¤~Uskovat kuumeilijat~¤

  • Viestiketjun aloittaja Bianca72
  • Ensimmäinen viesti
moi pitkästä aikaa... tääl odotus sujunut hyvin, vaik tietty välillä pelottaa et tulee keskenmeno. pitää vaan luottaa et kaikki menee nin kuin Jumala on sen suunnitelut!

kaikillle siunausta! mie yritän käydä tääl useemmin lukemas teidän juttuja!!
 
Päärynärouva; kiva kuulla raskauskuulumisia!
Mulla vaan on kiirettä, mutta mukavaa...rumpuja olin soittamassa seurakunnassa...ihan hyvin meni.
Mulla ei ole edes tietoa mikä kp on...elelen vaan ja vauva tulee kun on aika...en kerkee miettiä ja laskeskella...Kai mulla tällä tai ensi viikolla on kierto lopullaan...en kyllä muista...on mulla toki viime menkat kalenterissa ylhäällä.
Mukavaa ja siunattua viikonloppua kaikille!
 
Hei!

Löysin minäkin tämän ihanan ketjun. Tämä on rukousvastaus! Siunausta kaikille!

Meillä kuumeillaan pikkukakkosta, tosin kuukautiset eivät ole vielä alkaneet imetyksen takia, joten katsotaan kauanko saan odotella kierron alkamista. Tyttäremme on nyt 1-vuotias. Olemme miehen kanssa puhuneet (hän ei ole uskossa, puolesta rukoillaan kovasti), että lapsia tulee kun on tullakseen, joten ehkäisyä ei ole käytössä. Olen tehnyt raskaustestejä kerran kuussa, varmuuden vuoksi. Viimeksi eilen, kun ihan tarkkoja ollaan. Niin ja negaahan ne kaikki ovat tähän mennessä näyttäneet. Jossain vaiheessa olin aina vähän pettynyt negatiivisista tuloksista, mutta nyt olen osannut jättää tämän asian paremmin Herran haltuun. Itsellä onkin jotenkin ihanan vapautunut olo, kun tietää Herran antavan kaiken ajallaan. :)

Minä tulin uskoon ala-asteikäisenä, mutta teinivuosina/niiden jälkeen eksyin maailmaan. Rakastava Isä otti minut kuitenkin vastaan kun vihdoin ymmärsin miten hukassa olin. Käännekohta tuli vuodenvaihteessa 2006-2007 Helsingissä. Siitä alkoi vähitellen eheytyminen ja irtautuminen vääriltä teiltä. Nokiamission illoissa olen käynyt ennen tytön syntymää ja jo silloin kun missio oli vielä fyysisesti Nokialla, sen jälkeen en ole pystynyt järjestämään matkoja Tampereelle (asun Satakunnassa). Rukoilenkin, että paikallinen ev.lut. seurakunta muuttuisi vireämmäksi ja sieltä löytyisi minulle hengellinen koti. Tänään tuntui kyllä hyvältä olla lähikirkon messussa, vaikka pikku-neidin perässä sainkin mennä koko ajan.
 
Heippa kaikki!

Pahoittelut, kun oon niin vähän kirjotellut, käyn kyllä aina lukemassa juttujanne ja aina kun kerkiin, niin kirjottelen, jos on jotain kerrottavaa/kommentoitavaa..

Donu tervetuloa!! :hug:

Kiva että liityt joukkoomme. Rukoillaan yhdessä, että sun mies tulisi myös uskoon ja että löytäisitte hengellisen kodin. Hienoa kuitenkin, että lähellänne on kirkko, jossa voi käydä messussa.

Mulla pitäisi kaiketi tänään alkaa menkat, mutta ei oo ainakaan vielä alkanu, eikä oikeen tunnu siltä, että alkais...kahtotaan...kovasti jännittää...

Siunausta kaikille ja Heksu hienoa, että selvisit hyvin rumpuhaasteesta =)
 
tyttö onnellinen. sullahan jännät paikat! millos meinasit testata? mä toivon todella et oisit raskaana, onko sulla oireita?

donu: tervetuloa... mä oon jo tuol odotuspuolella, mut käyn ain tääl lukemas teidän rakkaiden sisarien juttuja....

mä muistan melkein päivittäin teitä rukouksissani ja alitajunnassani ootte koko ajan et hengessä ooon mukana. kaikille kovasti siunattua alkutalvea.
 
Päärynärouva kiitos esirukouksista ja kannustuksesta...huomenna aattelin testata...nooh...täytyy nyt kuitenkin varautua pettymykseen... =) On se kyllä mahtavaa, että oot siellä odottavien puolella. Toivotaan, että me muutkin sinne tultais perästä...

siunausta kaikille!nyt täytyy lähteä nukkumaan.

 
Bianca72
tyttö onnellinen :hug: . Mä en aio testata vissiin ollenkaan, vaikka olis myöhässäkin, tosin nyt ei vielä edes ole, mutta emmä enää välittäis laittaa niihin rahaa :/ ...No ehkä pakko testata ennen joulua, jos siis tarvetta tulis.

Ja tervetuloa uusille!
 
Taalla kuumeillaan yha :) Just oli menkat, mutta niista huolimatta ollut oksennuksen tunnetta, huimausta, vasymysta...Tein just testin, ja negaa nayttaa.. Luin netista juttuja, joissa on tullut menkat vaikka ois raskaana, joten kait luulin, et niin sitten meillakin, mutta eipa tainnut olla.. :) Kait taa paha olo on sit vaan flunssan tuloa tai jotain :)
Siunausta kaikille!! Herra on hyva !
 
