****Uuden vuoden lupaus-pino****

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
lupaan olla pahoittamatta mieltäni, jos joku kiukuttelee minulle asiattomasti tai aiheettomasti. Lisäksi lupaan oppia käskemään heitä pitämään päänsä kiinni, ellei mitään todellista syytä sen aukomiseen ole.
 
minä
lupaan etten revi koko vuoteen pelihousujani lapsille enää vaikka mikä olis vaan kykenen laskemaan kymmeneen ja olemaan rauhallinen ja tasapainoinen kasvattaja KOSKA hermostuminen ei auta mitään kun vahinko on jo tapahtunut.
 
fa
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
lupaan etten revi koko vuoteen pelihousujani lapsille enää vaikka mikä olis vaan kykenen laskemaan kymmeneen ja olemaan rauhallinen ja tasapainoinen kasvattaja KOSKA hermostuminen ei auta mitään kun vahinko on jo tapahtunut.

Mie haluaisin luvata tuon, mutta tiedän että vuosi on pitkä ja vaikka laskisin kymmeneen saatan silti joskus hermostua.. en olekaan täydellinen äitee
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja fa:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
lupaan etten revi koko vuoteen pelihousujani lapsille enää vaikka mikä olis vaan kykenen laskemaan kymmeneen ja olemaan rauhallinen ja tasapainoinen kasvattaja KOSKA hermostuminen ei auta mitään kun vahinko on jo tapahtunut.

Mie haluaisin luvata tuon, mutta tiedän että vuosi on pitkä ja vaikka laskisin kymmeneen saatan silti joskus hermostua.. en olekaan täydellinen äitee
Olin ennen ylpeä siitä että pystyin olemaan kuin viilpytty mutta nyt siis tänä vuonna kun on taapero- ja murkkuikäinen niin välillä on mennyt siihen ettei tiedä kumpi meistä on murkku äiti vai tytär ja sit pahalla mielellä pyytelee anteeksi kun oli hermot kireellä.
 
-15kg lähtee tästä kropasta.

Lisäksi pyrin opettelemaan siihen että joka päivä teen jotain pientä siivousta ettei sitten kerralla ole aina koko huushollin puunaaminen.

Ja kärivällisyyttä muksujen kanssa kasvatan! :D
 

Yhteistyössä