uudelleensynnyttäjän mutinaa

...
nyt kevyesti v....ttaa

Olen siis uudelleensynnyttäjä, mutta edellisestä synnytyksestä siis yli kuusi vuotta.
Mies ei ole ikinä ollut synnytyksessä mukana.
Mutta synnytysosaston tutustumiseen, jossa käytäisiin läpi synnytysosasto, kivunlievitykset yms. synnytykseen liittyvä, ei päästä koska olen UUDELLEENSYNNYTTÄJÄ

Nämä tutustumiset järjestetään viikottain iltaisin jotta miehetkin pääsisivät mahd. hyvin mukaan..

sen sijaan päästään uudelleensynnyttäjän tutustumiseen joka on klo.15.45 neljän viikon välein. (miehen lähes mahdoton päästä)
tässä tutustumisessa käydään pikaisesti läpi ovet mistä pitää tulla synnyttämään ja ei muuta.

Kun sanoin ettei tuo kellonaika oikein miehen kohdalla onnistu niin sanoivat että voi ne ovet ihan itsekin käydä katsomassa. aiiiivan. kiitos ja näkemiin.

Tuntuu aika pahalta lähteä synnyttämään kun ei edellisestä kerrasta muista mitään ja koko synnäri on rempattu sen jälkeen. Plus oisin todella halunnut että joku ulkopuolinen taho kertoo synnytyksestä miehelle enkä minä itse hatarien muistikuvien mukaan.

Synnytys ei pelottanut yhtään tähän mennessä, mutta nyt kyllä ahdistaa ja kovasti.
 

Yhteistyössä