Uskovaiset ovat seonneet salaliittohoureisiin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti

Uskotko salaliittoteorioihin?


  • Äänestäjiä yhteensä
    4
vierailija
se on totta mä oon tsiigaillut tota irakin ja syyrian sotaa ja kummaltakin puolelta välillä mun sydän itkee kun rakas on kuollut ja joka oisi voinnu olla kemialtaan mulle rakas ja turhaan tapapttunut ittensä jonkun typeryksen takia vertaa isis jep näin isiksen kuolleita ruumita läjittäin ja jotkut niistä kosketti mun sydäntä ja tajusin et siinä makaa typerä veli typeryyden takia kuolleena kuvitellen että on yksi tie tai sitten sama kun näin kurdi fighterin ja sekin loi sydämmeen pahaa oloa
No onneksi 30000 mahdollista kemialtaan sulle rakasta paukkas tänne vajaa pari vuotta sitten. Siis ne 20-30v irakilaiset sotakarkuri "lapset".
 
9mmm
No onneksi 30000 mahdollista kemialtaan sulle rakasta paukkas tänne vajaa pari vuotta sitten. Siis ne 20-30v irakilaiset sotakarkuri "lapset".
ei vaan tossa oot väärääs voi tulla 10 tuhatta vastaan ja nei tunnu siltä et ois jotain läheistä mut sit tulee yksi ja se tuntuu sellasta se on se sydämmen rakkaus . harmi vaan että liian harva elää tunteissaan ja sit loput spedet käyttää tunteita hyväksi. lisäksi jos oot täysin alsti tunnistat kyllä paska puheen joka ei tule tunteesta käsin
 
vierailija
ei vaan tossa oot väärääs voi tulla 10 tuhatta vastaan ja nei tunnu siltä et ois jotain läheistä mut sit tulee yksi ja se tuntuu sellasta se on se sydämmen rakkaus . harmi vaan että liian harva elää tunteissaan ja sit loput spedet käyttää tunteita hyväksi. lisäksi jos oot täysin alsti tunnistat kyllä paska puheen joka ei tule tunteesta käsin
Voisitko keskittyä sanomaasi, ei noista sun postauksista ota selkoa erkkikään. Pyydä jotain toista oikolukemaan ne ensin.

Ja paina enteriä välillä, pötköt on ärsyttävää luettavaa.
 
vierailija
Tai kertoo sen, että Afrikassa tehdään ylilyöntejä.
Mä luulen että tuotakaan pastoria ei Jumala ole käskenyt kävelemään veden päällä. Jos käskisi, niin se mies olisi käppäilly rauhassa joen yli.
Voi hyvänen aika sinun kanssasi. Satuolennot ei käske mitään, eikä kukaan selviä krokotiileistä uskon voimalla. Tuossahan on todiste, mutta teikäläiset aina yrittää vääntää kaiken oman harhaisen mielenne mukaiseksi.
 
Tai kertoo sen, että Afrikassa tehdään ylilyöntejä.
Mä luulen että tuotakaan pastoria ei Jumala ole käskenyt kävelemään veden päällä. Jos olisi käskeny niin se mies olisi käppäilly rauhassa joen yli.
Kertoo sen, että uskonnoissa on tapana tehdä ylilyöntejä.
Tai että ihan kaikilla ei tosiaankaan ole kaikki lepakot ullakolla oli uskoa tai ei.

Raamatullisestihan tossa mennään siinä mielessä pahasti kymmentä käskyä vastaan, että älä turhaan lausu herrasi nimeä.
Eipä Jumala ole tarkoittanut yksittäistä pastoria toistamaan Raamatun ihmetekoja. Tuokin hengenmies tällä hetkellä kysyy Jumalalta, että "miksi et pelastanut"? Johon Jumala vastaa, että sinulle on annettu vapaa tahto, joten miks helvetissä päätit mennä krokotiilejä kuhisevaan jokeen? Krokojenkin on nääs syötävä elääkseen.

Raamatussakin ihmisistä Jumalaista valtaa ei ole suotu oikeestaan muille kuin Moosekselle ja Jeesukselle. Muilla se on niin harvinaista, että en ainakaan mä viittis lähteä kokeilemaan olenko se kolmas.
 
vierailija
Miksi uskikset ei saa uskoa yliluonnolliseen, vaikka ne uskoo yliluonnolliseen???
Eli jos sä oot kokenut edesmenneen läheisen läsnäolon, niin se on uskisten mielestä mahdotonta, mutta Jeesus nasaretilaisen henki on todellinen vaikka sen läsnäolosta ei ole tietoakaan.
Mä en voi koskaan ymmärtää uskovaisten ristiriitaisuuksia, tuskin ymmärtävät itsekään tai edes huomaavat niitä.
 
vierailija
Alotuksen otsikko on sekopäisempi ja vaarallisempi kuin salaliittoteorioihin uskovat- jotka itseasiassa ei ole ollenkaan sekopäitä - vaan -yleensä älykästä sakkia jotka huomaa asioiden yhteyksiä ja osaavat järkeilyllisesti nähdä jos kaikki ei täsmää esim virallisissa selityksissä.

Monilla usko tai kielteinen asenne salaliittoihin voi syntyä omista kokemuksista nuosta asioista- esim ulkomailla olleina, jne- jota taas vain Suomessa olleet ei oikein ymmärrä helposti.

Osansa asissa tekee se että järjestelmällisesti toimii jotkin tahot laimaten tätä asiaa ja niitä jotka moisista viestii.

vaan
 

Yhteistyössä