uskotteko,että maailmanloppu tulee 21.12 2012?

v
Alkuperäinen kirjoittaja huba huba:
Alkuperäinen kirjoittaja dechs:
vaivautuiko kukaan "profeetta" mainitsemaan miten se maailma loppuu? posahtaako maapallo kuin raketti uutenavuotena?
minäkin haluaisin tähän vastauksen..jännää... :D
Se loppuu Raamatun mukaan Kristuksen uuteen tulemiseen ja viimeiseen tuomioon. Silloin tämä maailma lakkaa ja uusi luodaan.
 
hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja huba huba:
Alkuperäinen kirjoittaja dechs:
vaivautuiko kukaan "profeetta" mainitsemaan miten se maailma loppuu? posahtaako maapallo kuin raketti uutenavuotena?
minäkin haluaisin tähän vastauksen..jännää... :D
Se loppuu Raamatun mukaan Kristuksen uuteen tulemiseen ja viimeiseen tuomioon. Silloin tämä maailma lakkaa ja uusi luodaan.
no jotenkin vähä epistä. vai saanks mä mennä siihen uuteenkiin? on vaan kyl tosi ikäviä viboja ollunna tän asian suhteen! nään tosi usein unia maailmanlopusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja huba huba:
Alkuperäinen kirjoittaja dechs:
vaivautuiko kukaan "profeetta" mainitsemaan miten se maailma loppuu? posahtaako maapallo kuin raketti uutenavuotena?
minäkin haluaisin tähän vastauksen..jännää... :D
Se loppuu Raamatun mukaan Kristuksen uuteen tulemiseen ja viimeiseen tuomioon. Silloin tämä maailma lakkaa ja uusi luodaan.
ookei.. sinänsä masentava ajatus että kun jumalan poika tulee maan päälle, siitä aiheutuu maailmanloppu :D jeesus on vähän niinkuin ydinsota.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
no jotenkin vähä epistä. vai saanks mä mennä siihen uuteenkiin? on vaan kyl tosi ikäviä viboja ollunna tän asian suhteen! nään tosi usein unia maailmanlopusta.
Nooh, ne joiden nimi löytyy Elämän kirjasta pääsevät uuteen maailmaan. Muut heitetään helvettiin. Periaattessahan kukaan ei siis kuole.. hmm.. :D
 
Uskon, että maailmanloppu tulee joskus, siihen malliin tätä maapalloa tuhotaan. :/ Mutta en usko, että mikään tai kukaan voi sitä päivää ennustaa noin tarkalleen. Äitini (kohta 60v) nauraa aina, kun näitä maailmanloppuja ennustetaan, että hän on elänyt jo ainakin kolme maailmanloppua, eikä ne ole missään tuntunut... :LOL:
 
hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
no jotenkin vähä epistä. vai saanks mä mennä siihen uuteenkiin? on vaan kyl tosi ikäviä viboja ollunna tän asian suhteen! nään tosi usein unia maailmanlopusta.
Nooh, ne joiden nimi löytyy Elämän kirjasta pääsevät uuteen maailmaan. Muut heitetään helvettiin. Periaattessahan kukaan ei siis kuole.. hmm.. :D
missäs sitä elämänkirjaa voi käydä lukasemassa :D
 
siis ajatelkaa
jos kahden vuoden kuluttua loppuis kaikki niin eikö nyt kannattais elää kuin viimeistä päivää. nauttia, tuhlata rahat, auttaa ihmisiä, nauraa ja hymyillä ja säteillä kuin aurinko jokaiselle elävälle olennolle :)
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja :'(:
:S hui kamala. ihan alko pelottaa. En mä vielä halua kuolla. :'( Ihan alkaa itkettää kun tätä lukee.
Justhan mä tuolla kirjoitin ettei kukaan periaatteessa kuole, niin, että lakkais olemasta. Toiset jatkaa elämää Jumalan kanssa uudessa maailmassa, toiset helvetissä. :D
Uskoo ken haluaa.
 
:'(
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja :'(:
:S hui kamala. ihan alko pelottaa. En mä vielä halua kuolla. :'( Ihan alkaa itkettää kun tätä lukee.
Justhan mä tuolla kirjoitin ettei kukaan periaatteessa kuole, niin, että lakkais olemasta. Toiset jatkaa elämää Jumalan kanssa uudessa maailmassa, toiset helvetissä. :D
Uskoo ken haluaa.
No minä en mihinkään jumalaa usko. Mulle se tarkoittaa kuolemaa ja sitä en halua, ainekaan vielä.
 
:'(
Alkuperäinen kirjoittaja dechs:
Alkuperäinen kirjoittaja :'(:
:S hui kamala. ihan alko pelottaa. En mä vielä halua kuolla. :'( Ihan alkaa itkettää kun tätä lukee.
ei nyt hihhuleiden paskapuheita kannata noin vakavasti ottaa ;)
Koitan olla kuuntelematta, mutta kun oma ukkokin siitä puhuu, niin se on aika mahotonta :''(
 

Yhteistyössä