Mäkin vihdoin aloin menkkoja kaipailla...ja ne on nyt päivän myöhässä, jos ei keskiviikkonakaan ala niin testaan...torstaina aamulla.
Mä oon niin monta testiä turhaan tehnyt, että nyt rauhassa saa mennä vielä pari päivää...
Lämmöt on koholla edelleen, joten ei tietoa menkoista...mulla aina laskee lämmöt vuorokausi ennen menkkojen alkua.
 
Tervetuloa Pater+perhe joukkoomme!!

Mulla ei kans Heksu oo vielä menkat alkanu, mut katotaan..ehkä nyt on taas vähän pitempi kierto. Jos ei nyt loppuviikkoon mennessä oo alkanu, niin sit täytyy varmaan tilata jostain testejä...Lämpöjä mä en oo mittaillu, et en niistä osaa mitään sanoa, mutta toivotaan sulle parasta...

Katie sulla on niin positiivinen tapa kirjottaa... =) Toipumista sun pahaan oloon ja tietenkin myös raskautumista sinulle toivon... =)

Siunausta kaikille viikkoon!!Ja muistan teitä rukouksin.
 
Bianca72
Moi!
Nyt en muista kauanko kukakin on yrittänyt ja montako muksua on jo kullakin ennestään, joten tehdäänkö näin:

Bianca72...06/07..Km.7/08.....Haaveissa kuudes

***
Päivitelkää B)
 
Elikas yritetty ollaan toukoukuusta asti, muutama kk on kyl jaanyt valiin, kun ollaan oltu eri maissa :) Esikoinen haaveissa :) Nyt taas vkonloppuna yrittamaan !! :) YAY!! Mulla on vaan 12 h tyopaivia, mut eikohan sita jossain vaiheessa ehtis :) !!
Siunausta :)
 
Nyt ois ovis lahella :) Rukoiltiin just miehen kanssa, et tarppais talla kertaa.
Mun kissa havisi 2 paivaa sitten. Tanaan naapurit kertoivat, etta he olivat loytaneet hanet eilen uima-altaastansa. Eivat uskaltaneet heti kertoa, kun tiesivat kuinka rakas taa kisu oli meille. En tajua miksi oli mennyt altaaseen: kait luuli jaan kestava, mut se pettikin ja oli kylmettynyt eika paassyt pois. Ihan hirveeta. Itkettaa vaan! Ma toin hanet Suomesta asti tanne toiselle puolelle maapalloa 2 vuotta sitten. Mun pieni suomalainen poika :) Tallaista taa elama on. Onneksi on Jeesus, joka on AINA tossa ihan vieressa :) Se on NIIN turvallista !! Siunausta kaikille rakkaille siskoille :) KYL ME VIEL PLUSSATAAN!! AMEN!!
 
hei onko tänne tervetullut yksi haavailija lisää?
Sain juuri tietää että oli mennyt ihan alussa oleva raskaus kesken ja vuotanut mun vatsaan.
Miettii sitä miksi näin kävi jne. kun haluis niin paljon oman pikkuisen.

siunausta kaikille teille!
 
Heippa kaikki pitkästä aikaa!

Tiitu87 :hug: . Kovasti voimia sinulle toivottelen. Itse koin keskenmenon viime joulukuussa ja toipuminen on kyllä vienyt paljon aikaa. Muistan sua rukouksin.

Katie :hug: pahoittelut myös minun puolesta kissasi kuolemasta!

Mulla on tässä kuussa nyt ollu sellanen olo, että parempi ehkä antaa mennä tolla tulee jos on tullakseen meiningillä. Ei sitä lasta kumminkaan väkisin saa tehtyä, jos sitä ei meille oo tarkotettu...ainakaan vielä. Muutenkin tuntuu, että vauvakuume tai pakkomielle asiasta on aika paljon lieventynyt, enkä oo sen takia käyny täällä palstallakaan niin paljon. Nyt tuntuu, että on elämässä niin paljon kaikkea muuta mukavaa ja täytyy ottaa nyt ilo irti tästä ajasta, joka saadaan miehen kanssa kaksistaan olla. Että en varmaan nyt ihan niin paljon käy täällä juttelemassa, mutta tuun varmaan kyllä välillä. Kiitos kaikille esirukouksista, ne ovat varmasti auttaneet mua jaksamaan.

Muuten sekään ei oo nyt täysin varmaa, et joudunko jouluna töihin... =) Kiitos kaikille, jotka tuotakin asiaa muistitte!

Siunausta kaikille viikkoon!!
 
Mulla on jo kp 48! Tein kp 42 viimeksi negatestin. Vieläkään ei menkkoja näy. En ole uskaltanut enää uutta testiä tehdä, en haluaisi pettyä taas. Menkkakipuja on ollut runsaasti, mutta mitään ei tule ulos. Pelottaa niin, että itessä ja kropassa onkin jotain vikaa. Toivottavasti menkat pysyykin poissa ja syynä olisi ihana salamatkustaja!
 
MyPoodles Minulla oli esikoista odottaessa alkuraskaudesta menkkamaisia kipuja useita päiviä ja olin aivan varma että pian se vuoto alkaa, mutta toisin kävi. Voihan olla että uusi testi näyttäisi sinulle plussaa!

Katie pahoittelut!

Tiitu87 keskenmeno on minullekin valitettavasti tuttu juttu. Voimia sinulle!

Meillä ei ole viimeaikoina ollut kovin yritystäkään, joten tuskin tämän vuoden puolella plussauutisia on tulossa. Tyttö on ruvennut syömään rintaa useammin pitkin päivää, joten kuukautiset pysyvät varmaan poissa vielä tovin jos toisenkin. Mutta rukoilen teidän muiden puolesta. Herra on hyvä!!!
 

Yhteistyössä