uuden vuoden lupaus- suunnitelmat

Ootteko jo miettinyt jotain tai onko ylipäätään tapana tehdä lupauksia?
Pitääkö tekemänne lupaukset yleensä?

Itse en muutamaa kertaa lukuunottamatta ole tehny( nekin tupakanpolton lopetus), mut tulevalle vuodelle ajattelin "harjaannuttaa pitempää pinnaa"
 
Kyllä mie olen suunnitellut aloittavani terveellisemmän elämän... nyt kotona ollessa olen sortunut jos jonkinmoisiin herkkuihin, mutta nyt aion vähän kerrallaan muuttaa ruokavaliota viisaampaan suuntaan ja aloittaa lenkkeilynkin/pyöräilyn/jumpan tai jotain muuta vastaavaa. Koitan vaan pitää maltin mukana, kun miulla on sellaista taipumusta, että juttu karkaa käsistä ja sitten lenkkeillään 5 x viikossa ja ollaan ihan koukussa liikkumiseen... eli järjen kanssa ja vähitellen tätä muutosta teen.
Nyt ostin alesta aivan ihanan paidan itelleni, ja totesin, että se istuisi vielä paremmin päällä jos olisi 5 kg vähemmän painoa.
Makeita ja rasvaisia vähemmän, kevyitä enemmän... =)
 
Varmaan se iänikuinen liikunnan lisääminen, laihduttaminen ja terveellisemmin syöminen. :D Tosin tuo keli ei anna oikein inspistä :( vettä sataa. Meinasin et olisin käynyt kävelysauvat ostamassa ja painot sisäjumppaa varten mut ei lähdetty tuonne sohjoon ajamaan 70 km sitä varten....
 
Kyllä se alkaa terveempi elämä, enemmän liikuntaa ja kuntoilua ja vähemmän makeaa ja iltaherkuttelua. Jos vähän painoa pudoittais ja kiinteyttäis itteään. Tämän sorttisen päätöksen taidan tehdä joka joulunseutu ja jonkin matkaa kevättalveen se yleensä pitää... :saint:
 
Aattelin yrittää nauttia tästä nykyisestä hetkestä entistä enemmän, enkä aina haaveilisi jostakin paremmasta/uudesta jutusta :saint: Laihduttaakin voisi näin jouluherkuttelun jälkeen ja kävelemässäkin käydä edes kerran viikossa :whistle:
 
En sen kummemmin luvannut mitään mitä en voisi pitää. Naapurien kans vietettiin uutta vuotta (paukkukassit yhteen ja kunnon ilotulitus, kun ei täällä maalla muuten mitään näe) niin lupasin saada vauvan vuonna 2008:) Siitäkös juttu herkes ja kysymysten ryöppy. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saan sen käärön, pikkukuutosen syliin asti heinäkuussa:)
 
Tänään tuli eka retkahdus. Koira oli yöllä ripuloinut kaks mattoa ja lattiat. Aamu alkoi pesulla, sekä lattiat, matot (toinen niistä joutui roskiin ) , koira että sen jälkeen kylpyhuone. Sit kävi niin, että koira pas.koi uudestaan ja koko homma uusiksi. Siinä vaiheessa tai siis siitä selvittyä, mun oli pakko ostaa salmiakkisuklaalevy (onneksi se ei ole kovin iso... :whistle: ) ja kyllä se auttoi pahimpaan hermopaineeseen! :p
 

Yhteistyössä