis oikeasti, uskotko?

mä en tiedä mitä uskoa.. Ajatus pelottaa, en haluais uskoa, mutta mistäs sitä tietää? Ajatus on oikeasti ahdistava, välillä menetän yöuniani sen takia :(
 
AP
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä sitten jos tulee :D Kun kyse on niin valtavasta asiasta kuin maailmanloppu, niin eihän sitä siinä ehdi kauan murehtimaan.
No ei varmaan, mutta kyllä se pelottaa, jos täällä oikeasti ollaan kaikki enää pari vuotta. :(

Yritän olla ajattelematta ja toivon, että 22.12.2012 voin huokaista, että siitä eilisestä selvittiin..

 
pusui ja halei
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Ihan siis oikeasti, uskotko?

mä en tiedä mitä uskoa.. Ajatus pelottaa, en haluais uskoa, mutta mistäs sitä tietää? Ajatus on oikeasti ahdistava, välillä menetän yöuniani sen takia :(
Mikä vuos sulle sopis paremmin?
Miten voisit valmistautua siihen?
Hoitaa asiat kuntoon ittes ja läheistes ja Jumalan ja koko maailman kanssa? Voisko sen tehdä joka päivä, aloita vaikka jo tänään!
:heart: :hug:
 
**
miksi sen pitää ahdistaa? Jos kaikki loppuu, se loppuu, et sä sitä sitten enää mieti.

Mua ahdistaa enemmän kaikki paha mitä maailmassa tapahtuu. Mieti miten hienoa jos ei olis enää esim. kärsiviä lapsia. Musta kaiken loppu olis hyvä asia.

Mutta en mä usko oikeesti että se tapahtuu jonain tiedettynä päivänä. Tuona päivänä voi tapahtua siinä missä minä tahansa muunakin päivänä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä sitten jos tulee :D Kun kyse on niin valtavasta asiasta kuin maailmanloppu, niin eihän sitä siinä ehdi kauan murehtimaan.
No ei varmaan, mutta kyllä se pelottaa, jos täällä oikeasti ollaan kaikki enää pari vuotta. :(

Yritän olla ajattelematta ja toivon, että 22.12.2012 voin huokaista, että siitä eilisestä selvittiin..
Hei, ajattele positiivisesti! Harva saa sanoa kuolleensa maailmaloppussa =)

:LOL:
 
No en todellakaan usko. Kukaan ei pysty määrittämään tarkkaa vuotta maailmanlopusta. Tulee se varmasti joskus ja mitä sitä sen enempiä miettimään....kuka nyt haluais edes tietää tarkkaa päivää? Riepoo aika isosti kaikenmaailman hihhulit jotka paasaa että maailmanloppu tulee sillon ja sillon...johan ne päivät on menny monta kertaa ohikin jo! |O
 
AP
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
En, mun synttärit ei saa mennä pilalle!:(

En siis oikeastikkaan...;)
Niin monta kertaa eri vuosille ja päiville ennustettu että pyh...:)
Ole rauhassa vaan :hug:
Mä taidan olla niin nuori etten muista muita maailmanlopun ennusteita. Tai, mun äitini eilen sanoi, että kun vuosituhat vaihtui, puhuttiin sillon siitä, että aika pysähtyy ja maailma loppuu tai jotain..? No, itse olin sillon vielä lapsi enkä tuollaisia ajatellut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
En, mun synttärit ei saa mennä pilalle!:(

En siis oikeastikkaan...;)
Niin monta kertaa eri vuosille ja päiville ennustettu että pyh...:)
Ole rauhassa vaan :hug:
Mä taidan olla niin nuori etten muista muita maailmanlopun ennusteita. Tai, mun äitini eilen sanoi, että kun vuosituhat vaihtui, puhuttiin sillon siitä, että aika pysähtyy ja maailma loppuu tai jotain..? No, itse olin sillon vielä lapsi enkä tuollaisia ajatellut.
Niin minäkin olin lapsi...Olen vaan lukenut noita juttuja:)Taidetaan olla samaa ikäluokkaa;)
 
AP
Alkuperäinen kirjoittaja pusui ja halei:
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Ihan siis oikeasti, uskotko?

