Uskovia perheenäitejä?

Koko maan alueella huhuillaan löytyisikö uskossa olevia kotiäitejä?Tosin se ei ole mikään tiukka kriteeri,haluaisin löytää samanmielisiä juttukavereita muiltakin elämänpoluilta.Täälläpäin tuntuu kristityt olevan aikas vähissä,katoava luonnonvara,ehkäpä näin onnistuisi tavoittaa muita äitejä.Me olemme Pohj.Savossa ja nk suurperhe,sinun ei toki tarvitse olla: )..ilmoitelkaa itsestänne mikäli joskus tuntuu että olisi kiva olla juttuseuraa joka hyväksyy sekä uskon että äitiyden elämätavaksi.
 
Heips!

Täällä olis yksi vastaavilla kriteereillä, tosin lapsiluku on vaatimaton 3, mutta neljäs syntyy heinäkuussa. Asuinpaikka on Lapin perukoilla, mutta olisi silti mukava saada samnhenkistä juttuseuraa =)
 
Meillä poika 10v, tyttö7v, tyttö 4v ja La 1.11.12. Meillä eletään lapsiperheen arkea uskossa ja Jumalan huolenpidossa. Käydään seurakunnassa lasten kanssa, mutta muuten toisten uskovien tapaaminen on ollut myös melko vähäistä. Olen itse vielä töissä, joten arjen pyöriessä ei aina jaksa/ehdi kyläilemään lähteä, mutta seurakuntayhteys on virkistävää ja lapset saavat leikkiä kavereiden kanssa. Onko teidän lapsilla uskovia lapsikavereita, vai leikkivätkö paljon uskomattomien kanssa?
 
Lahti, Nastola, Orimattila....

Uskovaisia ystäviä... Vähissä ovat täälläkin, mutta tuo ajanpuute lienee se suurin syy. Lapsille (5 ja 7 v.) lienee olisi tärkeintä löytää myös niitä uskovia ystäviä... Jotenkin kun tuntuu, että noita kiroilevia ja arvomaailmaltaan rapistuneita lapsia kävelee vastaan kaikkialla... Ei sillä, että kukaan olisi toista arvokkaampi, mutta olisi mukava ettei lasten tarvitsisi ihmetellä miksi kukin kavereista ei usko Jumalaan tai miksi joku toinen kiroilee...
 
  • Tykkää
Reactions: Tienkulkija
Itse olen kanssa ihmetellyt, kun uskovia äitejä ei oikein näy missään :) Ilmeisesti kaikki on kotona :D Olen myös miettinyt sitä, miksi on nykyään niin vaikeaa tutustua keheenkään? Ennen oli niin paljon helpompaa.. Uskovainen äiti Helsingistä 1v poika ja aviomies.
 
Itse koen jollakin tavalla tuon arvomaailman erilaisuuden myös vähän hidasteeksi, ettei tule niin herkästi tutustuttua uusiin äiteihin tai keskustelut tahtovat jäädä kovin pinnalliseksi säästä ja lapsista jutusteluksi.. En toki tarkoita, että aina näin on ,mutta aika usein. Lasten arvomaailmat myös kovin erilaiset kuin muilla, ei katsota duutsoneita tai shoutparkia, tai ei pelata väkivaltapelejä.. sen vuoksi myös lapset tulevat jollakin tavalla "leimatuiksi" mutta onneksi on myös niitä uskovien perheiden kavereita, joiden kanssa ei ole samaa ongelmaa:)
 

Yhteistyössä