¤~Uskovat kuumeilijat kesä-heinäkuu 09~¤

hei vaan kaikille, onnittelut plussanneille ja pahoittelut Marielle....Niin kauan kun ollaan Jeesuksessa, meillä on myös toivoa.

ketju tai ainakin minä itse oon herännyt kesähorroksesta. kuinka teidän kesät on sujunut? mitä ootte tehnyt? mä vietin upean, vapaan 2 kk mittaisen "kesäloman" ja huomenna alkaa taas arki, alotan huomenna uudessa työpaikassa. vähän jännittää!
puolukkapäivät tuli ja meni, mutta ei siitä yllättäen tullut sen kummemmin paha mieli. olin vaan iloisesti yllättynyt että kierto oli niin "normaalin" lyhyt ja että kehoni on lähtenyt kai toimimaan ehkäisyn lopettamisen jälkeen niinkuin pitääkin. nyt sitten uusi yritys. ei tässä kyllä onneksi kerkeä tätä asiaa niin paljon stressailla ja huolehtia kun tuo uusi työ pitää varmasti otteessaan ainakin nää ekat elokuun viikot...
 
Siunattua viikkoa kaikille!

Täällä on havaittu aamulla testissä haalea haamu, joka toivottavasti vahvistuu niin, että tuonne odotuspuolelle tie vie! Herralle kiitos ja ylistys tästä ihmeestä! :heart:
 
tulin tuolta odotuspuolelta kurkkaan mitä teille kuuluu, Siunausta ja voimia kaikille ja mukava kun tänne on löytänyt uusiakin :heart:

Onneksi Taivaan Isä pitää huolta meistä jokaisesta , paljon plussatuulia teille kaikille :flower:

Jeesus on Nro 1 sen jälkeen tulee kaikki muu, tätä aina muistutan itselleni, koska omassa voimassamme me emme mitään saa aikaiseksi, vaan kaiken vaikuttaa ja saa aikaiseksi Jumala :heart:

siunattua odotuksen odottamista toivottaa ilo ja rv 8+5
 
Täällä haamusta on tullut ihan rehti plussa!!!!! :heart: Herralle kiitos ja ylistys!!! :D

Siirryn siis tuonne odotuspuolelle ja odottelen teitä muitakin sinne saapuviksi kun sen aika on!
Siunausta!
 
Meillä kävi vahinko kondomin kanssa ja sitten päätin, että olkoon, jos tässä tulee raskaaksi heti keskenmenon jälkeen niin sitten tulee. Epätodennäköistähän se on, mutta kuumeilen taas, valitettavasti ihan tosissani. Valitettavasti, koska kuumeilu on rankkaa, ainakin mulle.

Mukavaa ja siunattua viikonloppua kaikille!
 
Kiitos onnitteluista! Tämä raskaus on taas osoitus siitä miten ihmeellinen Jumala on! Ja kuinka ihmisellä on niin vähän sanottavaa siihen koska on aika. Minä taisin tännekin spekuloida vähän aikaa sitten, etten varmaankaan tule raskaaksi ennen kun olen lopettanut imettämisen kokonaan. Mutta toisin kävi ja minulle teki kyllä hyvää saada tällainen "näpäytys". Aloin uskoa raskautumisen olevan omissa käsissä vähän liikaakin. Nyt voin vain olla kiitollisin mielin ja rukoilla kaiken menevän hyvin ja Herran siunaavan lastani.

Olette rukouksissa. Pyydän teille rauhaa sydämeen, luottamusta Herraan ja Hänen täydelliseen suunnitelmaansa. Siunattua sunnuntaita! Odotuspuolella tavataan!
 
Miten te, jotka olette jo pitempään toivoneet lasta, mutta ette ole raskautuneet olette jatkaneet elämää?

Mä päätin etten vaaranna sikiötä, vaikken tiedä edes olenko raskaana. Nyt kun tätä on kestänyt kuukausia en enää tiedä mitä normaalit ihmiset tekee odotellessa. Ajan varaaminen hammasleikkaukseen on yksi mitä mietin (hampaat on jo nyt menneet ristiin kun viisuri painaa) ja sata muutakin asiaa on pyörinyt mielessä. Otin röntgen kuvat hammaslääkärissä ja nyt mietin että olisko sekin pitänyt jättää väliin tai ilmoittaa että mä tässä yritän lasta. Mulla on migreeni, joka menee vaan disperiinillä ohi. Eli ovulaation jälkeinen pari viikonen on aina se kysymysmerkki ja sisäinen taistelu.
 
Marie1981, toi on todella hyva kysymys - itsekin sita paljon pohtineena.. Ennen olin varovaisempi, mutta nyt esim. viime kierrossa maalasin makuuhuoneemme..Toki se on kuitenkin koko ajan mielessa, et mitas jos nyt olenkin raskaana...
Yrittaa vaan menna paivan kerrallaan, ja sitten kun napsastaa, niin on varovaisempi...En osaa sanoa..Nyt aion elaa ihan normaalisti.. :)
Siunausta
 

Yhteistyössä