mä en tiedä mitä uskoa.. Ajatus pelottaa, en haluais uskoa, mutta mistäs sitä tietää? Ajatus on oikeasti ahdistava, välillä menetän yöuniani sen takia :(
Mikä vuos sulle sopis paremmin?
Miten voisit valmistautua siihen?
Hoitaa asiat kuntoon ittes ja läheistes ja Jumalan ja koko maailman kanssa? Voisko sen tehdä joka päivä, aloita vaikka jo tänään!
:heart: :hug:
No juuri se tässä ahdistaakin kun on sanottu noin tarkasti että nyt se maailmanloppu tulee sillon ja sillon. Jos en tietäisi päivää, jota pelätä, en osaisi ollan näin ahdistunut. :/

Ja miettikääpä millainen päivä siitä ennustetun maailmanlopun päivästä tulee. Onkohan kaikki jotenkin sekasin?! Siis ihmiset..
 
AP
Alkuperäinen kirjoittaja Vinha:
Mikä siinä pelottaa?
Jotenkin ehkä se, etten saa enää olla rakkaitteni kanssa. Se että myös lapseni joutuvat kohtaamaan lopun ja kaikki.. se että se on niin lopullista ja yhtäkkiä mitään eikä ketään enää ole. En ehkä pelkäisi sitä niin paljon, jos minulla ei olisi lapsia. Jotenkin heidän takiaan pelko on suurempi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
No en todellakaan usko. Kukaan ei pysty määrittämään tarkkaa vuotta maailmanlopusta. Tulee se varmasti joskus ja mitä sitä sen enempiä miettimään....kuka nyt haluais edes tietää tarkkaa päivää? Riepoo aika isosti kaikenmaailman hihhulit jotka paasaa että maailmanloppu tulee sillon ja sillon...johan ne päivät on menny monta kertaa ohikin jo! |O
Ehkä nykyisiltä tiedemiehiltä on jäänyt huomaamatta jotain, minkä menneisyyden ihmiset näkivät =) Viittaan tällä johonkin NEO kappaleeseen joka ei enää pelkäksi NEOksi jääkään vuonna 2012.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
No miks se nyt just sillon tulis? Jos siitä selvitään, seuraava uhka on varmaan sit 2020!! :D
Asteroidi Apophis ohittaa maan 32 000 kilometrin päästä vuonna 2029. Tämä ohitus voi johtaa siihen, että kappale osuu grafitaatioreikään, mikä johtaisi törmäykseen vuonna 2036. Eli aika lähelle osuit :D
 
katso vaikka leffa 2012
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
BTW...missäköhän pussissa mä oon eläny ku ei just tuu mielee et oisin kuullu maailmanlopun tulevan vuonna 2012 jotta kukas viisas semmosta on kertonu? Viittiskö joku valasta?
eikös ne jotkut maya-heimolaiset alunperin ollut ja sit joku viisas mies on todennut saman.

Mutta sitten tajusivat laskuvirheen ja oikeasti maailmanlopun pitäisikin tulla vasta 2112 tai jotain.. En minä muista.
 
Pinja
Maailmanlopun ajankohtaa ei tiedä kuin yksin Isä eli Jumala. Ei kukaan ihminen sitä tiedä eikä voi määrittää. Kun Jeesus tulee takaisin sillon se tulee.

Kun tosiaan hoidat asiat kuntoon Jeesuksen kanssa, sun ei tarvi pelätä maailmanloppua eikä mitään muutakaan ollenkaan. :) Saat oikean rauhan ja turvallisuuden tunteen.

Älä siis pelkää! Tee tilit selväksi Jumalasi kanssa.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Pinja:
Maailmanlopun ajankohtaa ei tiedä kuin yksin Isä eli Jumala. Ei kukaan ihminen sitä tiedä eikä voi määrittää. Kun Jeesus tulee takaisin sillon se tulee.

Kun tosiaan hoidat asiat kuntoon Jeesuksen kanssa, sun ei tarvi pelätä maailmanloppua eikä mitään muutakaan ollenkaan. :) Saat oikean rauhan ja turvallisuuden tunteen.

Älä siis pelkää! Tee tilit selväksi Jumalasi kanssa.
Siis Jumalan vai Jeesuksen? Ja miksi muiden täytyy sitten pelätä?
 
!
Käyttäkää sitä vanhaa ketjua, niin ei tarvi samoja juttuja toistaa ketjusta toiseen.
Jos joku uskoo, että Terminaattori tulee tai maailmanloppu tai mikä tahansa Hollywood fantasia, niin omaa voimakkaan mielikuvituksen.
 

Yhteistyössä